דילוג לתוכן

מה עדיף פסגות או אלטשולר?

מסחר עצמאי
14 7 493 6
נושא זה פוצל מתוך הנושא תכלס מה עדיף מונטיפיורי

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    55 פוסטים
    2k צפיות
    הקול השפויה
    @בן-עליה הורדת מחיר הקרקע זה רווח ליזמים ותו לא.
  • תכלס', קרן פיזית או סינטטית?

    מסחר עצמאי s&p 500
    6
    2 הצבעות
    6 פוסטים
    219 צפיות
    ב
    לפי מה שקראתי בסנופי עדיף את הקרן של אינווסקו היא גם צמודת מדד והיא צוברת
  • המלצה על מינוף-אופציות או מרג'ין

    מסחר עצמאי
    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    227 צפיות
    עומק הסיכויע
    @בלבנון-ישגה יש הרבה צורות מינוף ובכל אחת חסרון ויתרון והמשותף ביניהם שצריך להבין אותם ואחרי שמבינים השאלה כבר נפתרת מעצמה. מאד לא מומלץ להחליט על סמך טיפים בפורומים. (גם חסר נתונים לאיזה תרחיש אתה מכין מינוף כך שגם כל טיפ לא יהיה מדויק) מקווה שתבין אותי על הצד היותר חיובי
  • 3 הצבעות
    51 פוסטים
    6k צפיות
    שמש מרפאש
    הנאסד"ק 100 חוגג 30,000 אני עוד זוכר אותו כשהוא היה קטן לפני הקורונה, על 8000... לא יאומן שרק 6 שנים חלפו מאז...
  • 0 הצבעות
    19 פוסטים
    897 צפיות
    טריידרט
    @גמל-און כתב במישהו יודע האם יש אפשרות לסחור עצמאית דרך טלפון כשר?: אם הפעולות יהיו נגישות בטלפון, האם זה יגרום ליותר טעויות מאשר דרך חדרי מחשבים? לדעתי, כן. כאשר אדם סוחר דרך מערכת פלאפונית אוטומטית (או אפליקציה בסאמרטפון), הוא חווה סיפוק מיידי – כל פעולה מתבצעת בלחיצת כפתור, מה שמקטין את הזמן לחשוב ולשקול את ההשלכות. לעומת זאת, כאשר יש צורך לדבר עם נציג אנושי או אפילו ללכת לפעול דרך מחשב, נוצרת השהיה טבעית – הזמן שלוקח לבצע את הפעולה מאפשר יותר שיקול דעת, מה שגורם להימנעות מהחלטות פזיזות. גם קבלת שירות אנושי במוקד טלפוני מכניסה גורם של אחריות חיצונית – אדם מרגיש יותר מחויב להצדיק את החלטותיו כלפי מישהו אחר (גם אם אין לו צורך להסביר את עצמו), מה שמוביל להחלטות שקולות יותר. הכותב אינו פסיכולוג מוסמך, אך בהחלט פסיכולוג חובבן... אתה מורשה לחלוק עלי