רכישת רכב הכי כלכלי - מהניילון/ליסינג/יד שניה/גרוטאה/דלק/חשמלי ?
-
@בוטח-בה
אני לא נוסע כמו שוד ומכיר את כל הטקטיקות
זה תלוי מאוד מה טווחי הנסיעה, קיץ או חורף, אם מדובר במקומות הרריים או שפלה
אני דיברתי על נסעות סטנדטיות באזורי בשילוב עירוני ובין עירוני [גילוי נאות גר בסביבה הררית]
ביררתי גם אצל רבים שמחזיקים את הרכבים הללו בסביבתי חלקם הודו שזה לא נותן את הצריכה הזאת, וחלקם מסמכים על הנתון שרשום במחשב ולא בדקו מתחנ דלק לתחנת דלק@שמיל-שמיל אני יגיד לכם את דעתי ראיתי אברכים שעשו הרבה חשבנות מה הכי כדאי והם לא רוצים סתם רכב פח ולאחר הרבה ברורים קנו בסביבות ה30 ומנגד היה אברכים שלא כ''כ הכפת להם וקנו סביב ה7 אלף יכל להיות שזה מקרה אבל האלה שקנו ביקר גם שילמו על טיפולים יקרים [אני מדבר על תוך שנתיים סביב ה20 ] ומי שקנה את הפשוט הרבה הרבה פחות לא מתקרב לסכום לכן דעתי לדוג' מאזדה 3 של שנה 2009 פחות או יותר 200 ק''מ ופחות תבדוק את המצב מנוע ,גיר זה יכול להיות הרבה יותר שווה
לגבי הדלק שלו מחוץ לעיר בלי פתיחות מטורפות זה סביב ה12 אבל אם אתה נוסע ממש הרבה תעשה גז וכל הסיפור ביחד יוצא לך 15 ויש לך רכב טוב -
@שמיל-שמיל אני יגיד לכם את דעתי ראיתי אברכים שעשו הרבה חשבנות מה הכי כדאי והם לא רוצים סתם רכב פח ולאחר הרבה ברורים קנו בסביבות ה30 ומנגד היה אברכים שלא כ''כ הכפת להם וקנו סביב ה7 אלף יכל להיות שזה מקרה אבל האלה שקנו ביקר גם שילמו על טיפולים יקרים [אני מדבר על תוך שנתיים סביב ה20 ] ומי שקנה את הפשוט הרבה הרבה פחות לא מתקרב לסכום לכן דעתי לדוג' מאזדה 3 של שנה 2009 פחות או יותר 200 ק''מ ופחות תבדוק את המצב מנוע ,גיר זה יכול להיות הרבה יותר שווה
לגבי הדלק שלו מחוץ לעיר בלי פתיחות מטורפות זה סביב ה12 אבל אם אתה נוסע ממש הרבה תעשה גז וכל הסיפור ביחד יוצא לך 15 ויש לך רכב טוב@תיווך-בית-שאן כתב ברכישת רכב הכי כלכלי - מהניילון/ליסינג/יד שניה/גרוטאה/דלק/חשמלי ?:
@שמיל-שמיל אני יגיד לכם את דעתי ראיתי אברכים שעשו הרבה חשבנות מה הכי כדאי והם לא רוצים סתם רכב פח ולאחר הרבה ברורים קנו בסביבות ה30 ומנגד היה אברכים שלא כ''כ הכפת להם וקנו סביב ה7 אלף יכל להיות שזה מקרה אבל האלה שקנו ביקר גם שילמו על טיפולים יקרים [אני מדבר על תוך שנתיים סביב ה20 ] ומי שקנה את הפשוט הרבה הרבה פחות לא מתקרב לסכום לכן דעתי לדוג' מאזדה 3 של שנה 2009 פחות או יותר 200 ק''מ ופחות תבדוק את המצב מנוע ,גיר זה יכול להיות הרבה יותר שווה
לגבי הדלק שלו מחוץ לעיר בלי פתיחות מטורפות זה סביב ה12 אבל אם אתה נוסע ממש הרבה תעשה גז וכל הסיפור ביחד יוצא לך 15 ויש לך רכב טובאשתף מניסיון אישי,
הרכב הראשון שלי עלה 8 אלף,
שילמתי עליו הרבה מאוד כסף ועוד יותר עוגמת נפש וכאב ראש,
הוא הלך לעולמו אחרי כמה חודשים,
קניתי רכב ב 25 (הונדה ג'אז היבריד) ומאז כמעט שקט מוחלט.בנוגע לגז למאזדה 3, יש לו פגז' יחסית קטן כך שגז לא כל כך מתאים לו.
-
לדעתי ומנסיוני הכי כלכלי ושקט נפשי זה לקנות טיוטה בסביבות ה30K
-
@שמיל-שמיל אני יגיד לכם את דעתי ראיתי אברכים שעשו הרבה חשבנות מה הכי כדאי והם לא רוצים סתם רכב פח ולאחר הרבה ברורים קנו בסביבות ה30 ומנגד היה אברכים שלא כ''כ הכפת להם וקנו סביב ה7 אלף יכל להיות שזה מקרה אבל האלה שקנו ביקר גם שילמו על טיפולים יקרים [אני מדבר על תוך שנתיים סביב ה20 ] ומי שקנה את הפשוט הרבה הרבה פחות לא מתקרב לסכום לכן דעתי לדוג' מאזדה 3 של שנה 2009 פחות או יותר 200 ק''מ ופחות תבדוק את המצב מנוע ,גיר זה יכול להיות הרבה יותר שווה
לגבי הדלק שלו מחוץ לעיר בלי פתיחות מטורפות זה סביב ה12 אבל אם אתה נוסע ממש הרבה תעשה גז וכל הסיפור ביחד יוצא לך 15 ויש לך רכב טוב -
@שמיל-שמיל אני יגיד לכם את דעתי ראיתי אברכים שעשו הרבה חשבנות מה הכי כדאי והם לא רוצים סתם רכב פח ולאחר הרבה ברורים קנו בסביבות ה30 ומנגד היה אברכים שלא כ''כ הכפת להם וקנו סביב ה7 אלף יכל להיות שזה מקרה אבל האלה שקנו ביקר גם שילמו על טיפולים יקרים [אני מדבר על תוך שנתיים סביב ה20 ] ומי שקנה את הפשוט הרבה הרבה פחות לא מתקרב לסכום לכן דעתי לדוג' מאזדה 3 של שנה 2009 פחות או יותר 200 ק''מ ופחות תבדוק את המצב מנוע ,גיר זה יכול להיות הרבה יותר שווה
לגבי הדלק שלו מחוץ לעיר בלי פתיחות מטורפות זה סביב ה12 אבל אם אתה נוסע ממש הרבה תעשה גז וכל הסיפור ביחד יוצא לך 15 ויש לך רכב טוב@תיווך-בית-שאן כתב ברכישת רכב הכי כלכלי - מהניילון/ליסינג/יד שניה/גרוטאה/דלק/חשמלי ?:
רבה תעשה גז וכל הסיפור ביחד יוצא לך 15 ויש
גז עולה בין 5 ל8 תלוי איפה וכמה האיכות ואגב יש מצב שיתחילו לגבות עליו עוד מס מתחילת שנה הבאה
-
@תיווך-בית-שאן כתב ברכישת רכב הכי כלכלי - מהניילון/ליסינג/יד שניה/גרוטאה/דלק/חשמלי ?:
רבה תעשה גז וכל הסיפור ביחד יוצא לך 15 ויש
גז עולה בין 5 ל8 תלוי איפה וכמה האיכות ואגב יש מצב שיתחילו לגבות עליו עוד מס מתחילת שנה הבאה
-
@תיווך-בית-שאן כתב ברכישת רכב הכי כלכלי - מהניילון/ליסינג/יד שניה/גרוטאה/דלק/חשמלי ?:
רבה תעשה גז וכל הסיפור ביחד יוצא לך 15 ויש
גז עולה בין 5 ל8 תלוי איפה וכמה האיכות ואגב יש מצב שיתחילו לגבות עליו עוד מס מתחילת שנה הבאה
@איש-קיש כתב ברכישת רכב הכי כלכלי - מהניילון/ליסינג/יד שניה/גרוטאה/דלק/חשמלי ?:
@תיווך-בית-שאן כתב ברכישת רכב הכי כלכלי - מהניילון/ליסינג/יד שניה/גרוטאה/דלק/חשמלי ?:
רבה תעשה גז וכל הסיפור ביחד יוצא לך 15 ויש
גז עולה בין 5 ל8 תלוי איפה וכמה האיכות ואגב יש מצב שיתחילו לגבות עליו עוד מס מתחילת שנה הבאה
אתה מתכוון שיהיה מס בלו על גז?
יש לך מקור לזה? -
לדעתי ומנסיוני הכי כלכלי ושקט נפשי זה לקנות טיוטה בסביבות ה30K
@הקוד-הפיננסי אני מכיר כמה כאלה וזה יצא להם הרבה יותר
-
@הקוד-הפיננסי אני מכיר כמה כאלה וזה יצא להם הרבה יותר
@תיווך-בית-שאן כתב ברכישת רכב הכי כלכלי - מהניילון/ליסינג/יד שניה/גרוטאה/דלק/חשמלי ?:
@הקוד-הפיננסי אני מכיר כמה כאלה וזה יצא להם הרבה יותר
זה חריג
בדרך כלל במחיר בסדר גודל כזה אפשר למצוא רכב אמין שנותן שקט לבעליו -
@הקוד-הפיננסי אני מכיר כמה כאלה וזה יצא להם הרבה יותר
@תיווך-בית-שאן אני כתבתי מנסיון אישי
יש לי את הרכב כבר 8 חודשים ללא תקלות ונסעתי כ - 16K ק"מ
אציין שהרכב 2010, 260K ק"מ -
@תיווך-בית-שאן כתב ברכישת רכב הכי כלכלי - מהניילון/ליסינג/יד שניה/גרוטאה/דלק/חשמלי ?:
@הקוד-הפיננסי אני מכיר כמה כאלה וזה יצא להם הרבה יותר
זה חריג
בדרך כלל במחיר בסדר גודל כזה אפשר למצוא רכב אמין שנותן שקט לבעליו@הקול-השפוי על זה בדיוק אני מתכוון שזה לא משהו שחורץ גורל רכבב ב8 יש תקלות יקרות וב30 אין תקלות כלל מבחנתי יותר קל לקחת רכב ב8 ולבחור אתו בקפידה ולא לקחת סתם מה שנראה טוב ב30
-
@הקול-השפוי על זה בדיוק אני מתכוון שזה לא משהו שחורץ גורל רכבב ב8 יש תקלות יקרות וב30 אין תקלות כלל מבחנתי יותר קל לקחת רכב ב8 ולבחור אתו בקפידה ולא לקחת סתם מה שנראה טוב ב30
@תיווך-בית-שאן קשה לי להאמין שיש רכבים פחות מ30 ללא תקלות יקרות
-
@תיווך-בית-שאן קשה לי להאמין שיש רכבים פחות מ30 ללא תקלות יקרות
@הקוד-הפיננסי אני לא חושב שזה נושא לוויכוח אני פשוט מכיר כאלה שהשקיעו ואח''כ יצאו בנזקים גדולים אבל מה שכן זה לא כלל שאפשר לומר אתו כי עכשיו הם אומרים לי שרכב מ50 אלף אין לו תיקונים
-
@הקוד-הפיננסי אני לא חושב שזה נושא לוויכוח אני פשוט מכיר כאלה שהשקיעו ואח''כ יצאו בנזקים גדולים אבל מה שכן זה לא כלל שאפשר לומר אתו כי עכשיו הם אומרים לי שרכב מ50 אלף אין לו תיקונים
@תיווך-בית-שאן אני לא באתי להתווכח בזה
יתכן שישנם כמה עשרות או מאות רכבים כאלו
אבל צריך הרבה סייעתא דשמיא לזכות בכזה רכב זול ואמין
אני עדיין חושב שרכב ב30K הוא זול ביחס לתמורה (תיקונים)
לעומת 50K שיתכן ויותר טוב, אבל אפשר שיהיה תיקונים ולכן זה קצת יקר לתמורה