דילוג לתוכן

שאלה לגבי פרעון מוקדם במשכנתא

הועבר נדל"ן ומשכנתאות
19 6 569 6

נושאים מוצעים


  • 2 הצבעות
    23 פוסטים
    527 צפיות
    ר
    @השומר said: @רבנאי-יתרעם-גאון הממשלה עוד לא נפלה ולא יודע עם זה יעלה את מחירי הדירות זה יעלה את האינפלציה כמו בכל פעם שכסף מוזרם בלי שעבדו עליו. זה גם יעלה קצת את המחירים, ובטווח הארוך זה יגרום לאנשים פחות לפחד מעליית הריבית ומלקיחת משכנתאות לא מציאותיות, (ברור שמי שלוקח משכנתא שהוא לא יודע איך הוא ישלם עוד חמש שנים מוסיף לסל התירוצים שלו שהממשלה לא תיתן לו ליפול וזה בעיה של כולם, (בנוסף למה שהיה עד עכשיו ש יעלו את המשכורת, וה' יעזור, ובכלל חייבים לקפוץ למים))
  • משיאים...שווה, ושאלות...

    שוק ההון והשקעות משיאים משכנתא
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    225 צפיות
    צ
    @חושב-שאני-גאון זה תלוי מאיזו בחינה אתה שואל. משכנתא היא בד"כ ליותר שנים, הלוואת עמיתים היא עד 7 שנים.
  • 3 הצבעות
    7 פוסטים
    340 צפיות
    אבי ר.א
    @משה-עוזיאל כתב בהאם עדיך לקחת הלוואה מגמ"ח או מהבנק?!: והגר"ח ענה לו שעל מנהל גמ"ח לבחון אך ורק את יכולת ההחזר של הלווה ומעבר לכך אין זה בסמכותו @משה-עוזיאל כתב בהאם עדיך לקחת הלוואה מגמ"ח או מהבנק?!: וכמדומני שזה כן מוטל על בעל הגמ"ח לבחון/ להריח האם השגת התשואה היא באמצעים קונבנציונליים או שלא ובזה מאחריותו, עליו לא לסייע לדבר שבעיני רוב האנשים הוא מעשה טיפשי קצת סתירה. @משה-עוזיאל כתב בהאם עדיך לקחת הלוואה מגמ"ח או מהבנק?!: אינני מובן מה הבעייתיות בלקיחת הלוואה לצורך חיסכון עלות למשכנתא/השגת תשואה כנראה שעיקר הנושא הוא על תשואה, ובזה יכול להיות שיש קדימה לאדם שצריך את זה לכדי חייו, וודאי שאדם שצריך להעמיד אותו עכשיו עדיף על להעמיד אחר לעוד 20 שנה.
  • 0 הצבעות
    13 פוסטים
    377 צפיות
    אבי ר.א
    @חיסכון-לחתונה כתב ברעיון מוזר על פירעון "מסלול זכאות" במשכנתא: הבנתי התכוונתי החלק של המדד שהוא בעצם ריבית. הוא לא ריבית הוא קרן. (אולי כמו ריבית) @חיסכון-לחתונה כתב ברעיון מוזר על פירעון "מסלול זכאות" במשכנתא: כלומר עם יש לי 8 אלף שעלה לי בכלל צמוד מדד וירד המדד בחצי אחוז אז ירד לי רק 40 ש"ח, נכון? לא. זה יורד בהתאם לכל הקרן, כך שאם זה 98,000 בירידה של 0.5% ירד לך 490 ש"ח, אלא שזה עד שווי התוספת של ההצמדה, כך שאם היא 8,000 המק' שזה יכול לרדת זה 8,000.
  • 0 הצבעות
    15 פוסטים
    835 צפיות
    פ
    @התותח-זה-אני כתב בהתייעצות לגבי קניית דירה ברמה ד בבית שמש: @סתם-אחד בנתיים ירדתי מהדירה הזאת אבל בכללי זה בערך 70 מ"ר לכל אחד לא כולל חניה מחסן גג ומרפסות עלות הבניה היא בערך 400 אל"ש עשית בשכל