דילוג לתוכן

הרצאה מאת ועד הדיור.

נדל"ן ומשכנתאות
2 2 241 1

נושאים מוצעים


  • 2 הצבעות
    23 פוסטים
    532 צפיות
    ר
    @השומר said: @רבנאי-יתרעם-גאון הממשלה עוד לא נפלה ולא יודע עם זה יעלה את מחירי הדירות זה יעלה את האינפלציה כמו בכל פעם שכסף מוזרם בלי שעבדו עליו. זה גם יעלה קצת את המחירים, ובטווח הארוך זה יגרום לאנשים פחות לפחד מעליית הריבית ומלקיחת משכנתאות לא מציאותיות, (ברור שמי שלוקח משכנתא שהוא לא יודע איך הוא ישלם עוד חמש שנים מוסיף לסל התירוצים שלו שהממשלה לא תיתן לו ליפול וזה בעיה של כולם, (בנוסף למה שהיה עד עכשיו ש יעלו את המשכורת, וה' יעזור, ובכלל חייבים לקפוץ למים))
  • 2 הצבעות
    13 פוסטים
    451 צפיות
    מרים-הורביץ נכסיםמ
    @המוצלח באמת זה מה שאני חושבת- שבהחלט יש כאן הזדמנויות יפות. למשל הדירה בקרית גת (שנמכרה אגב, יש עוד, אבל אני מדברת על אחת ספציפית) היתה אפילו מושכרת לאדם חרדי שזו מעלה חשובה מאוד להרבה אנשים ומשמעותית. אם אתם רציניים ומעוניינים בפרטים של המתווך אפשר באישי. פעם אחרת כדאי לתייג
  • 3 הצבעות
    8 פוסטים
    399 צפיות
    אוריאל שורצברטא
    @בניהו-לוי כתב בהאם ירוחם תעלה על מפת הדיור החרדית?: @אוריאל-שורצברט כתב בהאם ירוחם תעלה על מפת הדיור החרדית?: מבחינת קהילות**, כיום יש קהילה ליטאית יחסית קטנה**, אבל אם מדובר על מאות יחידות חדשות זה יכול ללכת גם לקהילות חסידיות שיבואו במרוכז. כמה משפחות ליטאיות יש היום בקהילה ״הקטנה״? בערך 180-200
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    833 צפיות
    פ
    לא נכנסתי לעומק הפרטים אבל מבדיקה ראשונית זה לא גרוייסע מציאה. הקרקע נרכשה שם במחיר מאוד יקר ביחס למקום, וזה עוד לפני עלויות פיתוח, וגם כיום יש שם אפשרות לרכוש דירות במחיר זולים, אולי בגלל שהציבור הליטאי לא מגיע לשם, ולכן לא נראה שזה שווה את הסיכון. גם @איצ-ה-דז-אלובסקי אמר באחד ההודעות שהוא הולך לדבר על קבוצות רכישה.
  • 9 הצבעות
    1 פוסטים
    286 צפיות
    מונטיפיורימ
    לאחר מחשבה מרובה הוחלט כדלהלן: סדרת המאמרים שעל ידי ועדת דיור בצפון וכן הדיונים שבעקבותיהם נועדו לתת סקירה מקיפה על המצב בפריפריות אלו. מכיוון שמטבע הדברים לעיתים הדיונים נגררים למקומות שאינם ענייניים או חזרה על טענות בלופים, הוחלט שלתועלת העניין המנהלים יפעלו באשכולות אלו באופן משמעותי על מנת לשמור על הדיון ענייני ומתומצת ככל האפשר. במידה ואתם חוששים שדעתכם לא נשמעה כראוי אתם מוזמנים לכתוב ב"רשות הרבים" או לפתוח על זה אשכול נפרד. יודגש: אין תוכנית להגביל טענות או דעות מסויימות אלא רק לשמור על שיח ענייני ומתומצת, יתכן ויהיו כאלו שיחושו שמחמת כך טענותיהם לא מובעות כראוי ועל כן לא נמנע מהם לדון על כך באשכולות אחרים.