דילוג לתוכן

כלכלת ארה"ב לאן?

שוק ההון והשקעות
12 6 577 1

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    12 פוסטים
    580 צפיות
    צ
    @שמואל בהיגיון אתה צודק, אבל זכורני ששמעתי מאהרן סלומון שכן אפשר לשנות, צריך לבדוק את זה.
  • 0 הצבעות
    54 פוסטים
    3k צפיות
    א יידישע קאפא
    יש למישהו ספרים בפי די אף?
  • 2 הצבעות
    1 פוסטים
    167 צפיות
    טריידרט
    @משהמשה כתב באני כבר מפקיד לגמ"ח, להפסיק את ההפקדות?: האם יש מקום שמאפשר הפקדות בסכום קטן ומנהל עבור כל הלקוחות את ההשקעה כמו סוחרי נדלן למי שמחפש סיכוי מוגבר בסיכון מוגבר (מעל המוכר) - מובחרים במדד ה"נאסדאק", המדד מרכיב את 100 החברות החזקות בארה"ב, לרוב בתחום הטכנולוגיה, שם עיקר התנודיות וגם עיקר הכסף, ובכל זאת מדובר במדד מפוזר על פני כלל החברות הגדולות והבינוניות, כך שזה מאזן סיכון משמעותי, [image: 1748573874872-2ef75648-1904-45f6-bbd1-753929be06e9-image.png] [image: 1748573927886-ff2e596e-e527-4374-97ed-c50864cf0124-image.png]
  • האם שווה לסחור במט"ח?

    שוק ההון והשקעות מטח מסחר אקטיבי
    50
    1 הצבעות
    50 פוסטים
    2k צפיות
    ה
    @הקול-השפוי תיקנתי במקור את טעות ההקלדה. ואם זה לא מספיק, אז אסביר: כתבתי 3.3 בזמן שזה היה 3.39 ומסכים שהיה יותר מדויק לכתוב "מתחת ל3.4" לדוגמא, אבל להמשיך את הספרות של המאיות והאלפיות נ"ל חסר טעם כיוון שזה כל הזמן משתנה. בכל אופן אתה תיקנת אותי בטעות (ומקוה שכך) ל3.9! שזו טעות יותר מהותית. אבל הכל שטויות:) זה רק דוגמא כמה "שכל האדם קרוב תמיד יותר לטעות מאשר לידיעה הנכונה" כלשון המסילת ישרים. העיקר החלק השני של ההודעה הקודמת מה שהשבתי ל@טריידר
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    298 צפיות
    ס
    @רואה-את-הנולד שעות המסחר בבורסה בארה"ב שלב המסחר המוקדם PRE MARKET 11:00 – 16:30 שלב המסחר הרגיל / הרציף – 16:30 – 23:00 שלב המסחר המאוחר AFTER MARKET – 23:00 – 03:00 PRE – MARKET – שלב המסחר המקדים שלב זה מתחיל כבר בשעות הלילה המאוחרות בארה”ב (שעות הצהריים המוקדמות בישראל) ומאפשר להכניס הוראות, ולבצע עסקאות עוד לפני פתיחת המסחר הרגיל. REGULAR TRADE HOURS – שלב המסחר הרגיל/הרציף זהו שלב המסחר בו מרוכז הרוב הגדול של נפח המסחר. שלב זה מתנהל בשעות 23:00- 16:30 שעון ישראל. AFTER MARKET – שלב המסחר המאוחר שלב זה מאפשר מסחר בשוק האמריקאי עד לשעת הלילה המאוחרות (שעון ישראל) ומתנהל באותו אופן כמו השלב המקדים. שלב הטרום מסחר והמסחר המאוחר מוגבלים ביחס לשעות המסחר הרגיל, בנפח המסחר, במכשירים הפיננסים בהם ניתן לסחור ובסיכויים למפגש קונה-מוכר כדי לייצר עסקה. הוראות ניתן להעביר דרך ברוקר שמנתב את ההוראות דרך עושי שוק או דרך ECN – רשתות מסחר ממחושבות המאפשרות מפגש בין קונים למוכרים מחוץ לבורסות הרשמיות. בשלבי המסחר המוקדם/מאוחר ההוראות מנותבות רק דרך ECN. הבהרות חשובות: **השעות הן לפי שעון ישראל **שעות הפעילות של מערכות המסחר בפועל, בשלבי המסחר המוקדם והמאוחר עשויות להיות שונות ממה שצוין, יש להתעדכן מול דסק מסחר חו"ל. **במעברי שעון חורף וקיץ קיים הפרש של כשבועיים בין ישראל וארה"ב, לפיכך, בתקופה זו שעות תחילה וסיום של המסחר לפי שעון ישראל משתנה לשעה אחת אחורה.