דילוג לתוכן

קופת גמל למורות ותיקות שעוברות לרשות המדינה - היום האחרון היום .

פנסיה, גמל וקרנות השתלמות
7 5 267 5
  • מייל ששלחו לאשתי - אין לי מידע נוסף בעניין:

    אם אפשר להעביר לכלל המנהלות ולכלל המורות בבית ספריכן-חשוב דחוף

    חברותי לצוות, מורות יקרות ואהובות

    כנראה לכל אחת מכן (הוותיקות בעיקר) חשבון רדום בקופת גמל גל משום שרוב המורות (אצלינו בצוות רובינו יחד) עברו לקופת גמל לפי ההלכה כגון פסגות גלאט הון וכד.

    1. החשבונות הרדומים כלומר הכספים שלכם בקופת גמל גל יעברו לרשות המדינה לידי האפוטרופוס הכללי אם לא תעוררו אותם השבוע. מדובר על כ 13 אלף מורים ומורות.

    2. מורה מגיל 60 יכולה למשוך את הכספים במיידי.

    3. מורה לפני גיל 60 יכולה להעביר לחשבון גמל הקיים היום כהלכה.

    4. יש מורות שיש להן שם אלפי שקלים!!!!

    כדאי לברר מתי היתה ההפקדה האחרונה ולפי זה לדעת אם את אכן עדיין מפרישה לשם כנראה לא עברת למסלול כשר ורצוי לעבור במהירות האפשרית.

    1. מברור שבררתי לגבי עצמי מותר להשתמש בכסף ע"פ הוראת הרב אלישיב כי בכספים שנעשה בהם איסור ריבית, שלא בכוונה, אז לאחר מעשה, בדיעבד אפשר להשתמש. וכל אחת תברר אצל מורה הוראה לפי הענין.

    2. לפניכן המספר לבירור בשיחת טלפון אחת אתן מעבירות לרשותכן את הכסף ובהעדרו אתן מוותרות עליו לטובת קופת המדינה.

    הקב"ה חס על ממונם של ישראל

    קחי 3 דקות מזמנך והתקשרי עוד היום עד השעה 4 למספר 035651093. רב הזמן תפוס נסו שוב עד שתענו.

    אפשר גם בבדיקה באתר עיני במכתב המצורף.

    העבירי גם למכרות מורות ובעיקר למורות וותיקות וגימלאיות.
    .DOC-20260104-WA0002..pdf

  • מייל ששלחו לאשתי - אין לי מידע נוסף בעניין:

    אם אפשר להעביר לכלל המנהלות ולכלל המורות בבית ספריכן-חשוב דחוף

    חברותי לצוות, מורות יקרות ואהובות

    כנראה לכל אחת מכן (הוותיקות בעיקר) חשבון רדום בקופת גמל גל משום שרוב המורות (אצלינו בצוות רובינו יחד) עברו לקופת גמל לפי ההלכה כגון פסגות גלאט הון וכד.

    1. החשבונות הרדומים כלומר הכספים שלכם בקופת גמל גל יעברו לרשות המדינה לידי האפוטרופוס הכללי אם לא תעוררו אותם השבוע. מדובר על כ 13 אלף מורים ומורות.

    2. מורה מגיל 60 יכולה למשוך את הכספים במיידי.

    3. מורה לפני גיל 60 יכולה להעביר לחשבון גמל הקיים היום כהלכה.

    4. יש מורות שיש להן שם אלפי שקלים!!!!

    כדאי לברר מתי היתה ההפקדה האחרונה ולפי זה לדעת אם את אכן עדיין מפרישה לשם כנראה לא עברת למסלול כשר ורצוי לעבור במהירות האפשרית.

    1. מברור שבררתי לגבי עצמי מותר להשתמש בכסף ע"פ הוראת הרב אלישיב כי בכספים שנעשה בהם איסור ריבית, שלא בכוונה, אז לאחר מעשה, בדיעבד אפשר להשתמש. וכל אחת תברר אצל מורה הוראה לפי הענין.

    2. לפניכן המספר לבירור בשיחת טלפון אחת אתן מעבירות לרשותכן את הכסף ובהעדרו אתן מוותרות עליו לטובת קופת המדינה.

    הקב"ה חס על ממונם של ישראל

    קחי 3 דקות מזמנך והתקשרי עוד היום עד השעה 4 למספר 035651093. רב הזמן תפוס נסו שוב עד שתענו.

    אפשר גם בבדיקה באתר עיני במכתב המצורף.

    העבירי גם למכרות מורות ובעיקר למורות וותיקות וגימלאיות.
    .DOC-20260104-WA0002..pdf

    @משהמשה זה לא נשמע משהו אמיתי @רחל-עומסי זה נכון?

  • זה המכתב ששלחו מקופת גמל גל
    DOC-20260104-WA0002..pdf מומלץ להיכנס לקישור ולהפעיל את הקופה
    המייל שנשלח לציבור המורות אינו מדויק כלל

  • מייל ששלחו לאשתי - אין לי מידע נוסף בעניין:

    אם אפשר להעביר לכלל המנהלות ולכלל המורות בבית ספריכן-חשוב דחוף

    חברותי לצוות, מורות יקרות ואהובות

    כנראה לכל אחת מכן (הוותיקות בעיקר) חשבון רדום בקופת גמל גל משום שרוב המורות (אצלינו בצוות רובינו יחד) עברו לקופת גמל לפי ההלכה כגון פסגות גלאט הון וכד.

    1. החשבונות הרדומים כלומר הכספים שלכם בקופת גמל גל יעברו לרשות המדינה לידי האפוטרופוס הכללי אם לא תעוררו אותם השבוע. מדובר על כ 13 אלף מורים ומורות.

    2. מורה מגיל 60 יכולה למשוך את הכספים במיידי.

    3. מורה לפני גיל 60 יכולה להעביר לחשבון גמל הקיים היום כהלכה.

    4. יש מורות שיש להן שם אלפי שקלים!!!!

    כדאי לברר מתי היתה ההפקדה האחרונה ולפי זה לדעת אם את אכן עדיין מפרישה לשם כנראה לא עברת למסלול כשר ורצוי לעבור במהירות האפשרית.

    1. מברור שבררתי לגבי עצמי מותר להשתמש בכסף ע"פ הוראת הרב אלישיב כי בכספים שנעשה בהם איסור ריבית, שלא בכוונה, אז לאחר מעשה, בדיעבד אפשר להשתמש. וכל אחת תברר אצל מורה הוראה לפי הענין.

    2. לפניכן המספר לבירור בשיחת טלפון אחת אתן מעבירות לרשותכן את הכסף ובהעדרו אתן מוותרות עליו לטובת קופת המדינה.

    הקב"ה חס על ממונם של ישראל

    קחי 3 דקות מזמנך והתקשרי עוד היום עד השעה 4 למספר 035651093. רב הזמן תפוס נסו שוב עד שתענו.

    אפשר גם בבדיקה באתר עיני במכתב המצורף.

    העבירי גם למכרות מורות ובעיקר למורות וותיקות וגימלאיות.
    .DOC-20260104-WA0002..pdf

    פוסט זה נמחק!
  • פוסט זה נמחק!

    פוסט זה נמחק!
  • פוסט זה נמחק!

    פוסט זה נמחק!
  • מייל ששלחו לאשתי - אין לי מידע נוסף בעניין:

    אם אפשר להעביר לכלל המנהלות ולכלל המורות בבית ספריכן-חשוב דחוף

    חברותי לצוות, מורות יקרות ואהובות

    כנראה לכל אחת מכן (הוותיקות בעיקר) חשבון רדום בקופת גמל גל משום שרוב המורות (אצלינו בצוות רובינו יחד) עברו לקופת גמל לפי ההלכה כגון פסגות גלאט הון וכד.

    1. החשבונות הרדומים כלומר הכספים שלכם בקופת גמל גל יעברו לרשות המדינה לידי האפוטרופוס הכללי אם לא תעוררו אותם השבוע. מדובר על כ 13 אלף מורים ומורות.

    2. מורה מגיל 60 יכולה למשוך את הכספים במיידי.

    3. מורה לפני גיל 60 יכולה להעביר לחשבון גמל הקיים היום כהלכה.

    4. יש מורות שיש להן שם אלפי שקלים!!!!

    כדאי לברר מתי היתה ההפקדה האחרונה ולפי זה לדעת אם את אכן עדיין מפרישה לשם כנראה לא עברת למסלול כשר ורצוי לעבור במהירות האפשרית.

    1. מברור שבררתי לגבי עצמי מותר להשתמש בכסף ע"פ הוראת הרב אלישיב כי בכספים שנעשה בהם איסור ריבית, שלא בכוונה, אז לאחר מעשה, בדיעבד אפשר להשתמש. וכל אחת תברר אצל מורה הוראה לפי הענין.

    2. לפניכן המספר לבירור בשיחת טלפון אחת אתן מעבירות לרשותכן את הכסף ובהעדרו אתן מוותרות עליו לטובת קופת המדינה.

    הקב"ה חס על ממונם של ישראל

    קחי 3 דקות מזמנך והתקשרי עוד היום עד השעה 4 למספר 035651093. רב הזמן תפוס נסו שוב עד שתענו.

    אפשר גם בבדיקה באתר עיני במכתב המצורף.

    העבירי גם למכרות מורות ובעיקר למורות וותיקות וגימלאיות.
    .DOC-20260104-WA0002..pdf

נושאים מוצעים


  • 2 הצבעות
    21 פוסטים
    520 צפיות
    דל גאהד
    מעדכן: צר לי לאכזב [התאכזבתי בעצמי] אקטיון דורשים סכום סף של 150000 ש"ח לטענת מי שדיבר איתי שם, הם לא מפרסמים את זה באתר "כי זה משתנה כל הזמן"...אשרי המאמין. האופציה הטובה נותרה 'גלובל נט'
  • 4 הצבעות
    1 פוסטים
    110 צפיות
    רחל עומסיר
    לפני שאתם חותמים על העלאת שכר בדקו את מבנה ההעלאה כשמקבלים הצעה להעלאת שכר, רובנו שואלים מיד כמה ייכנס לחשבון בסוף החודש. זו שאלה טבעית, במיוחד בתחילת הקריירה. אבל השאלה החשובה יותר היא אחרת: איך השכר בנוי, ומה הוא ייצר עבורי בעתיד. בתלוש, לא כל שקל שווה אותו דבר. שכר בסיס שעליו מבוצעות הפרשות מלאות בונה חיסכון פנסיוני וקצבה עתידית. לעומת זאת, בונוסים או רכיבים זמניים שלא נכנסים לבסיס נראים טוב בהווה, אך אינם מצטברים ואינם מחזקים את הביטחון הכלכלי לאורך זמן. שני עובדים יכולים להרוויח אותו נטו היום, אך להגיע לפער משמעותי בגיל פרישה. ההבדל טמון במבנה השכר ובהפרשות שבוצעו לאורך השנים. לאחרונה בדקתי לקוח המועסק שמונה שנים אצל אותו מעסיק. על פניו השכר ברוטו היה תקין ומרשים, אך בבדיקה מעמיקה התברר שהבסיס לפנסיה נמוך מהברוטו בפועל. המשמעות הייתה שההפרשות בוצעו על סכום חלקי בלבד. בחישוב מהיר נמצא כי לאורך השנים נוצר פער מצטבר של כארבעים אלף שקלים שהמעסיק היה חייב להשלים בגין הפרשות שלא בוצעו כראוי. הלקוח כלל לא היה מודע לכך, משום שהנטו נראה תקין והברוטו הופיע במלואו בתלוש. זו בדיוק הסיבה שאני מדגישה שוב: משא ומתן על שכר הוא גם החלטה פנסיונית. לא די לבדוק כמה מרוויחים, אלא על איזה סכום מבוצעות ההפרשות בפועל. לפני אישור חוזה חדש או עדכון שכר, מומלץ לבדוק את מבנה השכר, להבין מה נחשב לבסיס, ועל אילו רכיבים מבוצעות הפרשות. בדיקה קצרה בזמן הנכון יכולה למנוע טעויות יקרות, ולבנות בסיס כלכלי יציב ושקט יותר לעתיד. הכותבת הינה יועצת פנסיונית מורשית ומתכננת פרישה [image: 1771242810139-unnamed.png]
  • 3 הצבעות
    4 פוסטים
    277 צפיות
    ה
    @רחל-עומסי אפשר לדעת איזה חברות והאם בכל סוגי המסלולים?
  • 2 הצבעות
    13 פוסטים
    560 צפיות
    צ
    @אנונימי2 אולי קודם תשאל את הרב שלך - אם יש לך. לגבי חיסכון לכל ילד, אמנם ציינתי במדריך שלי שמסלולי סיכון מוגבר באמת השיגו תשואה ממש יפה. אבל כמדומני שבשאר המוצרים הפנסיוניים הם לא השיגו את התשואה הזאת, אז באמת אין כ"כ אינדקציה לנחש האם הם ימשיכו להכות את המדד. ולכן יש מצב שמסלול הלכה הוא עדיין עדיף, אבל זו בהחלט שאלה שאני לא יודע מה לומר.
  • 1 הצבעות
    8 פוסטים
    254 צפיות
    בוטח בה'ב
    @איש-קיש דרך סוכן בדרך כלל מקבלים דמי ניהול יותר טובים ושמדובר בפנסיה אם יהיה צורך להתנהל מול החברה הסוכן ידע לעשות את זה בשבילך יותר טוב ויעיל ממך