דילוג לתוכן

איך מתחילים לחשב את התקציב הביתי?

  • א. אני מבולבל לחלוטין. הכסף של העבודה של אשתי נכנס ב10 האשראי יורד ב15 וגם המשכנתא יש עוד סכום ב20 והכסף של הכולל ב23 איך אני מחשבן את זה?
    ב. איך אני מחשבן כמה עולה חודשי אוכל וכדו', יש חדשים שקונים יותר וזה מחזיק לאורך זמן (לדוג' מלח סוכר קפה וכדו').
    ג. נגיד בחודש הזה אמור לרדת אשראי ב15 וזה מוריד למינוס אילולי המשכורת של ה10 איך אני יכול לחשבן. האם צריך להגיע לאיפוס ל0 עגול?
    אשמח למידע מפורט
    אני מנסה כבר כמה חודשים ולא מצליח
    תודה רבה מראש

  • א. אני מבולבל לחלוטין. הכסף של העבודה של אשתי נכנס ב10 האשראי יורד ב15 וגם המשכנתא יש עוד סכום ב20 והכסף של הכולל ב23 איך אני מחשבן את זה?
    ב. איך אני מחשבן כמה עולה חודשי אוכל וכדו', יש חדשים שקונים יותר וזה מחזיק לאורך זמן (לדוג' מלח סוכר קפה וכדו').
    ג. נגיד בחודש הזה אמור לרדת אשראי ב15 וזה מוריד למינוס אילולי המשכורת של ה10 איך אני יכול לחשבן. האם צריך להגיע לאיפוס ל0 עגול?
    אשמח למידע מפורט
    אני מנסה כבר כמה חודשים ולא מצליח
    תודה רבה מראש

    @א-יידישע-קאפ said:

    א. אני מבולבל לחלוטין. הכסף של העבודה של אשתי נכנס ב10 האשראי יורד ב15 וגם המשכנתא יש עוד סכום ב20 והכסף של הכולל ב23 איך אני מחשבן את זה?
    ב. איך אני מחשבן כמה עולה חודשי אוכל וכדו', יש חדשים שקונים יותר וזה מחזיק לאורך זמן (לדוג' מלח סוכר קפה וכדו').
    ג. נגיד בחודש הזה אמור לרדת אשראי ב15 וזה מוריד למינוס אילולי המשכורת של ה10 איך אני יכול לחשבן. האם צריך להגיע לאיפוס ל0 עגול?
    אשמח למידע מפורט
    אני מנסה כבר כמה חודשים ולא מצליח
    תודה רבה מראש

    תחשב חודש לפי ה15 שאז יורד הסכומים
    לגבי הוצאות חודשיות על אוכל, אף פעם לא מחשבים לפי כל חודש אלא שנתי, כי הרי יש חודשים כמו תשרי וניסן שיש יותר הוצאות

  • א. אני מבולבל לחלוטין. הכסף של העבודה של אשתי נכנס ב10 האשראי יורד ב15 וגם המשכנתא יש עוד סכום ב20 והכסף של הכולל ב23 איך אני מחשבן את זה?
    ב. איך אני מחשבן כמה עולה חודשי אוכל וכדו', יש חדשים שקונים יותר וזה מחזיק לאורך זמן (לדוג' מלח סוכר קפה וכדו').
    ג. נגיד בחודש הזה אמור לרדת אשראי ב15 וזה מוריד למינוס אילולי המשכורת של ה10 איך אני יכול לחשבן. האם צריך להגיע לאיפוס ל0 עגול?
    אשמח למידע מפורט
    אני מנסה כבר כמה חודשים ולא מצליח
    תודה רבה מראש

    @א-יידישע-קאפ said:

    א. אני מבולבל לחלוטין. הכסף של העבודה של אשתי נכנס ב10 האשראי יורד ב15 וגם המשכנתא יש עוד סכום ב20 והכסף של הכולל ב23 איך אני מחשבן את זה?

    1. אם אתה יודע כמה אתה מכניס בכל חודש לועזי, ומה הן ההוצאות שלך כל חודש לא תהיה מבולבל .
    2. ותמיד מומלץ לשאוף שיהיה לך בבנק, ובמיוחד במקרה שלך, פלוס כמניין השווה לחצי חודש הוצאות לפחות.
    3. כדאי להקטין את מסגרת האשראי בהתאם לתקציב שלך.

    @א-יידישע-קאפ said:

    ב. איך אני מחשבן כמה עולה חודשי אוכל וכדו', יש חדשים שקונים יותר וזה מחזיק לאורך זמן (לדוג' מלח סוכר קפה וכדו').

    1. אני חסיד של לקנות כל שבוע את מה שאתה צריך באותו השבוע, אפילו שאתה מפסיד מבצעים/מכירות חסד למיניהם ,
      משום
      א. מלאי מגדיר שימוש(מגביר צריכה).
      ב. זה מייצר סדר בחישובים ומונע כניסה לסחרור כלכלי, חס וחלילה.

    2. בנוסף מחשבים את זה ע"י ממוצע של לפחות שלושה חודשים.

    @א-יידישע-קאפ said:

    ג. נגיד בחודש הזה אמור לרדת אשראי ב15 וזה מוריד למינוס אילולי המשכורת של ה10 איך אני יכול לחשבן. האם צריך להגיע לאיפוס ל0 עגול?

    1.למה שתחשוב שצריך להגיע לאפס?!
    אתה צריך לשאוף להגיע למצב אפילו לפתוח קופת גמל להשקעה שירד בה כל חודש כסף בצד, ואם אתה עדיין לא אוחז שם לפחות שהחשבון יהיה בפלוס עבור הוצאות בלתי מתוכננות וחודשי החגים

    2.אם האשראי ב 15 מוריד את החשבון למינוס שנפתר רק בחודש הבא, סימן שאתה חי בכסף שעדיין לא הרווחת. הפתרון קצת מאמץ של חיסכון בהוצאות או מאמץ להגדלת הכנסות כדי לתקן את המשוואה.

  • @א-יידישע-קאפ said:

    א. אני מבולבל לחלוטין. הכסף של העבודה של אשתי נכנס ב10 האשראי יורד ב15 וגם המשכנתא יש עוד סכום ב20 והכסף של הכולל ב23 איך אני מחשבן את זה?

    1. אם אתה יודע כמה אתה מכניס בכל חודש לועזי, ומה הן ההוצאות שלך כל חודש לא תהיה מבולבל .
    2. ותמיד מומלץ לשאוף שיהיה לך בבנק, ובמיוחד במקרה שלך, פלוס כמניין השווה לחצי חודש הוצאות לפחות.
    3. כדאי להקטין את מסגרת האשראי בהתאם לתקציב שלך.

    @א-יידישע-קאפ said:

    ב. איך אני מחשבן כמה עולה חודשי אוכל וכדו', יש חדשים שקונים יותר וזה מחזיק לאורך זמן (לדוג' מלח סוכר קפה וכדו').

    1. אני חסיד של לקנות כל שבוע את מה שאתה צריך באותו השבוע, אפילו שאתה מפסיד מבצעים/מכירות חסד למיניהם ,
      משום
      א. מלאי מגדיר שימוש(מגביר צריכה).
      ב. זה מייצר סדר בחישובים ומונע כניסה לסחרור כלכלי, חס וחלילה.

    2. בנוסף מחשבים את זה ע"י ממוצע של לפחות שלושה חודשים.

    @א-יידישע-קאפ said:

    ג. נגיד בחודש הזה אמור לרדת אשראי ב15 וזה מוריד למינוס אילולי המשכורת של ה10 איך אני יכול לחשבן. האם צריך להגיע לאיפוס ל0 עגול?

    1.למה שתחשוב שצריך להגיע לאפס?!
    אתה צריך לשאוף להגיע למצב אפילו לפתוח קופת גמל להשקעה שירד בה כל חודש כסף בצד, ואם אתה עדיין לא אוחז שם לפחות שהחשבון יהיה בפלוס עבור הוצאות בלתי מתוכננות וחודשי החגים

    2.אם האשראי ב 15 מוריד את החשבון למינוס שנפתר רק בחודש הבא, סימן שאתה חי בכסף שעדיין לא הרווחת. הפתרון קצת מאמץ של חיסכון בהוצאות או מאמץ להגדלת הכנסות כדי לתקן את המשוואה.

    @איציק-התותח שאלתי הייתה האם להגיע לאיפוס כדי להתחיל לחשבן מכאן ואילך

  • האם עדיף לשנות את האשראי לעשירי?

  • האם עדיף לשנות את האשראי לעשירי?

    @א-יידישע-קאפ said:

    האם עדיף לשנות את האשראי לעשירי?

    כן בודאי
    באם אתה רואה את המשכורת של אשתך כבר בעשרי בבנק

נושאים מוצעים


  • 11 הצבעות
    2 פוסטים
    165 צפיות
    איציק התותחא
    השקל שמעבר ל"פתיחת הדלת" בטור הקודם שברנו את האשליה המסוכנת של ה"חודשיים עבודה". עכשיו נגיע ישר לעיקר כי כאן נמצא ההבדל בין מי שרק שורד לבין מי שבאמת בונה חיים כלכליים. אני תמיד אומר ללקוחותי גם העסקיים וגם הפרטיים ברגע שסגרת את פתיחת הדלת של החודש, כל שקל נוסף הוא שלך. נקי. אמיתי. בלי מיסים סמויים של החיים. תיקחו את הדוגמא מהטור הקודם, הכנסה 5,000 ₪, הוצאות מחיה 4,500 ₪. עד 4,500 ₪ אתה עבדת רק כדי לא ליפול. כל השקלים האלה הם עבודה בשביל הבנק, המשכיר, החשמל ועבור יש חסד/אשר עד/רמי לוי. אבל מהשקל ה 4,501 זה השקל הראשון שלך. זה הכסף שיכול להתחיל לבנות לך עתיד. ועכשיו תעבירו את זה לעסק, אתה גאה במחזור של 50,000 ₪ בחודש. אבל אם שכירות, ארנונה, חשמל, משכורות, ספקים, פרסום וכל ההוצאות הקבועות אוכלות 48,000 ₪ =לא הרווחת כלום. עבדת חודש שלם רק כדי שהעסק יישאר פתוח. רק השקלים שמעבר ל 48,000 ₪ הם רווח נקי. רק הם נספרים באמת. השקל הזה, השקל שמעבר לפתיחת הדלת, הוא השקל החשוב, החזק והיקר ביותר בכל חודש. רוב האנשים מתמכרים למספר הגדול, להכנסה הגולמית, למחזור, ל"וואו". המצליחנים האמיתיים מתמקדים אך ורק בשקלים שנותרים אחרי שסגרו את הדלת. הלקח שכדאי לקחת הביתה, תדע בדיוק מהו סף פתיחת הדלת שלך. ואז תשנה את כל השאלות שלך, לא "איך אני מגדיל הכנסה?" אלא "איך אני מגדיל כמה שיותר את השקלים שמעבר לקו הזה?" כי שם ורק שם מתחיל החופש והשקט הנפשי.
  • מחשבון קל לבניית תקציב

    כלכלת המשפחה תקציב משפחתי
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    125 צפיות
    א יידישע קאפא
    יש למישהו?
  • 2 הצבעות
    16 פוסטים
    719 צפיות
    א
    @N-R-Y כתב באיך כדאי לנהל את הדמי לידה שתשמש כתחליף למשכורת: לא הבנתי, מה הבעיה להכניס לקרן כספית כך שאינו ממש בעו"ש וגם לא נשחק @מפתח_בינה כתב באיך כדאי לנהל את הדמי לידה שתשמש כתחליף למשכורת: למה בעייתי לי קרן כספית כאזרח אמריקאי.
  • איך לחשב אם משתלם לי לעשות ביטוח??

    הועבר כלכלת המשפחה ביטוח
    7
    1 הצבעות
    7 פוסטים
    289 צפיות
    הקול השפויה
    @טריידר כתב באיך לחשב אם משתלם לי לעשות ביטוח??: @הקול-השפוי כתב באיך לחשב אם משתלם לי לעשות ביטוח??: (ראה כאן) שם מדובר בחברות ביטוח למוצרי חשמל ביתיים, אני התכוונתי להארכת האחריות אצל היבואן. זה באמת עסקה שהיא כנראה משתלמת במידה זו או אחרת מהסיבה שכתבתי. בנוסף היבואנים עושים את זה כחלק מהשיווק של המוצר מה שמסביר עוד למה זה משתלם גם לנו וגם להם.
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    407 צפיות
    הקול השפויה
    מי שכן חותם, חשוב מאוד להתנות שהערבות על מנת לשלם ממעשרות, ברוב מוחלט של המקרים זה צדקה אלא שבלי תנאי זה חוב המוטל עליך שא"א לפרוע מצדקה.