דילוג לתוכן

השכונות החדשות לציבור החרדי בקרית גת

נושאים מוצעים


  • 4 הצבעות
    19 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @שלום-ברנר said: @ניק100 לא הבנתי, זה יועיל אז בבקשה תפעיל את חברי הכנסת לפעול בעניין למה הכל צריך ליפול עלי @ניק100 said: @שלום-ברנר מה שהכי יועיל שהציבור ידרוש את זה מנציגי הציבור! שישווקו את החלק השני במהירות לצביון חרדי ואז זה יפתח את כל השכונה. בהחלט צריל לערב את כל הפוליטיקאם שצעקו על ממשלת בנט ולפיד שלוקחים מהחרדים את השכונה ולבסוף זה כן תואם לציבור החרדי והנה כרגע בממשלת ימין וכו' השכונה הדרומית לא משווקת כרגע בגלל התנגדות ראש העיר (שהעלו אותו כדי שיקדם ועושה להיפך...)
  • 3 הצבעות
    86 פוסטים
    3k צפיות
    נ
    @אנונימי2 במצב הזה שראש העיר מתנכל לחרדים אין הרבה סיכויים שיהיה חרדי... וחבל!
  • 1 הצבעות
    15 פוסטים
    654 צפיות
    הקול השפויה
    @טריידר אני הייתי לוקח את דבריך למקום אחר, אם אינך יכול לקנות דירה גדולה יותר היום, סיכויים גדולים שגם בעתיד לא תוכל לקנות אותה, וממילא זה אמור לגרום לך לעשות חושבים ואולי להשתקע במקום אחר שבו כן יש לך את היכולת לקנות דירה גדולה יותר.
  • 2 הצבעות
    11 פוסטים
    2k צפיות
    בוטח בה'ב
    @טריידר זה לא משנה הגיל גם אם אתה בן 40 ולא היה לך פטור אתה נחשב עריק
  • דרום [אופקים-נתיבות]

    הועבר נדל"ן ומשכנתאות פתרונות דיור
    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    3k צפיות
    בית שמשב
    @איש-צדיק אם זה מיועד להשקעה יכול להיות שכדאי לשקול קניית דירה באזור פחות חדש (כמו אזור קריית מנחם בגין מה שנקרא "מערב ישן" רח' הרב צבאן/תאנה/רימון/תקומה) דירת 4 חד' תעלה לך באזור ה1,200,000 ש"ח ותקבל שכירות של 3,800 בעוד שבאזורים החדשים דירת 4 חד' תעלה 1,400,000 והשכירות שתקבל באזור ה4,200. כלומר הפרש של 200,000 ש"ח בקניה ובתשואה מהשכירות ההפרש לא כ"כ גדול -500 ש"ח בחודש בערך. נכון שיש גם את עליית ערך הדירה אבל 2 מתווכים מנתיבות טענו לי שאין הפרשי ביקוש ולכן גם ההפרש בעליית ערך היא לא משמעותית. קח את הדברים כנקודה למחשבה תבדוק את הנתונים בעצמך ותגיע למסקנות... בהצלחה! נ.ב. זה בהחלט צעד חכם להשקיע היום בנתיבות היא מתפתחת בקצב מסחרר אתה יכול כבר היום למצוא שם כל חנות חרדית שתמצא בגאולה/ר"ע, וקהילות בני תורה ישיבתיות שהולכות וגדלות מיום ליום. נראה שהיא הולכת בכיוון מצוין ממש, קח את זה גם בחשבון שאם תצטרך לגור שם בעתיד זה בכלל לא נורא.