דילוג לתוכן

מה עדיף פסגות או אלטשולר?

מסחר עצמאי
14 7 493 6
נושא זה פוצל מתוך הנושא תכלס מה עדיף מונטיפיורי

נושאים מוצעים


  • תכלס', קרן פיזית או סינטטית?

    מסחר עצמאי s&p 500
    6
    2 הצבעות
    6 פוסטים
    219 צפיות
    ב
    לפי מה שקראתי בסנופי עדיף את הקרן של אינווסקו היא גם צמודת מדד והיא צוברת
  • בית השקעות מומלץ

    מסחר עצמאי מסחר עצמאי
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    383 צפיות
    ס
    דיסקונט ללקוח צעיר משתלם מאוד, בלי עמלות, [במסחר בישראל] אתר מאוד נגיש, שרות לקוחות מעולה, [יש קו יעודי לשרות לקוחות בנושא שוק ההון] רק צריך להיות לקוח שצריכים אותך, כדי שאחרי גיל 26 יאריכו לך את החשבון ללא עמלות. [אם מישהוא נסה, וקיבל או לא קיבל, נשמח שיעדכן]
  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    675 צפיות
    אבי ר.א
    @צמיחה כתב בלענות תשובה 'על רגל אחת'..?: כנראה שההשתדלות צריכה להיות לפי מה שהכי הגיוני. מי שנמצא בשלב יותר מתקדם והוא כמעט מחתן, מומלץ שיפנה לייעוץ מקצועי מה הוא יכול לעשות, אולי עוד אפשר להציל את המצב. לפעמים אין ברירה וצריך להסתמך על הגמ"חים. זה בס"ה מה שרציתי להבהיר, ולשלול את התפיסה שאומרת בשום פנים ואופן אין לקחת הלוואה. Spoiler גילוי נאות: אני לגמרי נגד הלוואות ב"ה אין לי כאלה ואין לי אשראי ולא מסגרת בחשבון, ובכ"ז אני מפקיד לגמ"ח כי אני חושב שזה חלק מההשתדלות שלי, ובתקווה שלא אצטרך לזה. (אולי החתן שלי ירצה במקום משכנתא...)
  • 1 הצבעות
    42 פוסטים
    2k צפיות
    יוסף מינצברגי
    מאמר חדש בנושא
  • מגרשים בחירן

    הועבר נדל"ן ומשכנתאות חירן מגרשים נדלן השקעות
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    511 צפיות
    מ
    אם זה משווק ע"י ברנדווין, אז יש להם שם טוב. בכל מקרה - התאמה אישית ללקוח זהו דבר קריטי. אחרת גם כשההשקעה עצמה היא בסדר - חוסר ההתאמה עלול לגרום להפסדים גדולים. מהיכרות בסיסית שלי עם החברה הנ"ל, כדאי מאוד לקחת יועץ חיצוני.