דילוג לתוכן

מה עדיף פסגות או אלטשולר?

מסחר עצמאי
14 7 493 6
נושא זה פוצל מתוך הנושא תכלס מה עדיף מונטיפיורי

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    875 צפיות
    ב
    @אבי-ה-נערה said: מאמר חשוב, אבל הוא משווה רק את שכבת דמי הניהול ושוכח את הפרמטר המשמעותי באמת - המס. בחשבון מסחר עצמאי משלמים 25% מס ריאלי בכל מימוש, ובקופת גמל להשקעה המס נדחה למשך שנים, מעבר בין מסלולים פטור ממס, ובמשיכה כקצבה אחרי גיל 60 - 0% מס על רווחי הון. ברגע שמכניסים את זה לחישוב, היתרון של 61,000 ש״ח שהוצג בחשבון המסחר מתפוגג ובמשיכה לקצבה הקופה מנצחת בפער ניכר. בנוסף, הטענה על עלות הסוואפ של אינווסקו (0.07%) נכונה אבל לא מאוזנת - דווקא בגלל המבנה הסינתטי, הקרן חוסכת ניכוי מס במקור של 15%-30% על דיבידנדים אמריקאיים, מה שמקזז ויותר את עלות הסוואפ ובפועל מביא תשואה עודפת על המדד. הקרן הסינתטית בנטו עוקפת קרן פיזית, לא נופלת ממנה. מצפה לפרק הבא, אבל כבר עכשיו ברור שאי אפשר לקבל החלטה מבוססת בלי לשלב מס, נזילות, היבט התנהגותי והטבות נלוות (הלוואה כנגד הקופה, ירושה, וכו׳) במשוואה. @יוסף-מינצברג אולי תסביר גם כאן את כל ההסבר שלך בפורום השני על המאמר
  • האם להשקיע בריאל האיראני???

    שוק ההון והשקעות השקעות
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    555 צפיות
    ד
    "השאלה נשאלה לפני למעלה מעשור." https://www.themarker.com/markets/marketmoney/2015-07-26/ty-article/0000017f-db44-db22-a17f-fff591400000
  • תכלס', קרן פיזית או סינטטית?

    מסחר עצמאי s&p 500
    6
    2 הצבעות
    6 פוסטים
    219 צפיות
    ב
    לפי מה שקראתי בסנופי עדיף את הקרן של אינווסקו היא גם צמודת מדד והיא צוברת
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    338 צפיות
    אבי ה-נערהא
    @שבתי-בבית-ה ביקשתי מGPT בשבילך למרות ירי טילים ומצב בטחוני רגיש, הבורסה בת"א ממשיכה לעלות, כשהמשקיעים מתעלמים מהסיכונים ומתמקדים בתרחישים אופטימיים. הכסף המוסדי שזורם לשוק תורם לעליות, אך קיימת אזהרה: תרחישים שליליים רבים, כמו מלחמות, פגיעה בתשתיות, וגירעון תקציבי - אינם מתומחרים כראוי. תוספת שלי: כולם אוהבים ווינרים, כשנתחיל לדשדש או להנזק מעבר לסטנדרט הבורסה תגיב אחרת.
  • 1 הצבעות
    12 פוסטים
    607 צפיות
    ניסן עציונינ
    @גמל-און כתב בפתחתם חשבון מסחר עצמאי לפני שנתיים? הגיע הזמן לנייד או לבצע ברטר: @ניסן-עציוני כתב בפתחתם חשבון מסחר עצמאי לפני שנתיים? הגיע הזמן לנייד או לבצע ברטר: נו באמת, תפחית מזה את ה3 חודשים שהוא צריך להמתין עם סגירת החשבון, עליהם הוא משלם עמלה של 15 שקל, וזה עוד יותר מינורי. כבר עדיף לו לנייד לibi שם יקבל מענק פתיחה של 250 שקל ויסגור סיפור הוא ישלם 75 ש"ח והוא יקבל בין 200 ל700 ש"ח. שומע אגב ישלם 45 ולא 75