דילוג לתוכן

כלכלת ארה"ב לאן?

שוק ההון והשקעות
12 6 577 1

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    234 צפיות
    צ
    @שמחה-ה מדד עולמי יש ב- מיטב מניות סחיר ואינפיניטי הלכה הממוצע של מדד עולמי הוא 8% קצת פחות מהסנופי. וממש לא בהכרח שצריך להשקיע בישראל. כדאי להכיר גם את מסלול עוקב מדדי מניות, זה שונה בין החברות, יש חברות שזה דומה לנאסד"ק 100, ויש חברות שזה משולב כמה דברים.
  • 0 הצבעות
    23 פוסטים
    789 צפיות
    אבי ר.א
    @בית-שמש עד כמה תחזית מזג אוויר מדויקת??... ברור שלא ניתן לדייק בזה, זה רק ענין של ציפיות של מומחים שבודקים את מצב המשק כרגע ומשערים לפי זה מה יהיה בעתיד, אבל אין באמת אפשרות לדעת, (אם בתחזית מזג אוויר הנתונים כבר קיימים רק רחוקים מאיתנו ורק ניתן לחזות אם הם יבואו אלינו, כאן אין נתונים קיימים ובכל רגע דברים עלולים להשתנות) בכ"א ההגדרה היא שהשוק מתמחר את האינפלציה לפי זה, ז"א שהרי א"א לדעת מה יהיה באמת בעתיד, אלא שכיום כשאדם רוצה ללוות בצמוד מדד כך זה היום מתומחר בשוק, אלא שכמו כל דבר שבשוק יש לו מחיר ולפעמים אתה משיקולים שלך יכול להחליט אם שווה לך את המחיר הזה לכאן או לכאן, כך גם בזה, תוסיף את הנתונים שלך ואת הצרכים ותשקול מה שווה לך. נ.ב. ובלי קשר או עם קשר אני חושב שבהסתכלות לעתיד (לפחות אם לטווח רחוק גם אם תהיה עליה מתונה של המדד או אפי' דפלציה פחות סיכוי שיקרה בפתאומיות ובבת אחת, משא"כ באינפלציה יותר קרוב שזה יקרה כמו בקורונה ובמלחמה וכדו' שלא נדע... אלא שעדין זה לא סותר את מה שכתבתי לעיל שכרגע זה המחיר בשוק.
  • 0 הצבעות
    54 פוסטים
    3k צפיות
    א יידישע קאפא
    יש למישהו ספרים בפי די אף?
  • 0 הצבעות
    103 פוסטים
    6k צפיות
    ר
    @ה.-שלמה @שמיל-שמיל אם אני ואשתי אזרחי ארה"ב, שנה קודמת לא דיווחתי כלל, כי ההכנסות היו מתחת לתקרה, בשנה הקרובה אצטרך לדווח, האם אצטרך לשלם מס על הכנסת שכיר של כ8000 ש"ח בחודש השקעה בקרנות אמריקאים [דרך מיטב] ע"ס 18 אש"ח עסק עצמאי עוסק זעיר / פטור /מורשה [עדיין לא פתחתי, אבל מתכוון לפתוח בקרוב, אשמח לדעת אם עלי לשכלל גם מס אמריקאי]. הכנסה משכירות של 5500 [גם משלם שכירות] כמו כן בפתיחת עסק יש תשלום של ביטו"ל לארה"ב? וא"כ כמה ואיך מדווחים על זה?
  • 3 הצבעות
    19 פוסטים
    1k צפיות
    שמש מרפאש
    @בן-עליה כתב בלא להשבר בירידות!!!: ראיתי במספר מאמרים שכן ממליצים על קרנות מגודרות כמדומני בסולידית ובחתול פיננסי 0 ב בן עליה ראיתי במספר מאמרים שכן ממליצים על קרנות מגודרות כמדומני בסולידית ובחתול פיננסי לא מאמין שהסולידית המליצה לגדר. בכל אופן אין לזה שום הגיון.