דילוג לתוכן

מה עדיף פסגות או אלטשולר?

מסחר עצמאי
14 7 493 6
נושא זה פוצל מתוך הנושא תכלס מה עדיף מונטיפיורי

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    10 פוסטים
    180 צפיות
    מ
    לגופם של דברים: אני משער שהינך סומך על שיקול דעתך, כי הרי אם לא, מדוע שאלת -הרי גם התשובות שתקבל כאן יהיו נגועות, אל על כרחך שבדברים שבסברא, אתה בוחן אם הם מתקבלים על הדעת או לא, רוב הנידונים הם עניינים שבשיקול דעת, (אין אחד שיודע לחזות את העתיד). לגבי עובדות ניתן לברר בקלות יחסית. ומה שלא זה ולא זה, אכן אל תסמוך על אף אחד-כולל מי שלא נגוע, הרי מהיכן הינך יודע שהוא אכן מבין? אני מניח שרוב חברי הפורום (כולל אנוכי הקטן), אין להם שום אינטרס לא בזה ולא בזה, (אני אישית מושקע קצת בשוק הנדל"ן, והרבה פחות בשוק ההון, ועם זאת סבור שעדיפה בהרבה השקעה בשוק ההון). מרבית הממליצים משקיעים בעצמם באפיק שעליו הם ממליצים, כלומר הם מאמינים באמת בנכונות המלצתם. סתם שאלה, מה הינך עושה כשאתה צריך החלטה רפואית? סומך על הרופא הלא דתי עם אינטרסים ברורים? על העסקנים הרפואיים שגם להם בדר"כ יש אינטרסים, (חיוביים!! (לשמור על קשרים עם רופאים וכו')? אם שאלת למעשה (באמת?!), דבר ראשון פיזור- לא מניחים את כל הביצים בסל אחד, שנית- אם אכן לא הנדל"ן ולא שוק ההון- משכנעים אותך, ואתה חושש, ניתן להניח את הכסף בקרן כספית (עם הכשר!), אני מקוה שאתה לא חושד בי שיש לי בזה אינטרס כלשהוא . או כמובן בגמ"ח. מקווה שיישרנו את ההדורים!!
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    196 צפיות
    ב
    אני סוחר בפסגות ובאלטשולר אני נהנה יותר מאלטשולר יש מעלות וחסרונות בכל אחד מהם א. עמלות קניה ומכירה ב. מרווח המרה למט"ח ג. מי שסוחר אקטיבי בפסגות יש ספר פקודות ג.נ בשניהם יש לי קישור ואם תחליט להצטרף לאלטשולר אשמח שתעשה זאת דרכי בחתימה
  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    943 צפיות
    צופה ומביטצ
    @ניסן-עציוני אתה הדוגמה לכל הדברים שנכתבו כאן והם נכונים ברובם. אתה לא יועץ(שמילותיו קודש רק כי כך גזרה חוכמתו), ואין לך כלי אחד בודד, ולא קרה פעם אחת שלא הבהרת לכולם שבמסחר עצמאי אתה מרוויח ואתה מרוויח ומשלם על זה יקר בללוות ולתמוך ולהדריך גם לאחר הפתיחה. וגם אתה מגיע עם מגוון דברים שבחלקם אתה מרוויח ובחלקם לא ומכווין להיכן שנראה לך תואם יותר. האם אתה חושב שכולם עושים כמוך? אתה מכיר עוד מישהו שפותח מסחר עצמאי ודוחף המונים לקופות גמל שלא קשורות אליו? האם כל מי שפותח מסחר עצמאי ממשיך ללוות ויודע לעצור מעשים טיפשיים? התחברתי לרוב הכתוב כאן וראוי לומר שניסן עציוני הוא לא הדוגמה הוא יוצא מן הכלל, ו..לא, איני מרוויח כלום ממנו.
  • 2 הצבעות
    8 פוסטים
    539 צפיות
    ה. שלמהה
    @ברמיזא כתב באחרי מהפכת החיסכון לחתונות בישראל זה הגיע גם לארה"ב, (אולי עושים את זה יותר טוב מכאן): @רואה-את-הנולד זה יותר טוב מכאן כי יש הדרכה עד הסוף באופן נגיש וקל, גם לאיש הפשוט ביותר. כאן בארץ נתקלתי בהדרכה נגישה רק בתשלום לצערי. יש לך אזרחות ארה"ב? לגבי המינימום - זה מועיל מאוד להגדלת ראש.
  • מסחר עצמאי לא מאובטח - או קופת גמל מאובטחת

    מסחר עצמאי
    11
    3 הצבעות
    11 פוסטים
    508 צפיות
    ש
    @טריידר יש המלצות למניעה של הונאה? (חוץ מלא לפתוח מודעות למייל ולמסור פרטי אשראי/חשבון בטלפון). ואם זה שייך בכלל אם אני מתחבר דרך האתר הרשמי במחשב?