דילוג לתוכן

שאלה לגבי פרעון מוקדם במשכנתא

הועבר נדל"ן ומשכנתאות
19 6 569 6

נושאים מוצעים


  • 4 הצבעות
    12 פוסטים
    231 צפיות
    י
    בהרבה מקרים לקוחות שדברו על ריביות זולות, מתברר לבסוף שהבנק בקושי אישר להם משכנתא ולכן הריביות יקרות, ברור שהמחויבות של יועץ להביא את הריביות הטובות , אבל צריך להכיר את כל התמונה, ויועץ בעל מקצוע יודע להתאים משכנתא לכל לקוח, לפי יכולתו לפעמים רואים דו"ח יתרות של לקוח עם ריביות גרועות או פריסה של הרבה שנים , ושואלים אותו, תגיד מי היועץ שעשה לך את המשכנתא, וזו שאלה טיפשית כי אולי לא יכלו לאשר לו רק בריביות האלו כי היחס החזר שלו היה גבוה וכו', ואולי הלקוח לא יכל לעמוד בהחזרים כשלקח את המשכנתא, לכן א"א להכליל וכל ענין לגופו , וכל משכנתא זו סוגיא בפני עצמה, וכמו שכבר כתבו לעיל, שריביות זה חלק מהמכלול קחו דוגמה, אברך שזכה במחיר למשתכן , רוצה משכנתא , ולא כ"כ מעניין אותו הריביות כי רוצה את העיסקה, כמובן שצריך להביא לו את המקסימום, אבל הנידון הוא לא הריביות
  • מימון ללא היתר עיסקא?

    נדל"ן ומשכנתאות משכנתאות
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    101 צפיות
    משה עוזיאלמ
    אשמח באם יש למישהוא מידע על אפשרות (באם ישנה כזו) לקבלת משכנתא ללא צורך בהסתמכות על היתר עיסקא, וכמו כן , עקב שאני זקוק לגיוס מימון עבור קנית דירה, ואני מעדיף שלא להזדקק למשכנתא מהבנק ע"י ה"ע, אני מציע למי שיש בידו סכום זמין להשקעה, והוא מעוניין בהשקעה סולידית, ללא חששות כלל, שהוא יוכל לממן לי את הנכס תמורת תשואה (בדומה לריביות משכנתא) קבועה, ורישום הערת אזהרה על הסכום, למעוניינים: 0548597633
  • 0 הצבעות
    13 פוסטים
    377 צפיות
    אבי ר.א
    @חיסכון-לחתונה כתב ברעיון מוזר על פירעון "מסלול זכאות" במשכנתא: הבנתי התכוונתי החלק של המדד שהוא בעצם ריבית. הוא לא ריבית הוא קרן. (אולי כמו ריבית) @חיסכון-לחתונה כתב ברעיון מוזר על פירעון "מסלול זכאות" במשכנתא: כלומר עם יש לי 8 אלף שעלה לי בכלל צמוד מדד וירד המדד בחצי אחוז אז ירד לי רק 40 ש"ח, נכון? לא. זה יורד בהתאם לכל הקרן, כך שאם זה 98,000 בירידה של 0.5% ירד לך 490 ש"ח, אלא שזה עד שווי התוספת של ההצמדה, כך שאם היא 8,000 המק' שזה יכול לרדת זה 8,000.
  • 12 הצבעות
    101 פוסטים
    4k צפיות
    משכנתא בקצב שלךמ
    @שמעון-יוחאי-חסן אכן. תוספת 0.65 ממש מצויין. ככה"נ צפויה ירידה נוספת משמעותית ב-26 לחודש [במידה ולא תפרוץ שוב מלחמה]
  • 0 הצבעות
    15 פוסטים
    835 צפיות
    פ
    @התותח-זה-אני כתב בהתייעצות לגבי קניית דירה ברמה ד בבית שמש: @סתם-אחד בנתיים ירדתי מהדירה הזאת אבל בכללי זה בערך 70 מ"ר לכל אחד לא כולל חניה מחסן גג ומרפסות עלות הבניה היא בערך 400 אל"ש עשית בשכל