דילוג לתוכן

האם מחוסרי הדיור יאלצו לסבסד את המשכנתאות של הזוכים במיליונים במחיר למשתכן ברשות השידור???

נדל"ן ומשכנתאות
23 11 532 10
  • שוב מנסים לקדם חוק מטופש לסבסד משכנתאות עבור אנשים שלקחו משכנתא בחוסר אחריות ועזרו לקבלנים ליצור קרטל בשוק הדיור כמו ברמה ד' בבית שמש, ועכשיו השוכרים יאלצו גם לסבסד להם את המשכנתא, מישהו יכול הסביר את היגיון בכך?
    אולי גם לסבסד הפסדים בשוק ההון?

    https://www.boi.org.il/media/41qiomm3/תגובת-בנק-ישראל-להצעה-לסבסד-משכנתאות-קיימות.pdf

  • תעמולת בחירות

  • שוב מנסים לקדם חוק מטופש לסבסד משכנתאות עבור אנשים שלקחו משכנתא בחוסר אחריות ועזרו לקבלנים ליצור קרטל בשוק הדיור כמו ברמה ד' בבית שמש, ועכשיו השוכרים יאלצו גם לסבסד להם את המשכנתא, מישהו יכול הסביר את היגיון בכך?
    אולי גם לסבסד הפסדים בשוק ההון?

    https://www.boi.org.il/media/41qiomm3/תגובת-בנק-ישראל-להצעה-לסבסד-משכנתאות-קיימות.pdf

    @פושט-רגל-מרמה-ד יכול להיות שלא הבנתי ,אבל מה הבעיה בזה שמי שלקח משכנתא גבוהה בלית ברירה כי רצה לקנות במרכז ועוד עלה לו הריביות שהעלו מאוד את ההחזר החודשי, ורוצים עכשיו להוריד ממנו את העול?
    ואיך זה אומר שהשוכרים ישלמו את זה?

    ואגב בינתיים דחו את ההצעה הזאת

  • שוב מנסים לקדם חוק מטופש לסבסד משכנתאות עבור אנשים שלקחו משכנתא בחוסר אחריות ועזרו לקבלנים ליצור קרטל בשוק הדיור כמו ברמה ד' בבית שמש, ועכשיו השוכרים יאלצו גם לסבסד להם את המשכנתא, מישהו יכול הסביר את היגיון בכך?
    אולי גם לסבסד הפסדים בשוק ההון?

    https://www.boi.org.il/media/41qiomm3/תגובת-בנק-ישראל-להצעה-לסבסד-משכנתאות-קיימות.pdf

    @פושט-רגל-מרמה-ד said:

    שוב מנסים לקדם חוק מטופש לסבסד משכנתאות עבור אנשים שלקחו משכנתא בחוסר אחריות ועזרו לקבלנים ליצור קרטל בשוק הדיור כמו ברמה ד' בבית שמש

    החוק הזה מבורך מאוד, וממש לא קשור לרמה ד'...
    זה ממש לא משנה איפה קנו, כל מי שלקח משכנתא גם אם קנה בכל מקום שיהיה, וגם אם קנה בשיא הפריפריה, ובאחריות מקסימלית, בעקבות עליית הריבית עלתה לו המשכנתא מאוד מאוד.., והבנקים הרוויחו את כל העלייה, ברווחים לא פורפציונאלים, וכעת המדינה מהכסף של הרווח של הבנקים מעונינת לסבסד לנוטלי המשכנתאות את עליית הריבית. זה דבר מאוד מבורך ובפרט בציבור שלנו שהרבה רוכשים דירות ונוטלים משכנתאות, והנטל של התייקרות המשכנתאות מכביד עליו ביותר.
    דווקא הטענה של בנק ישראל. ואצטט לשונה : "לסיום, הטלת מיסוי על הבנקים על מנת לממן את הסבסוד רטרואקטיבית ללווי המשכנתאות בעייתית ביותר וצובעת את המשק הישראלי בצבעים שלא הולמים מדינות מפותחות" נשמעת לי קצת דמוגגית, וגם הטענה שלהם שהשכר הממוצע במשק עלה ולכן אין צורך לסבסד..., נשמעת, שפחות מעניין אותם הקושי של המשפחות החלשות או כל משפחה שמכביד עליה יוקר המחייה.
    תבוא ברכה על מי שמקדם את החוק הזה. קצת להקל על יוקר המחייה.

  • אני חושב שהנידון הזה תלוי אם יש לך משכנתא או לא...

    ובכל אופן אני חושב שבנק ישראל צודק, (אין לו ענין פוליטי) ובהחלט זה לא התנהלות כלכלית נכונה, צריך לתת לשוק לפעול בחופשיות איך שהוא פועל ולא להתערב בכל מיני כוחות, וצודק @פושט-רגל-מרמה-ד שכתב שאם המשכיר שלו העלה לו בשכירות האם לא מגיע לו ע"ז החזר?!

    לא הארכתי מקווה שהובנתי.

    @רק-יגיעה-בתורה לא חוכמה לצטט משפט אחד ולדבר עליו ספציפית, הרעיון שבנק ישראל טען שם זה שכלכלה תקינה אמורה להתנהל ללא התערבות, (כמובן חוץ ממצבים קיצוניים שמחייבים התערבות)

    גילוי נאות: אין לי משכנתא

  • בכל מקרה,
    נראה לי שמה שקורה כאן זה מאבק פוליטי לגמרי בין שני צדדים,
    וזה קצת מזכיר לי מאבק של שני מלכי כיתה ששולחים את הילדים הפשוטים ללכת לריב בשבילם,
    בסוף שני הניצים ישלימו ויישבו סביב שולחן אחד וכל מי שרב בשבילם בדרך בעיניים עיוורות ילקק את הפצעים של עצמו.

  • אני חושב שהנידון הזה תלוי אם יש לך משכנתא או לא...

    ובכל אופן אני חושב שבנק ישראל צודק, (אין לו ענין פוליטי) ובהחלט זה לא התנהלות כלכלית נכונה, צריך לתת לשוק לפעול בחופשיות איך שהוא פועל ולא להתערב בכל מיני כוחות, וצודק @פושט-רגל-מרמה-ד שכתב שאם המשכיר שלו העלה לו בשכירות האם לא מגיע לו ע"ז החזר?!

    לא הארכתי מקווה שהובנתי.

    @רק-יגיעה-בתורה לא חוכמה לצטט משפט אחד ולדבר עליו ספציפית, הרעיון שבנק ישראל טען שם זה שכלכלה תקינה אמורה להתנהל ללא התערבות, (כמובן חוץ ממצבים קיצוניים שמחייבים התערבות)

    גילוי נאות: אין לי משכנתא

    @אבי-ר. said:

    צריך לתת לשוק לפעול בחופשיות איך שהוא פועל ולא להתערב בכל מיני כוחות,

    אפילו בנק ישראל לא חושב כך. גם בנק ישראל אומר שם שהוא מסכים להתערבות ברווחי הבנקים ושהם צריכים להקל על נוטלי המשכנתאות, רק טוען שמכיון שכבר אימצו את המתווה שלו להחזר של 3 מליארד ש"ח זה מספיק, ואין נחיצות כלכלית ללווים לסבסוד. וזה מראה על ניתוק מהעול הכלכלי הרובץ על הלווים.
    וזה בהחלט שונה משכירות כי כאן זה לא מוצר בשוק החופשי שהתייקר, אלא המדינה באמצעות בנק ישראל ייקרה את המשכנתא בהעלאת הריבית מאילוציה, ואת הרווח גזרו הבנקים. ועכשיו המדינה מעונינת באמצעות מיסוי של חלק מרווחי היתר, לסבסד ללוים את ההתיקרות.

  • א. הכותרת היא מהמשפחה של "האם מעמד הבינים יאלץ להמשיך לסבסד את החרדים" גיוס של אמוציות+דמגוגיה במקום לטעון טיעונים לוגיים
    ב. החלום של הזוכים ברשות השידור הוא פשיטת רגל, שתאפשר להם למכור את הדירות ללא תקופת המתנה, באמצעות ועדת חריגים.

  • א. הכותרת היא מהמשפחה של "האם מעמד הבינים יאלץ להמשיך לסבסד את החרדים" גיוס של אמוציות+דמגוגיה במקום לטעון טיעונים לוגיים
    ב. החלום של הזוכים ברשות השידור הוא פשיטת רגל, שתאפשר להם למכור את הדירות ללא תקופת המתנה, באמצעות ועדת חריגים.

    @זוטו-של-ים
    באמת לא מבין. מה כ"כ איכפת לאנשים, שהמדינה תסבסד לנוטלי המשכנתאות את ההתיקרות המשמעותית שבקושי מצליחים לעמוד בה, באמצעות מיסוי על הרווחים של הבנקים שהיא יצרה.
    זה לא על חשבון אף אחד חוץ מהבנקים שקצת פחות ירויחו. לא נורא!
    ודרך אגב. לפי התזכיר חוק מי שיקבלו את המענק הגדול ביותר הם מי שרכשו עד למחיר של דירה ממוצעת ולאחמ"כ המענק יפחת. וכן בתקשורת דיווחו בעוינות שהציבור החרדי הרבה יותר יקבל מהמענק הזה מהציבור החילוני.

  • @זוטו-של-ים
    באמת לא מבין. מה כ"כ איכפת לאנשים, שהמדינה תסבסד לנוטלי המשכנתאות את ההתיקרות המשמעותית שבקושי מצליחים לעמוד בה, באמצעות מיסוי על הרווחים של הבנקים שהיא יצרה.
    זה לא על חשבון אף אחד חוץ מהבנקים שקצת פחות ירויחו. לא נורא!
    ודרך אגב. לפי התזכיר חוק מי שיקבלו את המענק הגדול ביותר הם מי שרכשו עד למחיר של דירה ממוצעת ולאחמ"כ המענק יפחת. וכן בתקשורת דיווחו בעוינות שהציבור החרדי הרבה יותר יקבל מהמענק הזה מהציבור החילוני.

    @רק-יגיעה-בתורה said:

    @זוטו-של-ים
    באמת לא מבין. מה כ"כ איכפת לאנשים, שהמדינה תסבסד לנוטלי המשכנתאות את ההתיקרות המשמעותית שבקושי מצליחים לעמוד בה, באמצעות מיסוי על הרווחים של הבנקים שהיא יצרה.
    זה לא על חשבון אף אחד חוץ מהבנקים שקצת פחות ירויחו. לא נורא!
    ודרך אגב. לפי התזכיר חוק מי שיקבלו את המענק הגדול ביותר הם מי שרכשו עד למחיר של דירה ממוצעת ולאחמ"כ המענק יפחת. וכן בתקשורת דיווחו בעוינות שהציבור החרדי הרבה יותר יקבל מהמענק הזה מהציבור החילוני.

    הם לא ידעו שהפריים והמדד יכול לעלות?

    אין בעיה שהמדינה תסבסד משכנתאות, אבל שתסבסד גם שכירות, וגם הלוואות לרכבים

  • @אבי-ר. said:

    צריך לתת לשוק לפעול בחופשיות איך שהוא פועל ולא להתערב בכל מיני כוחות,

    אפילו בנק ישראל לא חושב כך. גם בנק ישראל אומר שם שהוא מסכים להתערבות ברווחי הבנקים ושהם צריכים להקל על נוטלי המשכנתאות, רק טוען שמכיון שכבר אימצו את המתווה שלו להחזר של 3 מליארד ש"ח זה מספיק, ואין נחיצות כלכלית ללווים לסבסוד. וזה מראה על ניתוק מהעול הכלכלי הרובץ על הלווים.
    וזה בהחלט שונה משכירות כי כאן זה לא מוצר בשוק החופשי שהתייקר, אלא המדינה באמצעות בנק ישראל ייקרה את המשכנתא בהעלאת הריבית מאילוציה, ואת הרווח גזרו הבנקים. ועכשיו המדינה מעונינת באמצעות מיסוי של חלק מרווחי היתר, לסבסד ללוים את ההתיקרות.

    @רק-יגיעה-בתורה said:

    אלא המדינה באמצעות בנק ישראל ייקרה את המשכנתא בהעלאת הריבית מאילוציה

    בנק ישראל הוא גוף אוטונומי שלא מקבל הוראות פופוליסטיות מפוליטיקאים חסרי אחריות
    והמהלך של העלאת הריבית נועדה להרגיע את האינפלציה.

  • @רק-יגיעה-בתורה said:

    @זוטו-של-ים
    באמת לא מבין. מה כ"כ איכפת לאנשים, שהמדינה תסבסד לנוטלי המשכנתאות את ההתיקרות המשמעותית שבקושי מצליחים לעמוד בה, באמצעות מיסוי על הרווחים של הבנקים שהיא יצרה.
    זה לא על חשבון אף אחד חוץ מהבנקים שקצת פחות ירויחו. לא נורא!
    ודרך אגב. לפי התזכיר חוק מי שיקבלו את המענק הגדול ביותר הם מי שרכשו עד למחיר של דירה ממוצעת ולאחמ"כ המענק יפחת. וכן בתקשורת דיווחו בעוינות שהציבור החרדי הרבה יותר יקבל מהמענק הזה מהציבור החילוני.

    הם לא ידעו שהפריים והמדד יכול לעלות?

    אין בעיה שהמדינה תסבסד משכנתאות, אבל שתסבסד גם שכירות, וגם הלוואות לרכבים

    @פושט-רגל-מרמה-ד said:

    ואז נוכל באמצעות השקעה S&P500 לקנות כמה דירות

    ואז נוכל להשקיע בנדל"ן כי המחיר של הדירות כל הזמן יעלה...

  • @רק-יגיעה-בתורה said:

    אלא המדינה באמצעות בנק ישראל ייקרה את המשכנתא בהעלאת הריבית מאילוציה

    בנק ישראל הוא גוף אוטונומי שלא מקבל הוראות פופוליסטיות מפוליטיקאים חסרי אחריות
    והמהלך של העלאת הריבית נועדה להרגיע את האינפלציה.

    @פושט-רגל-מרמה-ד said:

    בנק ישראל הוא גוף אוטונומי שלא מקבל הוראות פופוליסטיות מפוליטיקאים חסרי אחריות
    והמהלך של העלאת הריבית נועדה להרגיע את האינפלציה.

    זכור לי שנגיד הבנק פרסם את דעתו בנוגע לחוק הגיוס
    לענ"ד אם היה פועל ללא קשר פוליטי לא היה מוציא את המכתב

  • @פושט-רגל-מרמה-ד said:

    בנק ישראל הוא גוף אוטונומי שלא מקבל הוראות פופוליסטיות מפוליטיקאים חסרי אחריות
    והמהלך של העלאת הריבית נועדה להרגיע את האינפלציה.

    זכור לי שנגיד הבנק פרסם את דעתו בנוגע לחוק הגיוס
    לענ"ד אם היה פועל ללא קשר פוליטי לא היה מוציא את המכתב

    @מ.ר.-דרור said:

    זכור לי שנגיד הבנק פרסם את דעתו בנוגע לחוק הגיוס

    נכון, אבל זה היה בקשר להתנהלות הכלכלה במדינה, וכאפיקורס הוא צודק.

  • סוציאליזם וקפיטלזם זה ג"כ פוליטיקה

  • סוציאליזם וקפיטלזם זה ג"כ פוליטיקה

    @מ.ר.-דרור said:

    סוציאליזם וקפיטלזם זה ג"כ פוליטיקה

    קפיטליזם הוכיח את עצמו יותר מהסוציאליזם.

  • @מ.ר.-דרור said:

    זכור לי שנגיד הבנק פרסם את דעתו בנוגע לחוק הגיוס

    נכון, אבל זה היה בקשר להתנהלות הכלכלה במדינה, וכאפיקורס הוא צודק.

    @אבי-ר. @פושט-רגל-מרמה-ד.
    הוא מזוהה פוליטית, הוא היה מהראשונים שזעק כנגד הרפורמה המשפטית.
    ובנוגע לסבסוד המשנתאות, ברור שיש גם שיקול כלכלי של שוק חופשי וכו' וכו' אבל השאלה האם נותנים משקל רב גם לקושי הכלכלי של לוקחי המשכנתאות, ואותו זה לא מענין בכלל, ויכול להיות שבצדק כי זה תפקידו להביא רק את השיקול הכלכלי, אבל במקום הזה בדיוק תפקידם של נבחרי הציבור לשקול את מכלול השיקולים גם של רווחה וקושי הציבור בהעלאת הריבית, ולהחליט לסבסבד את ההתייקרות שהמדינה גרמה.

  • אני חושב שהנידון הזה תלוי אם יש לך משכנתא או לא...

    ובכל אופן אני חושב שבנק ישראל צודק, (אין לו ענין פוליטי) ובהחלט זה לא התנהלות כלכלית נכונה, צריך לתת לשוק לפעול בחופשיות איך שהוא פועל ולא להתערב בכל מיני כוחות, וצודק @פושט-רגל-מרמה-ד שכתב שאם המשכיר שלו העלה לו בשכירות האם לא מגיע לו ע"ז החזר?!

    לא הארכתי מקווה שהובנתי.

    @רק-יגיעה-בתורה לא חוכמה לצטט משפט אחד ולדבר עליו ספציפית, הרעיון שבנק ישראל טען שם זה שכלכלה תקינה אמורה להתנהל ללא התערבות, (כמובן חוץ ממצבים קיצוניים שמחייבים התערבות)

    גילוי נאות: אין לי משכנתא

    @אבי-ר. said:

    ובהחלט זה לא התנהלות כלכלית נכונה, צריך לתת לשוק לפעול בחופשיות איך שהוא פועל ולא להתערב בכל מיני כוחות,

    ובנוגע לטענה הזו שצריך לשמור על שוק חופשי בכדי שירצו להמשיך לבוא לפה משקיעים.
    איזה חברה לא תרצה לבוא לפה, ולחתום בשתי ידיים על עיסקה שהמדינה נותנת לה רווחים של מליארדים, בהעלאת הריבית, ומטילה עליה מיסוי של שליש מרווחי היתר, הרי זה עיסקא כדאית ביותר. אפילו בשוק ההון המדינה לוקחת רבע מהרווחים. ואתה ממשיך להשקיע.

  • שוב מנסים לקדם חוק מטופש לסבסד משכנתאות עבור אנשים שלקחו משכנתא בחוסר אחריות ועזרו לקבלנים ליצור קרטל בשוק הדיור כמו ברמה ד' בבית שמש, ועכשיו השוכרים יאלצו גם לסבסד להם את המשכנתא, מישהו יכול הסביר את היגיון בכך?
    אולי גם לסבסד הפסדים בשוק ההון?

    https://www.boi.org.il/media/41qiomm3/תגובת-בנק-ישראל-להצעה-לסבסד-משכנתאות-קיימות.pdf

    @פושט-רגל-מרמה-ד
    שים לב רק לתאריך שבו נכתב המסמך :
    335a81f7-caba-4828-bf6e-85a5fb980c5b-image.jpeg

    קצת לא בטוח שזה רלונטי היום....

  • @פושט-רגל-מרמה-ד
    שים לב רק לתאריך שבו נכתב המסמך :
    335a81f7-caba-4828-bf6e-85a5fb980c5b-image.jpeg

    קצת לא בטוח שזה רלונטי היום....

    @כרמיאלי למה לא רלוונטי להיום?

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    10 פוסטים
    185 צפיות
    מ
    לגופם של דברים: אני משער שהינך סומך על שיקול דעתך, כי הרי אם לא, מדוע שאלת -הרי גם התשובות שתקבל כאן יהיו נגועות, אל על כרחך שבדברים שבסברא, אתה בוחן אם הם מתקבלים על הדעת או לא, רוב הנידונים הם עניינים שבשיקול דעת, (אין אחד שיודע לחזות את העתיד). לגבי עובדות ניתן לברר בקלות יחסית. ומה שלא זה ולא זה, אכן אל תסמוך על אף אחד-כולל מי שלא נגוע, הרי מהיכן הינך יודע שהוא אכן מבין? אני מניח שרוב חברי הפורום (כולל אנוכי הקטן), אין להם שום אינטרס לא בזה ולא בזה, (אני אישית מושקע קצת בשוק הנדל"ן, והרבה פחות בשוק ההון, ועם זאת סבור שעדיפה בהרבה השקעה בשוק ההון). מרבית הממליצים משקיעים בעצמם באפיק שעליו הם ממליצים, כלומר הם מאמינים באמת בנכונות המלצתם. סתם שאלה, מה הינך עושה כשאתה צריך החלטה רפואית? סומך על הרופא הלא דתי עם אינטרסים ברורים? על העסקנים הרפואיים שגם להם בדר"כ יש אינטרסים, (חיוביים!! (לשמור על קשרים עם רופאים וכו')? אם שאלת למעשה (באמת?!), דבר ראשון פיזור- לא מניחים את כל הביצים בסל אחד, שנית- אם אכן לא הנדל"ן ולא שוק ההון- משכנעים אותך, ואתה חושש, ניתן להניח את הכסף בקרן כספית (עם הכשר!), אני מקוה שאתה לא חושד בי שיש לי בזה אינטרס כלשהוא . או כמובן בגמ"ח. מקווה שיישרנו את ההדורים!!
  • גבעת זאב

    נדל"ן ומשכנתאות גבעת זאב נדלן ירושלים
    3
    2 הצבעות
    3 פוסטים
    249 צפיות
    בניהו לויב
    @מור-בראל כתב בגבעת זאב: מה ההבדל בין גבעת זאב למעלה אדומים? מעלה אדומים זולה בכחצי מיליון שקלים מעלה אדומים עיר מסודרת ומפותחת עם כל השירותים – קניונים, סניפי קופות חולים, ביטוח לאומי, משרד הפנים, אזור תעשייה במישור אדומים. בעיר מעל 10 סניפים של רשתות המזון הגדולות כמו מעיין 2000, זול ובגדול, רמי לוי, יוחננוף, שופרסל סופר ספיר ועוד, ומקומות תעסוקה רבים. העיר עומדת על הרגליים שלה ונותנת מענה כמעט לכל מה שצריך בלי להידרש לירושלים על כל דבר. אך מבחינת קהילה חרדית – מדובר בכ־300 משפחות בלבד, לכן מי שמחפש קהילה גדולה ומגוונת – זה שיקול חשוב. גבעת זאב יקרה יותר, אבל עם ריכוז חרדי גדול – אלפי משפחות באגן האיילות, קרלין והבנייה החדשה. יש גם גיוון – מודרני, חוצניקים, קלאסי – ומי שזקוק לקהילה גדולה ירגיש שם בבית. יש את כל המוסדות החרדיים במקום. היא קרובה יותר למרכז ולכיוונים כמו קריית ספר, אלעד ובני ברק, מה שמקל על נגישות לעבודה או לבית ספר מחוץ לעיר. בנוסף, יש לה את עטרות בסמיכות, אבל רוב התעסוקה נשענת על ירושלים. לסיכום: מעלה אדומים – מחיר נמוך, עיר מפותחת ושירותים מלאים; גבעת זאב – קהילה חרדית גדולה, גיוון ומיקום נוח יותר למי שצריך את המרכז.
  • 5 הצבעות
    54 פוסטים
    2k צפיות
    ב
    @סמארט-הון כתב במחירי הנדל"ן יזנקו אחרי המלחמה?: יש תחזיות לכאן ולכאן [כמובן שזה אומדן גס מאוד ולפני כל עסקה של השקעה מומלץ להתייעץ עם יועץ נדל''ן ללא אינטרסים שמכיר את השוק באותה עיר] אני חושב שזה אחד הבעיות של המשקיע הפשוט ואני מאלו הוא לא מכיר יועץ נדל"ן טוב ללא אינטרסים הוא לא מכיר יועץ משכנתא טוב ואותו דבר בשוק ההון הוא מכיר יועץ השקעות טוב ללא אינטרסים וכן בביטוחים וכו' ובמיוחד עם הטבע החשדני שלנו נ.ב אולי היה אפשר להעלות המלצות של משתמשים שבדקו ועבדו מול יועץ וראו את היושר וההגינות
  • 0 הצבעות
    244 פוסטים
    10k צפיות
    פ
    @לייזרזון הוא התכוון למחיר עלות כולל בנייה. עלות הקרקע כפי שמופיע במכרז האחרון (שגם נכשל) היא 57,489,770 מיליון שזה יוצא פחות ממיליון לקרקע ליח"ד.
  • 0 הצבעות
    23 פוסטים
    896 צפיות
    משכנתא בקצב שלךמ
    @האברך-מירושלים כתב בטאבו משותף - זכאות למחיר למשתכן: ואם ההכנסות שלי כרגע נמוכות האם אפשר להוציא עכשיו בשביל התשלום הראשון שצריך 20% עד 45 יום מהחתימה ורק אח"כ לקראת התשלומים האחרים שמתחילים 8 חודשים אח"כ להגדיל הכנסות ? או שחייבים הכל באישור משכנתא אחד חייבים הכל בהתחלה. לא בטוח שההכנסות שלך לא מספיקות, האם אתה עם יועץ? לפעמים הבנקים מתחשבים גם בהכנסות ללא תלוש...