דילוג לתוכן

דרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?

  • הייתי שמח שהרב @יוסף-מינצברג יסביר לציבור:

    • האם אפשר לנעול את הכסף כיום?

    • באיזה דרך והאם יש מגע למישהו עם הכסף שלי (גם שעבוד נחשב מגע וזה מסוכן מאוד).

    ואם אין נעילה ואין כלום. אז זה סתם מיליון שקל של יחצ על פתיחת קופות גמל, כמו שבעלי האכסניא דכאן כבר עושים שנתיים בלי הטרלול התקשורתי הזה.

    כל היום אני נשאל על זה ואני עונה לשואלים שאני יותר בהלם מהם על כמות הכסף שנזרקת על יחצ ופרסום בלי שיש להם תוכנית אמיתית אלא רק דיבורים.
    יש תחושה באויר שהם רצו להקדים את הפרסום של החסידויות הגדולות ולהיות הראשונים שצועקים שהם מתכננים להציע הלוואות ולנעול את הכסף, בזמן שאפילו תוכנית ראויה להציע אין להם.
    אותה גברת (הגמ"ח המרכזי) בשינוי אדרת.

  • הייתי שמח שהרב @יוסף-מינצברג יסביר לציבור:

    • האם אפשר לנעול את הכסף כיום?

    • באיזה דרך והאם יש מגע למישהו עם הכסף שלי (גם שעבוד נחשב מגע וזה מסוכן מאוד).

    ואם אין נעילה ואין כלום. אז זה סתם מיליון שקל של יחצ על פתיחת קופות גמל, כמו שבעלי האכסניא דכאן כבר עושים שנתיים בלי הטרלול התקשורתי הזה.

    כל היום אני נשאל על זה ואני עונה לשואלים שאני יותר בהלם מהם על כמות הכסף שנזרקת על יחצ ופרסום בלי שיש להם תוכנית אמיתית אלא רק דיבורים.
    יש תחושה באויר שהם רצו להקדים את הפרסום של החסידויות הגדולות ולהיות הראשונים שצועקים שהם מתכננים להציע הלוואות ולנעול את הכסף, בזמן שאפילו תוכנית ראויה להציע אין להם.
    אותה גברת (הגמ"ח המרכזי) בשינוי אדרת.

    @אבי-ה-נערה כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    כל היום אני נשאל

    כל היום אני שואל.

    מעניין אם יש כאן בפורום עוד מישהו שכל היום הוא נשאל את זה?!

  • הייתי שמח שהרב @יוסף-מינצברג יסביר לציבור:

    • האם אפשר לנעול את הכסף כיום?

    • באיזה דרך והאם יש מגע למישהו עם הכסף שלי (גם שעבוד נחשב מגע וזה מסוכן מאוד).

    ואם אין נעילה ואין כלום. אז זה סתם מיליון שקל של יחצ על פתיחת קופות גמל, כמו שבעלי האכסניא דכאן כבר עושים שנתיים בלי הטרלול התקשורתי הזה.

    כל היום אני נשאל על זה ואני עונה לשואלים שאני יותר בהלם מהם על כמות הכסף שנזרקת על יחצ ופרסום בלי שיש להם תוכנית אמיתית אלא רק דיבורים.
    יש תחושה באויר שהם רצו להקדים את הפרסום של החסידויות הגדולות ולהיות הראשונים שצועקים שהם מתכננים להציע הלוואות ולנעול את הכסף, בזמן שאפילו תוכנית ראויה להציע אין להם.
    אותה גברת (הגמ"ח המרכזי) בשינוי אדרת.

    @אבי-ה-נערה
    אני לא הדובר של @יוסף-מינצברג ,
    אבל זה לא קשור לגמ"ח המרכזי,
    הגמ"ח נשאר גמ"ח בלי שום קשר להשקעות.
    משיאים הם אלו שמקשרים בין הגמ"ח לשוק ההון.
    עוד קצת סבלנות ותצא חוברת עם כל המידע,
    מה משיאים עושים בדיוק.

  • @אבי-ה-נערה
    אני לא הדובר של @יוסף-מינצברג ,
    אבל זה לא קשור לגמ"ח המרכזי,
    הגמ"ח נשאר גמ"ח בלי שום קשר להשקעות.
    משיאים הם אלו שמקשרים בין הגמ"ח לשוק ההון.
    עוד קצת סבלנות ותצא חוברת עם כל המידע,
    מה משיאים עושים בדיוק.

    הרב @צמיחה היקר,
    אתה כנראה לא מעודכן אבל הרב אלתר מנכל הגמח המרכזי לא מסתיר שהוא היזם והמייסד של משיאים (הוא גם בחר את השם), והגמח הוא הגורם המממן של כל היח"צ שאתה פוגש ברחובות ובעיתונים ובקבוצות.
    הרב @יוסף-מינצברג הובא לשם למטרות יח"צ (הוא איש ראוי ודובר רהוט וחכם).
    אני חושב שזה יתן לך פרספקטיבה למה אני חושב שיש כאן דאגה קודם כל לעצמם ואחרי זה לציבור.

  • @חסידישער כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    להפקיד בשוק ההון באמצעות הלואה הנתנת ב 4 פעימות כאשר בכל כ 4 שנים

    ליתר דיוק---
    להפקיד סכומים קטנים בהפקדות חודשיות קבועות
    ובנוסף יהיו גם 4 הלוואות בנקאיות[בסכומים של 30 אלף בריביות מוזלות] במהלך התקופה שיכנסו גם הם לתיק ההשקעות והפירעון עליהם יהיה חלק מהתשלום החודשי שהגדירו מראש.
    [תהיה גם אופציה לבחור מסלול ללא ההלוואות באמצע]

    @משכנתא-בקצב-שלך כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    [בסכומים של 30 אלף בריביות מוזלות]

    בהעברת משכורת של 5,000 ש"ח יש כמה בנקים שנותנים כזו הלואה ללא ריבית כלל.

  • @משכנתא-בקצב-שלך כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    [בסכומים של 30 אלף בריביות מוזלות]

    בהעברת משכורת של 5,000 ש"ח יש כמה בנקים שנותנים כזו הלואה ללא ריבית כלל.

    @אס-אנד-פי כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    בהעברת משכורת של 5,000 ש"ח יש כמה בנקים שנותנים כזו הלואה ללא ריבית כלל.

    אכן.
    אך מה זה קשור לכאן???

    בנוסף, מדובר כאן על 4 הלוואות בהפרשים של 4 שנים...

  • משיאים רק מציעים תוכנית
    אם יש לך נתוני פתיחה יותר טובים
    או הלוואות ללא ריבית
    זה עוד יותר טוב

  • @אס-אנד-פי כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    בהעברת משכורת של 5,000 ש"ח יש כמה בנקים שנותנים כזו הלואה ללא ריבית כלל.

    אכן.
    אך מה זה קשור לכאן???

    בנוסף, מדובר כאן על 4 הלוואות בהפרשים של 4 שנים...

    @משכנתא-בקצב-שלך כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    @אס-אנד-פי כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    בהעברת משכורת של 5,000 ש"ח יש כמה בנקים שנותנים כזו הלואה ללא ריבית כלל.

    אכן.
    אך מה זה קשור לכאן???

    עקרונות התוכנית ניתנים ליישום עצמאי, [לקיחת הלוואה כמינוף להשקעה, ולקיחת הלוואה בזמן נישואי הילדים תחת משיכה מההשקעה.] המעלות שיכולות להיות בתוכנית המדוברת הם בעיקר עלות הריביות ודמי הניהול, שאינם ידועים עדיין כעת, ולכן כל עלות יתרה באחד המרכיבים מהאפשרויות העצמאיות משנה את כל החישוב בתועלת/הפסד שיש בתוכנית.

    יש אומנם גם מעלות אפשריות אחרות בתוכנית של פשטות הניהול ומיעוט התעסקות, או ביטחון יחסי בקיום האפשרות במודל זה לטווח ארוך, וגם עליהם חסרים עדיין פרטים.

    @משכנתא-בקצב-שלך כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    בנוסף, מדובר כאן על 4 הלוואות בהפרשים של 4 שנים...

    כמובן שלאחר שמסיימים לשלם על ההלואה אפשר לפתוח חשבון בבנק אחר להעביר לשם את המשכורת ולקבל שוב הלואה ללא ריבית.

  • התכנית של 'משיאים' יצאה לאור

    יש למישהו מסקנות ברורות על התכנית?

    א. השקעה בתכנית מול השקעה פשוטה שוק ההון.

    ב. השקעה בתכנית מול השקעה ממונפת בשוק ההון, לפי גודל המינוף שהתכנית מציעה.

    ג. לאלו שאוסרים להשקיע עבור נישואי הילדים בשוק ההון ממעשרות ומתירים להפקיד ממעשרות בגמ"ח המרכזי, האם ההיתר בתוקף? לאור כך שההלוואות מיועדות למינוף ולא עבור צורך מידי.

  • התכנית של 'משיאים' יצאה לאור

    יש למישהו מסקנות ברורות על התכנית?

    א. השקעה בתכנית מול השקעה פשוטה שוק ההון.

    ב. השקעה בתכנית מול השקעה ממונפת בשוק ההון, לפי גודל המינוף שהתכנית מציעה.

    ג. לאלו שאוסרים להשקיע עבור נישואי הילדים בשוק ההון ממעשרות ומתירים להפקיד ממעשרות בגמ"ח המרכזי, האם ההיתר בתוקף? לאור כך שההלוואות מיועדות למינוף ולא עבור צורך מידי.

    @שואף-לדעת
    תחכה שהחוברת תצא לאור.

  • התכנית של 'משיאים' יצאה לאור

    יש למישהו מסקנות ברורות על התכנית?

    א. השקעה בתכנית מול השקעה פשוטה שוק ההון.

    ב. השקעה בתכנית מול השקעה ממונפת בשוק ההון, לפי גודל המינוף שהתכנית מציעה.

    ג. לאלו שאוסרים להשקיע עבור נישואי הילדים בשוק ההון ממעשרות ומתירים להפקיד ממעשרות בגמ"ח המרכזי, האם ההיתר בתוקף? לאור כך שההלוואות מיועדות למינוף ולא עבור צורך מידי.

    @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    א. השקעה בתכנית מול השקעה פשוטה שוק ההון.

    הרווח ההלוואה בזמן החתונה, מה שמאפשר לקרן להמשיך לגדול במקום משיכה חד"פ.
    הדמי ניהול עדיין לא פורסמו, אז מוקדם להשוות.

    @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    ב. השקעה בתכנית מול השקעה ממונפת בשוק ההון, לפי גודל המינוף שהתכנית מציעה.

    להבנתי, המינוף נעשה בלי קשר למשיאים, כך שזה לא רלוונטי להשוואה.

    @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    ג. לאלו שאוסרים להשקיע עבור נישואי הילדים בשוק ההון ממעשרות ומתירים להפקיד ממעשרות בגמ"ח המרכזי, האם ההיתר בתוקף? לאור כך שההלוואות מיועדות למינוף ולא עבור צורך מידי.

    לא נכנס לנושא ההלכתי, אבל כמדומני שטעות נפלה בדבריך, ההלוואה הראשונית היא לא מקופת הגמ"ח, מה שמגיע מהגמ"ח זה לחתונות.
    בכל אופן החלק שהולך לגמ"ח, הוא יחסית נמוך לסך ההשקעה, אז זה לא כל כך משמעותי.

  • @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    א. השקעה בתכנית מול השקעה פשוטה שוק ההון.

    הרווח ההלוואה בזמן החתונה, מה שמאפשר לקרן להמשיך לגדול במקום משיכה חד"פ.
    הדמי ניהול עדיין לא פורסמו, אז מוקדם להשוות.

    @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    ב. השקעה בתכנית מול השקעה ממונפת בשוק ההון, לפי גודל המינוף שהתכנית מציעה.

    להבנתי, המינוף נעשה בלי קשר למשיאים, כך שזה לא רלוונטי להשוואה.

    @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    ג. לאלו שאוסרים להשקיע עבור נישואי הילדים בשוק ההון ממעשרות ומתירים להפקיד ממעשרות בגמ"ח המרכזי, האם ההיתר בתוקף? לאור כך שההלוואות מיועדות למינוף ולא עבור צורך מידי.

    לא נכנס לנושא ההלכתי, אבל כמדומני שטעות נפלה בדבריך, ההלוואה הראשונית היא לא מקופת הגמ"ח, מה שמגיע מהגמ"ח זה לחתונות.
    בכל אופן החלק שהולך לגמ"ח, הוא יחסית נמוך לסך ההשקעה, אז זה לא כל כך משמעותי.

    @ביזנייעס כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    @שואף-לדעת
    כתב ב
    דרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?
    :

    ב. השקעה בתכנית מול השקעה ממונפת בשוק ההון, לפי גודל המינוף שהתכנית מציעה.

    להבנתי, המינוף נעשה בלי קשר למשיאים, כך שזה לא רלוונטי להשוואה.

    גם המינוף בהתחלה מהבנק וגם המינוף בתקופת החתונות מהגמ"ח נעשה בעזרת 'משיאים'

  • @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    א. השקעה בתכנית מול השקעה פשוטה שוק ההון.

    הרווח ההלוואה בזמן החתונה, מה שמאפשר לקרן להמשיך לגדול במקום משיכה חד"פ.
    הדמי ניהול עדיין לא פורסמו, אז מוקדם להשוות.

    @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    ב. השקעה בתכנית מול השקעה ממונפת בשוק ההון, לפי גודל המינוף שהתכנית מציעה.

    להבנתי, המינוף נעשה בלי קשר למשיאים, כך שזה לא רלוונטי להשוואה.

    @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    ג. לאלו שאוסרים להשקיע עבור נישואי הילדים בשוק ההון ממעשרות ומתירים להפקיד ממעשרות בגמ"ח המרכזי, האם ההיתר בתוקף? לאור כך שההלוואות מיועדות למינוף ולא עבור צורך מידי.

    לא נכנס לנושא ההלכתי, אבל כמדומני שטעות נפלה בדבריך, ההלוואה הראשונית היא לא מקופת הגמ"ח, מה שמגיע מהגמ"ח זה לחתונות.
    בכל אופן החלק שהולך לגמ"ח, הוא יחסית נמוך לסך ההשקעה, אז זה לא כל כך משמעותי.

    @ביזנייעס כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    @שואף-לדעת
    כתב ב
    דרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?
    :

    ג. לאלו שאוסרים להשקיע עבור נישואי הילדים בשוק ההון ממעשרות ומתירים להפקיד ממעשרות בגמ"ח המרכזי, האם ההיתר בתוקף? לאור כך שההלוואות מיועדות למינוף ולא עבור צורך מידי.

    לא נכנס לנושא ההלכתי, אבל כמדומני שטעות נפלה בדבריך, ההלוואה הראשונית היא לא מקופת הגמ"ח, מה שמגיע מהגמ"ח זה לחתונות.
    בכל אופן החלק שהולך לגמ"ח, הוא יחסית נמוך לסך ההשקעה, אז זה לא כל כך משמעותי.

    התכוונתי למינוף של הגמ"ח, ומדובר על סכום גדול מאוד

  • מונטיפיורימ מונטיפיורי פיצל נושא זה ב
  • עד שנקבל את החוברת עם הפרטים המלאים אהבתי את הרעיון א' ולו בכדי שהגמחים ימישכו לפעול, ב' סוף סוף מתחילים להבין שצריך לפתור את הבעיה שנקראת אסטרטגית משיכה, ג' הלוואות מקופ"ג וקה"ש שיתכן והן בעייתיות ע"פ הלכה כאן לא יצטרכו להן, ד' גם אם משום מה ניתן באופן עצמאי לעשות כן כל עוד אני צריך לעשות כל פעולה בנפרד זה מסרבל את העבודה ומחליש את הסיכויים לכך שאכן נבצע את זה בפועל מה שלא קורה כאן.

    כמה נקודות שלא ברורות לי, א' מיהוה גורם המממן את הללוואות, ב' איך בדיוק גוף אחד מקבל את הכסף ומחלק את זה לכולם לפי השווי הנצרך ג' איך ניתן לשעבד את הקרנות והקופ"ג לגמחי"ם ד' איך ניתן למשוך מקה"ש וקופ"ג להשקעה לצורך הענין כל חודש 1000 שח [לטובת החזר ההלוואה לגמ"ח].

    החיסרון היחיד שעדיין קיים בגמחים זה שהם לא מתחייבים לתת לך הלוואה למרות שמדובר בגופים אמינים וותיקים [מול היתרון אולי שיש מקום להקל יותר בנתינת מעשרות לחלק שלהם]

  • @אבי-ה-נערה
    אין לי בעיה שמנהל הגמח המרכזי יחשוב על הגמח שלו, השאלה המרכזית בסופו של דבר היא גופם של דברים, בוא נמתין ונראה

  • עד שנקבל את החוברת עם הפרטים המלאים אהבתי את הרעיון א' ולו בכדי שהגמחים ימישכו לפעול, ב' סוף סוף מתחילים להבין שצריך לפתור את הבעיה שנקראת אסטרטגית משיכה, ג' הלוואות מקופ"ג וקה"ש שיתכן והן בעייתיות ע"פ הלכה כאן לא יצטרכו להן, ד' גם אם משום מה ניתן באופן עצמאי לעשות כן כל עוד אני צריך לעשות כל פעולה בנפרד זה מסרבל את העבודה ומחליש את הסיכויים לכך שאכן נבצע את זה בפועל מה שלא קורה כאן.

    כמה נקודות שלא ברורות לי, א' מיהוה גורם המממן את הללוואות, ב' איך בדיוק גוף אחד מקבל את הכסף ומחלק את זה לכולם לפי השווי הנצרך ג' איך ניתן לשעבד את הקרנות והקופ"ג לגמחי"ם ד' איך ניתן למשוך מקה"ש וקופ"ג להשקעה לצורך הענין כל חודש 1000 שח [לטובת החזר ההלוואה לגמ"ח].

    החיסרון היחיד שעדיין קיים בגמחים זה שהם לא מתחייבים לתת לך הלוואה למרות שמדובר בגופים אמינים וותיקים [מול היתרון אולי שיש מקום להקל יותר בנתינת מעשרות לחלק שלהם]

    @שמיל-שמיל
    יש כאלה שבאמת לא קיבלו..?
    חמי חיתן ככה 5 ילדים..

  • הרב @צמיחה היקר,
    אתה כנראה לא מעודכן אבל הרב אלתר מנכל הגמח המרכזי לא מסתיר שהוא היזם והמייסד של משיאים (הוא גם בחר את השם), והגמח הוא הגורם המממן של כל היח"צ שאתה פוגש ברחובות ובעיתונים ובקבוצות.
    הרב @יוסף-מינצברג הובא לשם למטרות יח"צ (הוא איש ראוי ודובר רהוט וחכם).
    אני חושב שזה יתן לך פרספקטיבה למה אני חושב שיש כאן דאגה קודם כל לעצמם ואחרי זה לציבור.

    @אבי-ה-נערה כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    הרב @צמיחה היקר,
    אתה כנראה לא מעודכן אבל הרב אלתר מנכל הגמח המרכזי לא מסתיר שהוא היזם והמייסד של משיאים (הוא גם בחר את השם), והגמח הוא הגורם המממן של כל היח"צ שאתה פוגש ברחובות ובעיתונים ובקבוצות.
    הרב @יוסף-מינצברג הובא לשם למטרות יח"צ (הוא איש ראוי ודובר רהוט וחכם).
    אני חושב שזה יתן לך פרספקטיבה למה אני חושב שיש כאן דאגה קודם כל לעצמם ואחרי זה לציבור.

    אתה צודק,
    בהחלט לא ברור לי מי היזם,
    בהתחלה חשבתי שרק @יוסף-מינצברג היזם, כך הוא הציג את זה.
    וגם אלתר כתב כך שהגמ"ח נשאר גמ"ח ואין לו שום קשור להשקעות.
    אבל לפני כשבוע פגשתי את אחד מהמנהלים כאן והוא אמר לי שכבר לפני שנה אלתר אמר לו את הרעיון הזה, והוא אמר לו גם את השם משיאים.
    עכ"פ לא מפריע לי שהם דואגים גם לעצמם.
    מי שמרויח מעזרה לאחרים, ימשיך עם זה.

  • לפי הבנתי אין פה שום חידוש
    גמח המרכזי נשאר אותו דבר כמו שהיה עד היום
    אותם עמלות אותם החזרים

  • לפי הבנתי אין פה שום חידוש
    גמח המרכזי נשאר אותו דבר כמו שהיה עד היום
    אותם עמלות אותם החזרים

    @אנונימי2 כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    לפי הבנתי אין פה שום חידוש
    גמח המרכזי נשאר אותו דבר כמו שהיה עד היום

    החידוש הוא שיש כמה אנשים שמנסים לרכוב על הציבור בשביל טובת הנאה וד"ל.
    לא ראיתי בתוכנית שום מעלה ע"פ הפקדה עצמית בשוק ההון ולקיחת הלוואה מהקופ"ג.
    בגמחי"ם החסידים יש לפחות את המעלה שהכסף נעול, פה אפשר תמיד לשנות חברה ולמשוך את הכסף.

  • בגמחים החסידים המעלה הוא שכל הכסף חוזר אליך

נושאים מוצעים


  • 5 הצבעות
    1 פוסטים
    61 צפיות
    ש
    אי שם במרתף קטן באחת מערי אירופה, אחרי אין ספור ניסיונות, כישלונות והצלחות, הצליחו ג'וש והארי להגיע לתוצאה המושלמת... בירה שלדעתם תהיה הכי טעימה בעולם. כמובן שהם בחנו, בדקו, שתו וטעמו מכל הבירות שיש בשוק, ולבסוף הגיעו לתוצאה המושלמת מבחינתם. אך הם ידעו שייקח להם הרבה זמן להיכנס לשוק, מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים של בירות וטעמים שונים ומגוונים. ️ מוחם החל לתור אחר פתרון קסם שיכניס אותם לשוק בצורה מהירה ובלי הרבה הוצאות. לאחר שעשו סיעור מוחות וחשיבה מחדש, הם הגיעו למסקנה: לא נצטרך שלטי חוצות, פרסומות או תשדירים, אלא בקבוקי בירה ריקים... כל ערב, ג'וש והארי שילמו לחבורת נערים שיפזרו בקבוקי בירה ריקים עם סמל המותג שלהם בפתח של מסעדות ובתי מרזח. לאחר זמן לא רב, החל גל ביקוש של מותג הבירה שלהם, ומפה הכל היסטוריה – החברה שלהם צמחה לממדי ענק שהם לא דמיינו לעצמם! אז מה קרה לנו פה? 🧐 אנחנו, בני האדם, כשאנחנו באים לבחון מוצר חדש, מתנהגים בחשדנות ומנסים לברר לעומק. אבל ברגע שאנחנו רואים כמות של אנשים שנוהרים לקנות את המוצר, אז אנחנו עושים אחד ועוד אחד: אם כולם רצים לקנות, אז בטח הם בדקו את האמינות והאיכות, אז אני אחסוך לעצמי עבודה ופשוט אקנה כמו כולם. ‍️ אבל פה טמונה הנקודה הקריטית, במיוחד בעולם של הרשתות החברתיות שמגבירות את הנהירה של ההמונים. אנחנו צריכים להיות חכמים יותר ולשאול את עצמנו: האם אני קונה את המנייה בגלל שכולם קונים? האם אני חושב כך בגלל שכולם חושבים? 🧠 או שבדקתי, התעמקתי וחקרתי, ואפילו לקחתי בחשבון שהרוב עושה כך – אבל ההחלטה באה משכל ולא מנהירה? ️ לקבלת תוכן פיננסי איכותי ניתן להצטרף לפורום הפיננסי במייל khny887@gmail.com או בווצאפ 0506719079
  • 0 הצבעות
    15 פוסטים
    646 צפיות
    ה
    @אפ_על_פי_כן מעולה!!!
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    501 צפיות
    מ
    @יושב-אוהלים הסברים כלכליים כבר קיבלת. יש כאן שיקול אחר של יציבות של זוצ בתחילת חייהם. הדבר הכי חשוב לבניית בית הוא רוגע ושלוה בחיים. כשאתה בשלב שעדיין צריך "לחתן את עצמך". לקחת עוד עול של לחתן את ילדיך, זה יכול להכניס לסחרור רגשי, ועול על הזוגיות ועל החיים. יכול להיות שאתה באופן אישי - אם חשבת על זה רק מעצמך ולא בגלל לחץ חברתי - אולי מתאים לזה, יש כאלו שיכולים לחלוש על כמה תחומים, וזה תלוי גם באופי של רעייתך... אבל בדרך כלל זה עול גדול מידי. הקב"ה לא דורש מאדם להשתדל כל כך גם לחתן את עצמו ובאותה הזדמנות לחתן את הפיצקלעך שלו... ודוקא בגלל שאתה חושב על זה מהיום, אפשר לסמוך עליך שברגע שתגמור עם קניית הדירה שלך, כבר תמצא את הדרך לחסוך לילדיך... וההפסד של כמה שנים לא נראה לי שווה את חוסר היציבות של הבית שעלול להגרם. דיברו על זה שההשקעה הראשונה של זוצ צריכה להיות בדירה בשביל היציבות הזוגית. אפילו אם זה על חשבון רווח גדול יותר בשוק ההון גם ב: @צמיחה כתב בשוק ההון מול נדל"ן: פודקאסט החדש של יוסף מינצברג - הבורסה, הוא מארח שם את נחום ברוק. אפשר להחכים מאוד, חלק מהדברים הנ"ל הוזכרו שם. https://www.youtube.com/watch?v=xtRiMFiD6yU&list=PLx46_EMW9jY3DiwHjUK18BwV55nuabwgl&index=4
  • 1 הצבעות
    13 פוסטים
    1k צפיות
    צ
    @נחמן-רוזנבלום אה"נ אין לקוות לסיכוי מבלי להבין את הסיכון, ובמאמר המוסגר כל החיים שלנו הם סביב נטילת סיכונים בגלל הסיכויים.
  • 7 הצבעות
    12 פוסטים
    1k צפיות
    איציק התותחא
    @shimon כתב בדיונים על מאמר - "גמחי"ם או שוק ההון?": יש אברכים שטוענים שהטענה "שממילא יצטרכו לשלם את הסכום הזה לפרעון ההלוואה ולכן שיתחילו לשלם את זה בלידת הילד" לא כ"כ נכונה בהשקפה רוחנית שהקב"ה זן ומפרנס לכ"א כפי צורכו בזמן הנצרך א. יש עניין מאוד גדול לא להגיע לידי מתנת בשר ודם, בימנו שחתונה עולה הרבה כסף זה לא סוד, ובכדי לחתן בכבוד צריך להתכונן לזה כשהילד נולד, ולא להגיע לשלב של החתונה "בהפתעה גמורה" ולשבור את הראש מהיכן להביא כסף ב. הזמן הכי טוב להתחיל להניח כסף בצד זה בגיל צעיר, ולא אחרי שיש משפחה עם ילדים שאז מאוד קשה להתרגל להניח כסף בצד