דילוג לתוכן

דרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    134 צפיות
    חיסכון לחתונהח
    מצורף שני סקירות בנושא מהיום האחרון. וזה כמובן ללא חשבון של נפילת המשטר באירן שיכול להרים את השוק והשקל לגובה שלא נראה... https://www.funder.co.il/article/193697 https://www.funder.co.il/article/193701
  • 0 הצבעות
    9 פוסטים
    507 צפיות
    מ
    משכנתא היא הלוואה בריבית הכי נמוכה בשוק. כמעט כל דבר כדאי לעשות עם הכסף במקום להחזיר משכנתא. אלא אם יש סיבות אחרות שלא קשורות לכסף
  • 1 הצבעות
    35 פוסטים
    2k צפיות
    abaye123A
    @חושב-שאני-גאון אני לא רואה סיבה הגיונית להעדיף חברה ישראלית ע"פ חברה אמריקאית כמו קראקן וכו' - פערי העמלות הם 70%-80% לפחות לרעת החברות הישראליות.. (בקראקן ספציפית ניתן לעשות מינו פרו במחיר של כ20 ש"ח לחודש, אני עושה מינוי כל פעם שאני מבצע רכישות גדולות ומבטל אותו לאחמ"כ) כמובן שאני מדבר על עמלות של הבורסה ולא על תשלומי הגז של הרשת הבעיה היחידה עם חברות חיצוניות שקשה למשוך את זה לבנק אח"כ אבל יש על זה דיונים לאחרונה, ואני מאמין שעד שהחברים פה יעשו רווחים משמעותיים כאלו הענין כבר יסודר..
  • 2 הצבעות
    5 פוסטים
    689 צפיות
    ה
    @אור-שמח ברור ששווה לך לקחת מהם את ההלוואה של ה - 20 אלף ולהשקיע אותו. והחסכון של ה - 1000 תעשה בפריעת ההלוואה. כי מנסיון אתם. אתה תוכל עוד בערך 5 שנים כבר לקחת 80 אלף מתוך הסכום כהלוואה. וגם אותו עוד 5 שנים להשקיע וכנגד לשלם להם 800 ש"ח בערך - ששוב זה יהיה החיסכון החודשי שלך. ובהשקעה אתה מקבל ריבית דריבית לבנתיים
  • 7 הצבעות
    12 פוסטים
    1k צפיות
    איציק התותחא
    @shimon כתב בדיונים על מאמר - "גמחי"ם או שוק ההון?": יש אברכים שטוענים שהטענה "שממילא יצטרכו לשלם את הסכום הזה לפרעון ההלוואה ולכן שיתחילו לשלם את זה בלידת הילד" לא כ"כ נכונה בהשקפה רוחנית שהקב"ה זן ומפרנס לכ"א כפי צורכו בזמן הנצרך א. יש עניין מאוד גדול לא להגיע לידי מתנת בשר ודם, בימנו שחתונה עולה הרבה כסף זה לא סוד, ובכדי לחתן בכבוד צריך להתכונן לזה כשהילד נולד, ולא להגיע לשלב של החתונה "בהפתעה גמורה" ולשבור את הראש מהיכן להביא כסף ב. הזמן הכי טוב להתחיל להניח כסף בצד זה בגיל צעיר, ולא אחרי שיש משפחה עם ילדים שאז מאוד קשה להתרגל להניח כסף בצד