דילוג לתוכן

המלצות על סוכן ביטוח לצורך הפחתת דמי ניהול בפנסיה

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    377 צפיות
    צדיק יסוד עולםצ
    הסכום שמעבר לתקרה
  • 0 הצבעות
    29 פוסטים
    719 צפיות
    ס
    @חיסכון-לחתונה כתב בפניתי לסוכן והציעו לי את ההצעה הבאה עבור פנסיה: היא אמרה לי שאפשר גם לקבל במגדל 1.3 הפקדה ו0.12 צבירה אבל עדיף לי את הראל שזה 1.5 הפקדה ו0.11 צבירה. נשמע לי מוזר, לא? פער זניח מאוד בין 2 ההצעות. שניהם טובים. [image: 1767292369950-88b249bb-4f9d-4ebb-89cd-69953883e42d-image.png] [image: 1767292496021-6a5ea1d4-0e65-4171-8d3f-c066d55bdd72-image.png]
  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    594 צפיות
    צ
    @איש-קיש מסלול עוקב מדדי מניות של אלטשולר שחם הוא חצי סנופי וחצי נאסד"ק 100. אבל גם בהראל ומגדל מי שישים חצי בעוקב מדדי מניות וחצי בסנופי, הוא בעצם נותן משקל יתר לנאסד"ק 100. לא חייבים חצי חצי, אפשר גם 40/60 וכד'.
  • 0 הצבעות
    12 פוסטים
    405 צפיות
    רחל עומסיר
    מעל 50 עובדים אין צורך בטופס הצטרפות ואם העובד לא הצטרף המעסיק יכול לצרף אותו אוטומטית בהתאם לספרת הביקורת. פחות מ-50 עובדים לאחת מ-4 הקרנות ללא צורך בטפסי הצטרפות. קרנות פנסיה ברירת מחדל אינם מחייבות שאלון בריאות וחיתום רפואי בהצטרפות חדשה גם כשכיר.
  • 8 הצבעות
    7 פוסטים
    355 צפיות
    רואה את הנולדר
    @עמית-של-סגל כתב בתתחילו לעקוב אם הפנסיה שלכם באמת מגיעה אליכם: @רואה-את-הנולד כתב בתתחילו לעקוב אם הפנסיה שלכם באמת מגיעה אליכם: ועוד דבר יש עובדים שזכאים לקרן השתלמות ולא מבקשים מהמעסיק וכל שנה שעוברת הם מפסידים כסף זכאים אתה מתכוון שהמעסיק מחויב להפריש להם? מעניין מה הכללים בזה. לדוגמה עובדי ההוראה זכאים לקרן השתלמות אבל הם צריכים למלא טופס ואם הם לא עושים את זה לא מתחילים להפריש להם במקרה הטוב המזכירות מבקשת מהם במקרה הגרוע המוסד מנסה להתחמק אבל הוא חייב חוקית גם עובדי מדינה זכאים אחרי שנה לקבל קרן השתלמות תוך כדי חיפוש מצאתי את הנתון הזה וזה ממש מדהים לכ- 150,000 עובדי הוראה החוסכים בקרנות ההשתלמות, הזכאים לצאת לשנת השתלמות בתום 6/7/8 שנות חיסכון, ולכ – 3500 עובדי הוראה מממשים את זכאותם ויוצאים לשנת השתלמות מידי שנה. זה אומר שרוב עובדי ההוראה שחוסכים בקרן למורים וגננות לא יוצאים לשנת שבתון וזה אומר שהם מפרישים בקופה לא רווחית ומורכבת להוצאת הכסף סתם כי הם לא עצרו רגע לחשוב חבל!!!