דילוג לתוכן

הרצאה מאת ועד הדיור.

נדל"ן ומשכנתאות
2 2 241 1

נושאים מוצעים


  • 2 הצבעות
    14 פוסטים
    524 צפיות
    פ
    @פייבל-אשרינו הם יבנו רלסים בצורה מסוכנת, כי הדירה קטנה ואח"כ העירייה תעזור להם מול המינהל מה שקורה עכשיו בבני ברק
  • 2 הצבעות
    13 פוסטים
    447 צפיות
    מרים-הורביץ נכסיםמ
    @המוצלח באמת זה מה שאני חושבת- שבהחלט יש כאן הזדמנויות יפות. למשל הדירה בקרית גת (שנמכרה אגב, יש עוד, אבל אני מדברת על אחת ספציפית) היתה אפילו מושכרת לאדם חרדי שזו מעלה חשובה מאוד להרבה אנשים ומשמעותית. אם אתם רציניים ומעוניינים בפרטים של המתווך אפשר באישי. פעם אחרת כדאי לתייג
  • 0 הצבעות
    16 פוסטים
    578 צפיות
    מ
    חבל אין פה משתמשים מקהילות שעדיין לא כתבו עליהם? זה יעזור לכם תשלחו לו נתונים.
  • 3 הצבעות
    2 פוסטים
    198 צפיות
    טריידרט
    ידוע שמדדי הלמ"ס מעוותים, וצ"ע על בעלי תואר שני ושלישי שאינם יודעים חשבון, אבל תכל'ס, גם אם עקרונית חל ירידה במחירי הדירות החדשות עקב הטבות מימון, בפועל זה מחזיק את המחירים הריאלים בשוק ברמה הקודמת ואף מעלה אותם, (כמו שצויין בכתבה, ואכן גיס שלי לדוגמה רכש דירה במימון 10/90 לפני היתר בנייה במחיר גבוה יותר מדירה מוכנה יד2) כך שעם ירידת הריבית, ייבוא פועלים זרים, עליית שכר המינימיום, ושיקום שוק העבודה אחרי המלחמה, המחירים רק יעלו מכאן והלאה. ואכן, הקולר נמצא בעיקר בהלמ"ס, אך כמדומני שגם אם מדד הלמ"ס היה מורה על ירידת מחיר הידורת, הציבור מודד מחירים בריאלי, כלומר שגם אם הציבור היה מודע שהטבות מימון פירושו הורדה של 5%, הם לא היו רואים או חשים בהעלאת מחיר הדירה ב5% וביטול הטבות מימון עלייה של 10% שלא מקובל עליו. כך שהלמ"ס אכן אשם הלחצת אנשים לרכוש דירה כאן ועכשיו, אבל בעיקר בנק ישראל אשמה המאפשרת הלוואות קבלן ומימון 10/90 הזויים. כן נלענ"ד.
  • 1 הצבעות
    10 פוסטים
    615 צפיות
    ד
    @הקול-השפוי כתב בהאם מישהו מעוניין באמת להוריד את מחירי הדיור?: רווח היזמי הממוצע הוא 15% ממחיר הדירה. כך שבדירה ששווה 2 מיליון יהיה ליזם רווח של 300 אלף ש"ח יש הרבה מאוד קבלנים שפושטים רגל ויש עכשיו מבצעים שהם עושים ומימון וכו וכו לא בטוח שהרווחים שלהם כל כך גבוהים