דילוג לתוכן

המלצות על סוכן ביטוח לצורך הפחתת דמי ניהול בפנסיה

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    12 פוסטים
    229 צפיות
    NAKARN
    @יצירתי למיטב ידיעתי יש להם גם כיום 0.6 הכי פשוט, תפנה לבנקל ותשאל אותם, כנס לאתר שלהם ותעלה צילום תז ויצרו איתך קשר ותוכל לשאול ולפתוח מיידית
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    442 צפיות
    Y
    בארצות הברית הקצבה שמקבלים בפנסיה דומה לאבטלה בארץ שכל שהרווחת יותר אתה מקבל פחות אחוזים מהשכר אבל עדייו מרוויחים יותר כשהשכר יותר מי שמרוויח קצת מקבל הרבה כסף לעומת ההשקעה שלו וגם אפשר לדווח על הרבה כסף בשנה האחרונה וזה יכול לגרום שיהיה לו סכום שירוויח הרבה בלי ההשקעה של זמן אבל בנוסף צריך להגיע ל40 נקודות כל שנה אפשר לקבל 4 נקודות לכן אני מאוד ממליץ לדווח על לפחות 10 שנים שוויי של 4 נקודות כדאי להיות מבוטח ובשנה האחרונה אפשר לדווח כמה שצריך
  • 1 הצבעות
    12 פוסטים
    607 צפיות
    ניסן עציונינ
    @גמל-און כתב בפתחתם חשבון מסחר עצמאי לפני שנתיים? הגיע הזמן לנייד או לבצע ברטר: @ניסן-עציוני כתב בפתחתם חשבון מסחר עצמאי לפני שנתיים? הגיע הזמן לנייד או לבצע ברטר: נו באמת, תפחית מזה את ה3 חודשים שהוא צריך להמתין עם סגירת החשבון, עליהם הוא משלם עמלה של 15 שקל, וזה עוד יותר מינורי. כבר עדיף לו לנייד לibi שם יקבל מענק פתיחה של 250 שקל ויסגור סיפור הוא ישלם 75 ש"ח והוא יקבל בין 200 ל700 ש"ח. שומע אגב ישלם 45 ולא 75
  • כמה משלמים דמי ניהול?

    פנסיה, גמל וקרנות השתלמות
    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    1k צפיות
    צ
    @אנונימי2 בעיקרון כן, אבל כל דבר תלוי בהתאם לגובה הפקדות וצבירה, אם תציינו את הנתונים נוכל לדעת יותר טוב. פנסיה מקיפה זה פנסיה רגילה, פנסיה כללית או משלימה זה בד"כ למי שמשתכר סכום הרבה יותר גבוה. נראה לי ש @רחל-עומסי כתבה ע"ז פוסט כאן באתר.
  • 2 הצבעות
    12 פוסטים
    857 צפיות
    ניסן עציונינ
    @שמואל כתב בדמי ניהול של תוכנית החיסכון של ארגון בנקל: (כל הכבוד על הזמינות) יכול לומר שהפניתי לבנקל הרבה מאד אנשים, וכל הזמן אני מקבל מאנשים משוב על הזמינות הפרקטיות והיעילות, בשירות הם ליגה. עכשיו אני רוצה לראות אותם בהסברה בבקשה