דילוג לתוכן

התייעצויות בנוגע למיחזורי משכנתא

נדל"ן ומשכנתאות
463 41 15.1k 30

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    108 צפיות
    מ
    @חיסכון-לחתונה said: ומה גם שמה שגורם לאנשים לחכות אינה הגובה הריבית אלא הצפיה והמחשבה שמחירי הדירות ימשיכו לרדת. לכן הורדה של רבע אחוז שהיא בערך הורדה של 15 ש"ח על כל 100 אלף. כלומר לא משהו רציני לכשעצמו אינו משנה את התמונה אני חשוב שהפוך, למרות שהירידה לא משמעותית, אנשים יחשבו ו/או יפחדו שהמחירים יעלו.... אנשים מסתכלים גם לטווח ארוך, והציפייה היא להמשך הורדות ריבית גם בהמשך. מלבד זאת יש לזכור שבמצטבר יהיה מדובר בירידה של 125 נקודות בסיס (כלומר ירידה של 1.25%).
  • 9 הצבעות
    5 פוסטים
    248 צפיות
    ו
    אף אחד מאיתנו לא יודע מה יקרה עם הדולר שקל, אבל בהנחה שכן נדע- לא כ"כ מעניין מה המטרה שלשמה נוצר מטבע- אפשר לקנות בזול ולמכור ביוקר תעשה גוגל מאיפה ג'ורג' סורוס עשה את ההון שלו.
  • מימון ללא היתר עיסקא?

    נדל"ן ומשכנתאות משכנתאות
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    101 צפיות
    משה עוזיאלמ
    אשמח באם יש למישהוא מידע על אפשרות (באם ישנה כזו) לקבלת משכנתא ללא צורך בהסתמכות על היתר עיסקא, וכמו כן , עקב שאני זקוק לגיוס מימון עבור קנית דירה, ואני מעדיף שלא להזדקק למשכנתא מהבנק ע"י ה"ע, אני מציע למי שיש בידו סכום זמין להשקעה, והוא מעוניין בהשקעה סולידית, ללא חששות כלל, שהוא יוכל לממן לי את הנכס תמורת תשואה (בדומה לריביות משכנתא) קבועה, ורישום הערת אזהרה על הסכום, למעוניינים: 0548597633
  • 1 הצבעות
    2 פוסטים
    207 צפיות
    ש
    תלוי אלו מסלולים לקחת ובאיזה בנק במסלול הפריים העדכון הוא מיידי במסלולים שמשתנים לפי האג״ח תלוי מתי הבנק מעדכן והאם האג״ח ירדה
  • 0 הצבעות
    31 פוסטים
    1k צפיות
    ה
    @אבי-ר. כתב בלפני חתימה על משכנתא, רוצה להתייעץ: אם המשכנתא היא לתקופה ארוכה כך שאז המצב הוא שסך הקרן לא יורדת כלל המשמעות של זה היא א. שהריבית ממשיכה להיות על הסכום הגבוה. אתה צודק בחילוק בין תקופה קצרה לארוכה! זו הייתה טעות שלי. אני כתבתי: כתב בלפני חתימה על משכנתא, רוצה להתייעץ: כן אני מבין שיש הבדל בין אם גובה הסכום ביחס לתקופה הוא באופן כזה שאתה משלם יותר קרן ממה שהאינפלציה מעלה אותה. שאז היא הולכת ונגמרת. כי זו באמת הסיבה הישירה להבדל, אבל בעקיפין אתה צודק שזה תלוי בקצרה וארוכה (פשוט חשבתי שיתכן ארוכה שהקרן כן פוחתת וקצרה שלא וכנראה שזה לא נכון), בקיצור שנינו אמרנו את אותו הדבר כל אחד בסגנונו.