דילוג לתוכן

מה עדיף פסגות או אלטשולר?

מסחר עצמאי
14 7 493 6
נושא זה פוצל מתוך הנושא תכלס מה עדיף מונטיפיורי

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    196 צפיות
    ב
    אני סוחר בפסגות ובאלטשולר אני נהנה יותר מאלטשולר יש מעלות וחסרונות בכל אחד מהם א. עמלות קניה ומכירה ב. מרווח המרה למט"ח ג. מי שסוחר אקטיבי בפסגות יש ספר פקודות ג.נ בשניהם יש לי קישור ואם תחליט להצטרף לאלטשולר אשמח שתעשה זאת דרכי בחתימה
  • 0 הצבעות
    9 פוסטים
    282 צפיות
    צ
    @YM98745 said: אני מחפש קרן כספית שנסחר בדולר ארצות הברית עדיף למומלץ לאזרחי חוץ אבל מחפש גם רגיל שנסחר בארץ ועדיף עם כשרות אם הכוונה לאזרחי ארה"ב, כדאי לעבור על המאמר הזה https://fintranslator.com/2024/09/17/short-term-interest-for-americans-living-in-israel/ או כאן בפורום https://forum.benakel.org/topic/291/השקעות-ומיסוי-לבעלי-אזרחות-ארה-ב
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    352 צפיות
    ה. שלמהה
    @צמיחה כתב בחשבון מסחר עצמאי ריבית עו"ש: @ה-שלמה יש היתר עיסקא עם הבתי השקעות? כן.
  • מגרשים בחירן

    הועבר נדל"ן ומשכנתאות חירן מגרשים נדלן השקעות
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    511 צפיות
    מ
    אם זה משווק ע"י ברנדווין, אז יש להם שם טוב. בכל מקרה - התאמה אישית ללקוח זהו דבר קריטי. אחרת גם כשההשקעה עצמה היא בסדר - חוסר ההתאמה עלול לגרום להפסדים גדולים. מהיכרות בסיסית שלי עם החברה הנ"ל, כדאי מאוד לקחת יועץ חיצוני.
  • 0 הצבעות
    19 פוסטים
    897 צפיות
    טריידרט
    @גמל-און כתב במישהו יודע האם יש אפשרות לסחור עצמאית דרך טלפון כשר?: אם הפעולות יהיו נגישות בטלפון, האם זה יגרום ליותר טעויות מאשר דרך חדרי מחשבים? לדעתי, כן. כאשר אדם סוחר דרך מערכת פלאפונית אוטומטית (או אפליקציה בסאמרטפון), הוא חווה סיפוק מיידי – כל פעולה מתבצעת בלחיצת כפתור, מה שמקטין את הזמן לחשוב ולשקול את ההשלכות. לעומת זאת, כאשר יש צורך לדבר עם נציג אנושי או אפילו ללכת לפעול דרך מחשב, נוצרת השהיה טבעית – הזמן שלוקח לבצע את הפעולה מאפשר יותר שיקול דעת, מה שגורם להימנעות מהחלטות פזיזות. גם קבלת שירות אנושי במוקד טלפוני מכניסה גורם של אחריות חיצונית – אדם מרגיש יותר מחויב להצדיק את החלטותיו כלפי מישהו אחר (גם אם אין לו צורך להסביר את עצמו), מה שמוביל להחלטות שקולות יותר. הכותב אינו פסיכולוג מוסמך, אך בהחלט פסיכולוג חובבן... אתה מורשה לחלוק עלי