דילוג לתוכן

האם באמת שווה לנייד את חשבון החשמל

כלכלת המשפחה
17 11 1.4k 12
  • @ניסן-עציוני
    ניידתי לחברת פזגז חשמל לפני קרוב לשנה עם הנחה של 7%,
    עכשיו קיבלתי מהם הודעה בחשבונית החודשית שמהחודש הקרוב אחוז ההנחה ירד ל6% בלבד במקום 7%,
    האם זה תקין?
    עוד מישהו נתקל בזה?

    @סייעתא-דשמיא
    יש חברות כאלה..
    אבל הם רושמות את זה בחוזה מראש..
    ובדר"כ זה הפוך קודם 6 ואז 7 ואז 8..

  • @ניסן-עציוני
    ניידתי לחברת פזגז חשמל לפני קרוב לשנה עם הנחה של 7%,
    עכשיו קיבלתי מהם הודעה בחשבונית החודשית שמהחודש הקרוב אחוז ההנחה ירד ל6% בלבד במקום 7%,
    האם זה תקין?
    עוד מישהו נתקל בזה?

    @סייעתא-דשמיא כתב בהאם באמת שווה לנייד את חשבון החשמל:

    @ניסן-עציוני
    ניידתי לחברת פזגז חשמל לפני קרוב לשנה עם הנחה של 7%,
    עכשיו קיבלתי מהם הודעה בחשבונית החודשית שמהחודש הקרוב אחוז ההנחה ירד ל6% בלבד במקום 7%,
    האם זה תקין?
    עוד מישהו נתקל בזה?

    מן הסתם זה מעוגן בחוזה

  • @ia90990
    תבדוק אם להוט מובייל יש היתר עיסקא
    בזמנו איצ'ה דזלובסקי בקו המידע עדכן שלא לכל החברות בתחום יש היתר עיסקא

    אני מכיר זאת מידיעה אישית בחברת אלקטרה פאאור, שבעת שעברתי אליהם לא חשבתי על זה, ולאחר שעברתי פניתי אליהם ואכן רק בעקבות הפניה הם חתמו על היתר עיסקא
    (כלומר ליתר דיוק להם תמיד היה היתר עיסקא אבל לדוראד אנרגיה ששותפים איתם בפרוקיט זה לא היה, ובעקבות מייל בודד ששלחתי אליהם הם עשו היתר עיסקא)

    @קל-זכות שלום,

    אני שוקל לעבור לחבילת חשמל חדשה עם מונה רגיל ופשוט, ויש לי שתי אפשרויות:

    בזק: הנחה 6%, היתר עסקה מהודר

    אלקטרה פאוור: הנחה 6.5%, היתר עסקה מהודר

    השאלות שלי:

    למישהו יש ניסיון מעשי עם אחת מהחברות?

    מבחינת שירות, גבייה, נוחות או בעיות עתידיות – יש עדיפות לאחת מהן?

    למה הרבה חרדים בוחרים בזק למרות שההנחה באלקטרה פאוור מעט גבוהה יותר? יש כאן משהו מעבר לאחוזים?

    אשמח לכל פידבק מהניסיון שלכם, גם קטן.

  • @קל-זכות שלום,

    אני שוקל לעבור לחבילת חשמל חדשה עם מונה רגיל ופשוט, ויש לי שתי אפשרויות:

    בזק: הנחה 6%, היתר עסקה מהודר

    אלקטרה פאוור: הנחה 6.5%, היתר עסקה מהודר

    השאלות שלי:

    למישהו יש ניסיון מעשי עם אחת מהחברות?

    מבחינת שירות, גבייה, נוחות או בעיות עתידיות – יש עדיפות לאחת מהן?

    למה הרבה חרדים בוחרים בזק למרות שההנחה באלקטרה פאוור מעט גבוהה יותר? יש כאן משהו מעבר לאחוזים?

    אשמח לכל פידבק מהניסיון שלכם, גם קטן.

    @BRISKER בעבר היתה הנחה יותר גדולה בבזק לכן כולם התחילו בבזק
    אבל יכול להיות שיש עוד סיבות

  • האם מישהו יודע אם לאמישראגז יש היתר עיסקא?

  • האם מישהו יודע אם לאמישראגז יש היתר עיסקא?

  • @צמיחה
    ולהוט אנרג'י..?
    הבנתי בזמנו שלהם אין

  • @צמיחה
    ולהוט אנרג'י..?
    הבנתי בזמנו שלהם אין

  • @קל-זכות שלום,

    אני שוקל לעבור לחבילת חשמל חדשה עם מונה רגיל ופשוט, ויש לי שתי אפשרויות:

    בזק: הנחה 6%, היתר עסקה מהודר

    אלקטרה פאוור: הנחה 6.5%, היתר עסקה מהודר

    השאלות שלי:

    למישהו יש ניסיון מעשי עם אחת מהחברות?

    מבחינת שירות, גבייה, נוחות או בעיות עתידיות – יש עדיפות לאחת מהן?

    למה הרבה חרדים בוחרים בזק למרות שההנחה באלקטרה פאוור מעט גבוהה יותר? יש כאן משהו מעבר לאחוזים?

    אשמח לכל פידבק מהניסיון שלכם, גם קטן.

    @BRISKER כי בזק יודעים להפעיל מערך שיווק ולתגמל את המשווקים שלהם
    נ.ב. בעבר ההנחה אצלם הייתה גבוהה יותר

  • יש שיקול הלכתי בבחירת החברה או שכולם בסוף בסדר?

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    33 פוסטים
    1k צפיות
    ש
    אפשר לחלק את העצות לשני חלקים. א. ליישם את ההמלצות לגבי צריכת החשמל. להוריד את השלטר ולבדוק אם המונה מטפס, לבדוק אם המס' שעל המונה תואם את קריאת חברת החשמל, לבדוק אם יש תקלה במונה עצמו, להזמין חשמלאי. ב. לגבי אופן הפנייה לחברת חשמל. להגיש תלונה ל: מבקר המדינה, פניות הציבור בכנסת.
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    117 צפיות
    משקיע זהיר מידימ
    @שמחת-ישראל בצעירותי בזמן משבר 2008 שאלתי שאלה כזאת את החלפן העירוני בעיר מגורי בחדר קפה בבית הכנסת לגבי שער הדולר ותשובתו הייתה: אם הייתי יודע את התשובה לא הייתי עומד ומדבר איתך עכשיו אלא רץ לקנות או למכור דולרים עכ"פ לעניננו הצפי הוא שבנק ישראל יתערב אם הדולר יירד מתחת ל3 כך שמבחינת טווח הספיגה של בנק ישראל זה במקום די קרוב לשפל האם התערבות תעזור זה כבר שאלה אחרת. בכל מקרה אל תשקיע בזה יותר זמן מזמן עבודה ששווה לך 200ש"ח כי זה המקסימום של התנודתיות הריאלית של הסכום הזה (אולי אפילו זה כבר ממש מקרה קיצון)
  • 0 הצבעות
    11 פוסטים
    377 צפיות
    ביזנייעסב
    תשמע כאן הוא אומר שבבנק עצמו זה נשאר לנצח
  • 1 הצבעות
    4 פוסטים
    210 צפיות
    צ
    @BRISKER עברתי לבזק, לא ראיתי בעיות, הכל הלך טוב, חוץ מפעם אחת שהם הפיקו קבלה על סכום כפול, זה קרה לכל הלקוחות שלהם, והם תיקנו את זה לפני הגבייה בפועל. וזה הנחה של 7%. ואני כמובן עם טלפון כשר, ובלי מונה חכם.
  • ה'כלום' הזה שמנהל לנו את החיים...

    כלכלת המשפחה 613
    4
    5 הצבעות
    4 פוסטים
    282 צפיות
    התותח זה אניה
    @מפתח_בינה אבל לפעמים צריך לפתוח את הראש להגדלת הכנסות ורק אז להתקדם אם הכסף בחיים קשה להתקדם בחיים עם סכום שבקושי מכסה את החודש