דילוג לתוכן

בשעה טובה לרווחת זו״צ מחוסרי הדיור, התרסקות מחירי הדירות כבר כאן!!!

נדל"ן ומשכנתאות
244 46 9.8k 37

נושאים מוצעים


  • 3 הצבעות
    8 פוסטים
    400 צפיות
    אוריאל שורצברטא
    @בניהו-לוי כתב בהאם ירוחם תעלה על מפת הדיור החרדית?: @אוריאל-שורצברט כתב בהאם ירוחם תעלה על מפת הדיור החרדית?: מבחינת קהילות**, כיום יש קהילה ליטאית יחסית קטנה**, אבל אם מדובר על מאות יחידות חדשות זה יכול ללכת גם לקהילות חסידיות שיבואו במרוכז. כמה משפחות ליטאיות יש היום בקהילה ״הקטנה״? בערך 180-200
  • 0 הצבעות
    16 פוסטים
    581 צפיות
    מ
    חבל אין פה משתמשים מקהילות שעדיין לא כתבו עליהם? זה יעזור לכם תשלחו לו נתונים.
  • 1 הצבעות
    15 פוסטים
    835 צפיות
    פ
    @בוטח-בה כתב במהלך דרמטי שיווזיל את מחירי הדירות במאות אלפי שקלים: @אבי-ר. כתב במהלך דרמטי שיווזיל את מחירי הדירות במאות אלפי שקלים: מעניין שהיום הם מעדיפים להשקיע מיליונים בפרסום ולא למכור יותר בזול. וחוץ מזה אם אין להם איך לממן פרויקטים חדשים זה לא סיבה שימכרו יותר בזול, אם כבר להיפך. הבנתי פעם שזה לא כ"כ פשוט לקבלן להוזיל את מחירי הדירות הבנק מחשב את ערך כל הדירות בפרויקט לפי התמחור של הדירות לכן אנחנו רואים שהם משקיעים מיליונים בפרסומים ומבצעים הזויים כמו שנה משכנתא על הקבלן וכדו' לא שזה יותר רווחי להם מלהוזיל מחיר אלא כי הם לא יכולים להוריד ולכן גם מחירי הדירות לא באמת יורדים כרגע למרות ההיצע גדול יחסית שלא יורידו את המחירים, אבל בינתיים קבלנים אחרים רוכשים קרקעות במחיר זול יותר ומוכרים יותר זול כמו גינדי בשדה דוב. וזה לא ישאיר אפשרות אחרת לקבלנים חוץ מלפשוט רגל (לא רק ברמה ד' ) או להוריד את המחיר.
  • 2 הצבעות
    23 פוסטים
    714 צפיות
    ר
    משהו יודע אם המלחמה באיראן עלולה לגרום להתייקרות משמעותית של מדד תשומות בנייה ? השאלה ג"כ בהשוואה לסכום שמונח בקרן כספית, האם כדאי להוציא אותו ולשלם ג"כ בכל תשלום משלמים גם את המדד היחסי לאותו תשלום ויוצא שעל החלק של המדד בקרן כספית זה עושה תשואה ומאידך התשלום ע"ז לא מקטין את החשיפה למדד כי רק הקרן מוצמדת והמדד אינו מוצמד מי שמבין בזה אשמח שיגיב
  • 3 הצבעות
    4 פוסטים
    371 צפיות
    מ
    @רואה-את-הנולד אין לי בעיה שאנשים יפטפטו... רק כפי שהבנתי, מטרת הארגון הוא שאנשים יתחילו לעשות דברים למעיישה בכדי לשפר את עתידם הכלכלי בס"ד. אם אנחנו נמשיך בדיבורים - במה הכי כדאי להשקיע, ומה הציבור עושה, איזה חסידויות נותנות לקהילה שלהם הלוואות בלידת התינוק וכו' וכו', ולא נתקדם בעצמינו לעשות מעשים... הרי שבבוא עת דודים - לא יועיל לנו לומר לשדכן שיש לנו 15 שנה של דיבורים על מדד ה-S&P...