דילוג לתוכן

מה עדיף פסגות או אלטשולר?

מסחר עצמאי
14 7 493 6
נושא זה פוצל מתוך הנושא תכלס מה עדיף מונטיפיורי

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    875 צפיות
    ב
    @אבי-ה-נערה said: מאמר חשוב, אבל הוא משווה רק את שכבת דמי הניהול ושוכח את הפרמטר המשמעותי באמת - המס. בחשבון מסחר עצמאי משלמים 25% מס ריאלי בכל מימוש, ובקופת גמל להשקעה המס נדחה למשך שנים, מעבר בין מסלולים פטור ממס, ובמשיכה כקצבה אחרי גיל 60 - 0% מס על רווחי הון. ברגע שמכניסים את זה לחישוב, היתרון של 61,000 ש״ח שהוצג בחשבון המסחר מתפוגג ובמשיכה לקצבה הקופה מנצחת בפער ניכר. בנוסף, הטענה על עלות הסוואפ של אינווסקו (0.07%) נכונה אבל לא מאוזנת - דווקא בגלל המבנה הסינתטי, הקרן חוסכת ניכוי מס במקור של 15%-30% על דיבידנדים אמריקאיים, מה שמקזז ויותר את עלות הסוואפ ובפועל מביא תשואה עודפת על המדד. הקרן הסינתטית בנטו עוקפת קרן פיזית, לא נופלת ממנה. מצפה לפרק הבא, אבל כבר עכשיו ברור שאי אפשר לקבל החלטה מבוססת בלי לשלב מס, נזילות, היבט התנהגותי והטבות נלוות (הלוואה כנגד הקופה, ירושה, וכו׳) במשוואה. @יוסף-מינצברג אולי תסביר גם כאן את כל ההסבר שלך בפורום השני על המאמר
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    196 צפיות
    ב
    אני סוחר בפסגות ובאלטשולר אני נהנה יותר מאלטשולר יש מעלות וחסרונות בכל אחד מהם א. עמלות קניה ומכירה ב. מרווח המרה למט"ח ג. מי שסוחר אקטיבי בפסגות יש ספר פקודות ג.נ בשניהם יש לי קישור ואם תחליט להצטרף לאלטשולר אשמח שתעשה זאת דרכי בחתימה
  • 1 הצבעות
    42 פוסטים
    2k צפיות
    יוסף מינצברגי
    מאמר חדש בנושא
  • מגרשים בחירן

    הועבר נדל"ן ומשכנתאות חירן מגרשים נדלן השקעות
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    511 צפיות
    מ
    אם זה משווק ע"י ברנדווין, אז יש להם שם טוב. בכל מקרה - התאמה אישית ללקוח זהו דבר קריטי. אחרת גם כשההשקעה עצמה היא בסדר - חוסר ההתאמה עלול לגרום להפסדים גדולים. מהיכרות בסיסית שלי עם החברה הנ"ל, כדאי מאוד לקחת יועץ חיצוני.
  • מסחר עצמאי לא מאובטח - או קופת גמל מאובטחת

    מסחר עצמאי
    11
    3 הצבעות
    11 פוסטים
    508 צפיות
    ש
    @טריידר יש המלצות למניעה של הונאה? (חוץ מלא לפתוח מודעות למייל ולמסור פרטי אשראי/חשבון בטלפון). ואם זה שייך בכלל אם אני מתחבר דרך האתר הרשמי במחשב?