דילוג לתוכן

בשעה טובה לרווחת זו״צ מחוסרי הדיור, התרסקות מחירי הדירות כבר כאן!!!

נדל"ן ומשכנתאות
244 46 9.8k 37

נושאים מוצעים


  • 2 הצבעות
    23 פוסטים
    532 צפיות
    ר
    @השומר said: @רבנאי-יתרעם-גאון הממשלה עוד לא נפלה ולא יודע עם זה יעלה את מחירי הדירות זה יעלה את האינפלציה כמו בכל פעם שכסף מוזרם בלי שעבדו עליו. זה גם יעלה קצת את המחירים, ובטווח הארוך זה יגרום לאנשים פחות לפחד מעליית הריבית ומלקיחת משכנתאות לא מציאותיות, (ברור שמי שלוקח משכנתא שהוא לא יודע איך הוא ישלם עוד חמש שנים מוסיף לסל התירוצים שלו שהממשלה לא תיתן לו ליפול וזה בעיה של כולם, (בנוסף למה שהיה עד עכשיו ש יעלו את המשכורת, וה' יעזור, ובכלל חייבים לקפוץ למים))
  • 3 הצבעות
    8 פוסטים
    400 צפיות
    אוריאל שורצברטא
    @בניהו-לוי כתב בהאם ירוחם תעלה על מפת הדיור החרדית?: @אוריאל-שורצברט כתב בהאם ירוחם תעלה על מפת הדיור החרדית?: מבחינת קהילות**, כיום יש קהילה ליטאית יחסית קטנה**, אבל אם מדובר על מאות יחידות חדשות זה יכול ללכת גם לקהילות חסידיות שיבואו במרוכז. כמה משפחות ליטאיות יש היום בקהילה ״הקטנה״? בערך 180-200
  • 4 הצבעות
    19 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @שלום-ברנר said: @ניק100 לא הבנתי, זה יועיל אז בבקשה תפעיל את חברי הכנסת לפעול בעניין למה הכל צריך ליפול עלי @ניק100 said: @שלום-ברנר מה שהכי יועיל שהציבור ידרוש את זה מנציגי הציבור! שישווקו את החלק השני במהירות לצביון חרדי ואז זה יפתח את כל השכונה. בהחלט צריל לערב את כל הפוליטיקאם שצעקו על ממשלת בנט ולפיד שלוקחים מהחרדים את השכונה ולבסוף זה כן תואם לציבור החרדי והנה כרגע בממשלת ימין וכו' השכונה הדרומית לא משווקת כרגע בגלל התנגדות ראש העיר (שהעלו אותו כדי שיקדם ועושה להיפך...)
  • 1 הצבעות
    15 פוסטים
    835 צפיות
    פ
    @בוטח-בה כתב במהלך דרמטי שיווזיל את מחירי הדירות במאות אלפי שקלים: @אבי-ר. כתב במהלך דרמטי שיווזיל את מחירי הדירות במאות אלפי שקלים: מעניין שהיום הם מעדיפים להשקיע מיליונים בפרסום ולא למכור יותר בזול. וחוץ מזה אם אין להם איך לממן פרויקטים חדשים זה לא סיבה שימכרו יותר בזול, אם כבר להיפך. הבנתי פעם שזה לא כ"כ פשוט לקבלן להוזיל את מחירי הדירות הבנק מחשב את ערך כל הדירות בפרויקט לפי התמחור של הדירות לכן אנחנו רואים שהם משקיעים מיליונים בפרסומים ומבצעים הזויים כמו שנה משכנתא על הקבלן וכדו' לא שזה יותר רווחי להם מלהוזיל מחיר אלא כי הם לא יכולים להוריד ולכן גם מחירי הדירות לא באמת יורדים כרגע למרות ההיצע גדול יחסית שלא יורידו את המחירים, אבל בינתיים קבלנים אחרים רוכשים קרקעות במחיר זול יותר ומוכרים יותר זול כמו גינדי בשדה דוב. וזה לא ישאיר אפשרות אחרת לקבלנים חוץ מלפשוט רגל (לא רק ברמה ד' ) או להוריד את המחיר.
  • 1 הצבעות
    29 פוסטים
    1k צפיות
    ב
    @חופש-כלכלי כתב בהאם כותבי הפורום מתעניינים בעתיד הנדל"ן בישראל?: @משהמשה לא לכל האנשים יש דעה אנשים קוראים אוספים חומר ולומדים לא נראה לי שזה מעיד על חוסר התענינות ולא כל מי שהתחבר יפנה היום או מחר או בעוד חודש אולי הוא התגבש ויקבל אומץ או כסף בעוד שנתיים זה תהליך לא פשוט מסכים עם כל מילה ושאני מסתכל על עצמי ואני מאמין שיש עוד אנשים כמוני עד עכשיו אנחנו בטוחים שצריך הון עצמי מהבית נכון כתבת שיועצי משכנתאות יכולים לדאוג ל=100% מימון אבל אני לא מכיר אותם ועוד שאת המשכנתא צריך לשלם כעת והדירה תהיה מוכנה בעוד מספר שנים