דילוג לתוכן

מה עדיף פסגות או אלטשולר?

מסחר עצמאי
14 7 493 6
נושא זה פוצל מתוך הנושא תכלס מה עדיף מונטיפיורי

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    875 צפיות
    ב
    @אבי-ה-נערה said: מאמר חשוב, אבל הוא משווה רק את שכבת דמי הניהול ושוכח את הפרמטר המשמעותי באמת - המס. בחשבון מסחר עצמאי משלמים 25% מס ריאלי בכל מימוש, ובקופת גמל להשקעה המס נדחה למשך שנים, מעבר בין מסלולים פטור ממס, ובמשיכה כקצבה אחרי גיל 60 - 0% מס על רווחי הון. ברגע שמכניסים את זה לחישוב, היתרון של 61,000 ש״ח שהוצג בחשבון המסחר מתפוגג ובמשיכה לקצבה הקופה מנצחת בפער ניכר. בנוסף, הטענה על עלות הסוואפ של אינווסקו (0.07%) נכונה אבל לא מאוזנת - דווקא בגלל המבנה הסינתטי, הקרן חוסכת ניכוי מס במקור של 15%-30% על דיבידנדים אמריקאיים, מה שמקזז ויותר את עלות הסוואפ ובפועל מביא תשואה עודפת על המדד. הקרן הסינתטית בנטו עוקפת קרן פיזית, לא נופלת ממנה. מצפה לפרק הבא, אבל כבר עכשיו ברור שאי אפשר לקבל החלטה מבוססת בלי לשלב מס, נזילות, היבט התנהגותי והטבות נלוות (הלוואה כנגד הקופה, ירושה, וכו׳) במשוואה. @יוסף-מינצברג אולי תסביר גם כאן את כל ההסבר שלך בפורום השני על המאמר
  • 0 הצבעות
    103 פוסטים
    6k צפיות
    ר
    @ה.-שלמה @שמיל-שמיל אם אני ואשתי אזרחי ארה"ב, שנה קודמת לא דיווחתי כלל, כי ההכנסות היו מתחת לתקרה, בשנה הקרובה אצטרך לדווח, האם אצטרך לשלם מס על הכנסת שכיר של כ8000 ש"ח בחודש השקעה בקרנות אמריקאים [דרך מיטב] ע"ס 18 אש"ח עסק עצמאי עוסק זעיר / פטור /מורשה [עדיין לא פתחתי, אבל מתכוון לפתוח בקרוב, אשמח לדעת אם עלי לשכלל גם מס אמריקאי]. הכנסה משכירות של 5500 [גם משלם שכירות] כמו כן בפתיחת עסק יש תשלום של ביטו"ל לארה"ב? וא"כ כמה ואיך מדווחים על זה?
  • 1 הצבעות
    12 פוסטים
    607 צפיות
    ניסן עציונינ
    @גמל-און כתב בפתחתם חשבון מסחר עצמאי לפני שנתיים? הגיע הזמן לנייד או לבצע ברטר: @ניסן-עציוני כתב בפתחתם חשבון מסחר עצמאי לפני שנתיים? הגיע הזמן לנייד או לבצע ברטר: נו באמת, תפחית מזה את ה3 חודשים שהוא צריך להמתין עם סגירת החשבון, עליהם הוא משלם עמלה של 15 שקל, וזה עוד יותר מינורי. כבר עדיף לו לנייד לibi שם יקבל מענק פתיחה של 250 שקל ויסגור סיפור הוא ישלם 75 ש"ח והוא יקבל בין 200 ל700 ש"ח. שומע אגב ישלם 45 ולא 75
  • מסחר עצמאי לא מאובטח - או קופת גמל מאובטחת

    מסחר עצמאי
    11
    3 הצבעות
    11 פוסטים
    508 צפיות
    ש
    @טריידר יש המלצות למניעה של הונאה? (חוץ מלא לפתוח מודעות למייל ולמסור פרטי אשראי/חשבון בטלפון). ואם זה שייך בכלל אם אני מתחבר דרך האתר הרשמי במחשב?
  • 5 הצבעות
    59 פוסטים
    5k צפיות
    צ
    @אבי-ה-נערה תסתכל שם בלשונית החזקות שם כתוב באיזה דברים זה מושקע, גם Sַַ&P500, גם נאסד"ק 100, גם ת"א 90, ת"א 125, אופציות על ת"א 35.