דילוג לתוכן

איך עובד המינוף בנדל"ן?

  • איך עובד המינוף בנדל"ן מתומצת?
    נניח יש לי 250,000 הון עצמי ו750,000 מהבנק משכנתא איפה ומתי מגיע הרווח?

  • איך עובד המינוף בנדל"ן מתומצת?
    נניח יש לי 250,000 הון עצמי ו750,000 מהבנק משכנתא איפה ומתי מגיע הרווח?

    @מזומנים כתב בעדכוני משכנתאות:

    איך עובד המינוף בנדל"ן מתומצת?
    נניח יש לי 250,000 הון עצמי ו750,000 מהבנק משכנתא איפה ומתי מגיע הרווח?

    פשוט מאוד
    נניח שב250,000 היה אפשר לקנות דירה שמכניסה שכירות 1000 ש"ח בחודש ועליית מחירי הנדל"ן היא 5% בשנה
    אם תקנה רק בהון העצמי שלך אמנם לא תשלם ריביות אבל תקבל 12,000 בשנה מהשכירות ושערך הדירות יעלה ב5% תרויח 12,500

    אם תקח משכנתא של 750,000 תקבל בשנה 48,000 בשכירות
    ועליית ערך של 5% תיהיה 62,500
    ובנוסף יש כאן חיסכון שיורד לך מהקרן של הלוואת המשכנתא

    כמובן שהסכומים שכתבתי לא שייכים היו אבל זה להסביר את העיקרון של מינוף בנדל"ן בצורה בסיסית ומופשטת
    כמובן שיש עוד היבטים כמו יכולת להיכנס לעסקאות שוות יותר באזורי ביקוש וכו'

נושאים מוצעים


  • 12 הצבעות
    18 פוסטים
    690 צפיות
    העץ הרענןה
    @איש-בנימין מעריך מאוד את ההבהרה שלך!
  • 1 הצבעות
    3 פוסטים
    181 צפיות
    נחמן רוזנבלוםנ
    יש מצב שהיה שוה לפתוח עסק לפני קניית הדירות. כי אז הייתי מזדכה המס רכישה. ועל כל ההוצאות הנלוואות לרכישת הדירות עכשיו שאתה עם הנכסים לדעתי עדיף לשלם מיסים כקבוע בחוק ולא לפתוח עסק לא בדקתי את הדברים לעומק. ככה שמה שכתבתי הוא בגדר לפתוח את המחשבה בלבד.
  • 5 הצבעות
    54 פוסטים
    2k צפיות
    ב
    @סמארט-הון כתב במחירי הנדל"ן יזנקו אחרי המלחמה?: יש תחזיות לכאן ולכאן [כמובן שזה אומדן גס מאוד ולפני כל עסקה של השקעה מומלץ להתייעץ עם יועץ נדל''ן ללא אינטרסים שמכיר את השוק באותה עיר] אני חושב שזה אחד הבעיות של המשקיע הפשוט ואני מאלו הוא לא מכיר יועץ נדל"ן טוב ללא אינטרסים הוא לא מכיר יועץ משכנתא טוב ואותו דבר בשוק ההון הוא מכיר יועץ השקעות טוב ללא אינטרסים וכן בביטוחים וכו' ובמיוחד עם הטבע החשדני שלנו נ.ב אולי היה אפשר להעלות המלצות של משתמשים שבדקו ועבדו מול יועץ וראו את היושר וההגינות
  • 0 הצבעות
    21 פוסטים
    913 צפיות
    טריידרט
    דה מרקר: ללא 15 אלף עובדים זרים נוספים לשיקום ההרס בגוש דן — ענף הבנייה עשוי לקפוא! במשרד השיכון מתגבשת תוכנית להטיל על חברות בנייה את שיפוץ ושיקום המבנים שנפגעו מהטילים ■ ואולם בהיעדר עובדים נוספים שיוקצו לכך, ענף הבנייה כולו עלול לשלם בהאטה חדה של התחלות הבנייה ■ "עוד לא החל השיקום של הנגב המערבי והצפון — וכבר חסרים עובדים".
  • למי אפשר להמליץ על רכישת נכס בארה"ב?

    הועבר נדל"ן ומשכנתאות
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    243 צפיות
    מ
    בכדי להעדיף השקעה בחו"ל על פני ארצנו הקדושה - צריכים בודאי סיבה טובה. אשתף מה שעלה בדעתי, ואשמח לשמוע את תגובות הציבור. אני מכיר באופן אישי מספר אברכים צעירים שבבעלותם דירה באזור המרכז ללא משכנתא כלל (!). כשמדברים על תכנון הוצאות העתיד כחתונות הילדים בע"ה, ישנם אלו שאינם מוכנים להשתדל בחסכון חודשי בסכום מכובד, ואף שעי"ז השמחות יעלו רבע מחיר. אז אברכים אומרים לי - 'אני מוכן להוציא משכנתא של מיליון ש"ח - רק תמצא לי השקעה שמכניסה בחודשי 6000 ש"ח כדי שאוכל להחזיר את המשכנתא...' אשמח לשמוע אם מישהו מכיר חיה כזאת... - לרכישת דירה שניה בארץ ללא הון עצמי, אדם זקוק ליכולת של הוצאה חודשית של כ-2000 ש"ח. גם שוק ההון לא מציע פתרון להנ"ל, כידוע. במקרה כזה, אני חושב שאפשר לשקול השקעה פאסיבית בנדל"ן בארה"ב, שם הנתונים של גובה השכירות לעומת מחירי הבתים - מראים על תזרים גבוה שמאפשר כיסוי החזר משכנתא בארץ. אז המטרה היא לא לשכנע אנשים שכדאי להרוויח 8% בחו"ל במקום 3.5% בארץ. - הרי יש כאן עליית ערך..! אבל אם הפתרון הזה יביא מישהו להשקיע במקום לעשות את ה'כלום' שהוא עושה עכשיו - אז כדאי שיבדוק את האפשרות...