דילוג לתוכן

מה עדיף פסגות או אלטשולר?

מסחר עצמאי
14 7 493 6
נושא זה פוצל מתוך הנושא תכלס מה עדיף מונטיפיורי

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    875 צפיות
    ב
    @אבי-ה-נערה said: מאמר חשוב, אבל הוא משווה רק את שכבת דמי הניהול ושוכח את הפרמטר המשמעותי באמת - המס. בחשבון מסחר עצמאי משלמים 25% מס ריאלי בכל מימוש, ובקופת גמל להשקעה המס נדחה למשך שנים, מעבר בין מסלולים פטור ממס, ובמשיכה כקצבה אחרי גיל 60 - 0% מס על רווחי הון. ברגע שמכניסים את זה לחישוב, היתרון של 61,000 ש״ח שהוצג בחשבון המסחר מתפוגג ובמשיכה לקצבה הקופה מנצחת בפער ניכר. בנוסף, הטענה על עלות הסוואפ של אינווסקו (0.07%) נכונה אבל לא מאוזנת - דווקא בגלל המבנה הסינתטי, הקרן חוסכת ניכוי מס במקור של 15%-30% על דיבידנדים אמריקאיים, מה שמקזז ויותר את עלות הסוואפ ובפועל מביא תשואה עודפת על המדד. הקרן הסינתטית בנטו עוקפת קרן פיזית, לא נופלת ממנה. מצפה לפרק הבא, אבל כבר עכשיו ברור שאי אפשר לקבל החלטה מבוססת בלי לשלב מס, נזילות, היבט התנהגותי והטבות נלוות (הלוואה כנגד הקופה, ירושה, וכו׳) במשוואה. @יוסף-מינצברג אולי תסביר גם כאן את כל ההסבר שלך בפורום השני על המאמר
  • 3 הצבעות
    4 פוסטים
    347 צפיות
    מתעניין 1מ
    אין את המגזין המלא ?
  • איפה לשמור כסף בצד?

    שוק ההון והשקעות חיסכון השקעות כסף בצד
    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    681 צפיות
    ס
    @אמת-מארץ-תצמח כתב באיפה לשמור כסף בצד?: לקנות בבנק קרן כספית מצטרף להמלצה. אין סיבה שלא לקנות דרך הבנק, דוקא קרן כספית. כמובן שאם הוא יבחר בהמשך לקנות קרן אחרת ודאי שעדיף אז לפתוח חשבון בבית השקעות, להמנע מהעמלות הגבוהות של הבנק. אולם בקרן כספית אין בבנק עמלות.
  • המלצה על מינוף-אופציות או מרג'ין

    מסחר עצמאי
    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    227 צפיות
    עומק הסיכויע
    @בלבנון-ישגה יש הרבה צורות מינוף ובכל אחת חסרון ויתרון והמשותף ביניהם שצריך להבין אותם ואחרי שמבינים השאלה כבר נפתרת מעצמה. מאד לא מומלץ להחליט על סמך טיפים בפורומים. (גם חסר נתונים לאיזה תרחיש אתה מכין מינוף כך שגם כל טיפ לא יהיה מדויק) מקווה שתבין אותי על הצד היותר חיובי
  • 1 הצבעות
    12 פוסטים
    607 צפיות
    ניסן עציונינ
    @גמל-און כתב בפתחתם חשבון מסחר עצמאי לפני שנתיים? הגיע הזמן לנייד או לבצע ברטר: @ניסן-עציוני כתב בפתחתם חשבון מסחר עצמאי לפני שנתיים? הגיע הזמן לנייד או לבצע ברטר: נו באמת, תפחית מזה את ה3 חודשים שהוא צריך להמתין עם סגירת החשבון, עליהם הוא משלם עמלה של 15 שקל, וזה עוד יותר מינורי. כבר עדיף לו לנייד לibi שם יקבל מענק פתיחה של 250 שקל ויסגור סיפור הוא ישלם 75 ש"ח והוא יקבל בין 200 ל700 ש"ח. שומע אגב ישלם 45 ולא 75