דילוג לתוכן

דרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?

נושאים מוצעים


  • 4 הצבעות
    5 פוסטים
    228 צפיות
    אבי ר.א
    @הקול-השפוי צודק. רק שזה לא סותר כיון שיש מיוחדות ושוני במאמרים של @מחשב-מסלול-מחדש . ולתועלת הוספתי שם קישור לאשכול הזה.
  • 1 הצבעות
    20 פוסטים
    934 צפיות
    ש
    @אבי-ר. הם לא קיבלו שום חדר בחינם הם פשוט סגרו איתם הסכם כלשהו מסתבר שבהנחה משמעותית ואולי אף חלק ב״תרומה״ בכל אופן, עד שלא תשאל אותם בדיוק כמה הם שילמו זה רק ניחוש דבר שני לא בטוח שזה רלוונטי בכלל שהם קיבלו את זה בתרומה לדעתך אם אני הולך לקנות בחנות פלונית למרות שהיא יותר יקרה כי הבעלים הוא ת״ח עני אני יכול להחשיב את כל הקניה ממעשרות? מה ההבדל בין זה לבין סוכן צימרים ת״ח עני ומה ההבדל בין סוכן צימרים לעמותה הנ״ל
  • 2 הצבעות
    1 פוסטים
    242 צפיות
    רואה את הנולדר
    מערב הפרוע: ה-S&P 500 זינק ב-7% ביום שני בעקבות ’חדשות כזב’ Investing.com — מושב הבורסה ביום שני חווה שינוי פתאומי במסלול המדדים העיקריים בוול-סטריט בעקבות דיווח לא מאומת מהבית הלבן שהפסקה של 90 יום בהטלת מכסים נשקלת. הבית הלבן הכחיש תביעות אלה כ-30 דקות מאוחר יותר, והכחיש שדירקטור המועצה הכלכלית הלאומית קווין האסט רמז קודם לכן בראיון ברשת פוקס (NASDAQ:FOX) ניוז שהנשיא דונלד טראמפ עשוי לשקול הפסקה כזו, אך לא אישר גמירת דעת כלשהי. השוק הגיב תחילה באופן חיובי להערותיו של האסט, כאשר מניות הסטוק עברו לזמן קצר לירוק על רקע האפשרות להקלה במתיחות הסחר. עם זאת, אופטימיות זו הייתה קצרת מועד כאשר הבית הלבן מיהר לתייג את הדוח כ"חדשות כזב", מה שהוביל לירידה בשוק המניות. נכון לשעה 17:50 (שעון ישראל), ה-S&P 500 ירד ב-80 נקודות, או 1.5%. גם הנאסד"ק וה-S&P 500 ירדו בכ-4% מוקדם יותר במושב בורסה לפני שהופיעה שמועה לא מאומתת בפלטפורמת המדיה החברתית X. לאחר שהדוחות החלו להתפשט, ה-S&P 500 התאושש בעד 3% לפני שהבית הלבן מיהר להכחיש אותם. מאמר זה נוצר ותורגם בתמיכת AI ונבדק על ידי עורך. לקבלת מידע נוסף, עיין בתנאים והתניות שלנו. מקור https://il.investing.com/news/stock-market-news/article-496238 [image: 1744064655561-4a3aee2f-d9b8-4cc4-ae94-1b50017d9e97-image.png]
  • 2 הצבעות
    5 פוסטים
    689 צפיות
    ה
    @אור-שמח ברור ששווה לך לקחת מהם את ההלוואה של ה - 20 אלף ולהשקיע אותו. והחסכון של ה - 1000 תעשה בפריעת ההלוואה. כי מנסיון אתם. אתה תוכל עוד בערך 5 שנים כבר לקחת 80 אלף מתוך הסכום כהלוואה. וגם אותו עוד 5 שנים להשקיע וכנגד לשלם להם 800 ש"ח בערך - ששוב זה יהיה החיסכון החודשי שלך. ובהשקעה אתה מקבל ריבית דריבית לבנתיים
  • 7 הצבעות
    12 פוסטים
    1k צפיות
    איציק התותחא
    @shimon כתב בדיונים על מאמר - "גמחי"ם או שוק ההון?": יש אברכים שטוענים שהטענה "שממילא יצטרכו לשלם את הסכום הזה לפרעון ההלוואה ולכן שיתחילו לשלם את זה בלידת הילד" לא כ"כ נכונה בהשקפה רוחנית שהקב"ה זן ומפרנס לכ"א כפי צורכו בזמן הנצרך א. יש עניין מאוד גדול לא להגיע לידי מתנת בשר ודם, בימנו שחתונה עולה הרבה כסף זה לא סוד, ובכדי לחתן בכבוד צריך להתכונן לזה כשהילד נולד, ולא להגיע לשלב של החתונה "בהפתעה גמורה" ולשבור את הראש מהיכן להביא כסף ב. הזמן הכי טוב להתחיל להניח כסף בצד זה בגיל צעיר, ולא אחרי שיש משפחה עם ילדים שאז מאוד קשה להתרגל להניח כסף בצד