דילוג לתוכן

כלכלת ארה"ב לאן?

שוק ההון והשקעות
12 6 577 1

נושאים מוצעים


  • קרן השתלמות לתושב ישראל וארה"ב

    שוק ההון והשקעות @@@
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    223 צפיות
    moshe39M
    @shuki כתב בקרן השתלמות לתושב ישראל וארה"ב: כוונתי בשאלתי הייתה לעצמאי. מי שיודי פרטים אשמח שיסביר תודה @סייעתא-דשמיא כתב בקרן השתלמות לתושב ישראל וארה"ב: @shuki לעצמאי לא ברור האם זה בכלל PFIC או לא. הכוונה שיש ויכוח האם הIRS יחשיב את זה לPFIC או לא מה זה PFIC תראה [כאן] (https://forum.benakel.org/topic/659/מיסוי-אמריקאי-מהו-מס-pfic-המאיים)
  • 7 הצבעות
    44 פוסטים
    2k צפיות
    ה. שלמהה
    @שמיל-שמיל כתב בהשקעות לאזרחי ארה"ב סיכום [מקוה מועיל]: @ה.-שלמה @ה.-שלמה כתב בהשקעות לאזרחי ארה"ב סיכום [מקוה מועיל]: קרנות בארה"ב מחוייבות לחלק דיבידנדים ולא משנה באיזה צורה הן משקיעות. לא הבנתי אם הם משקיעים באגחים גם צריכים לחלק דיבידנדים?, אם אין דיבדינדים את מה הם יחלקו בדיוק? מדובר בקרנות פאסיביות, הוי אומר בנכסים שמכניסים דיבידנדים לפחות ב50% מהקרן. אג"חים מכניסים תשלומי ריבית, שנחשבים אף הם דיבידנדים.
  • 0 הצבעות
    37 פוסטים
    3k צפיות
    טריידרט
    אחרי שקבעו שעבודה היא חוסר ביטחון, שוק ההון זה הימורים, וחיסכון זה כפירה – הם מציעים ייעוץ "בלי אינטרסים", כדי לוודא שהמסלול שלך יניב מספיק... להחזיר את ההלוואה שהם נתנו לחתונה של הילדים שלך...
  • 0 הצבעות
    103 פוסטים
    6k צפיות
    ר
    @ה.-שלמה @שמיל-שמיל אם אני ואשתי אזרחי ארה"ב, שנה קודמת לא דיווחתי כלל, כי ההכנסות היו מתחת לתקרה, בשנה הקרובה אצטרך לדווח, האם אצטרך לשלם מס על הכנסת שכיר של כ8000 ש"ח בחודש השקעה בקרנות אמריקאים [דרך מיטב] ע"ס 18 אש"ח עסק עצמאי עוסק זעיר / פטור /מורשה [עדיין לא פתחתי, אבל מתכוון לפתוח בקרוב, אשמח לדעת אם עלי לשכלל גם מס אמריקאי]. הכנסה משכירות של 5500 [גם משלם שכירות] כמו כן בפתיחת עסק יש תשלום של ביטו"ל לארה"ב? וא"כ כמה ואיך מדווחים על זה?
  • האם שווה לסחור במט"ח?

    שוק ההון והשקעות מטח מסחר אקטיבי
    50
    1 הצבעות
    50 פוסטים
    2k צפיות
    ה
    @הקול-השפוי תיקנתי במקור את טעות ההקלדה. ואם זה לא מספיק, אז אסביר: כתבתי 3.3 בזמן שזה היה 3.39 ומסכים שהיה יותר מדויק לכתוב "מתחת ל3.4" לדוגמא, אבל להמשיך את הספרות של המאיות והאלפיות נ"ל חסר טעם כיוון שזה כל הזמן משתנה. בכל אופן אתה תיקנת אותי בטעות (ומקוה שכך) ל3.9! שזו טעות יותר מהותית. אבל הכל שטויות:) זה רק דוגמא כמה "שכל האדם קרוב תמיד יותר לטעות מאשר לידיעה הנכונה" כלשון המסילת ישרים. העיקר החלק השני של ההודעה הקודמת מה שהשבתי ל@טריידר