דילוג לתוכן

המלצות על סוכן ביטוח לצורך הפחתת דמי ניהול בפנסיה

נושאים מוצעים


  • 3 הצבעות
    3 פוסטים
    177 צפיות
    בית שמשב
    @רחל-עומסי כתב בלמה משיכת כספי פנסיה היא כמעט תמיד טעות: במקרים רבים קיימות אפשרויות אחרות, כמו הלוואה מקרן הפנסיה איך עושים את זה? זה הלוואה בריבית?
  • 2 הצבעות
    13 פוסטים
    560 צפיות
    צ
    @אנונימי2 אולי קודם תשאל את הרב שלך - אם יש לך. לגבי חיסכון לכל ילד, אמנם ציינתי במדריך שלי שמסלולי סיכון מוגבר באמת השיגו תשואה ממש יפה. אבל כמדומני שבשאר המוצרים הפנסיוניים הם לא השיגו את התשואה הזאת, אז באמת אין כ"כ אינדקציה לנחש האם הם ימשיכו להכות את המדד. ולכן יש מצב שמסלול הלכה הוא עדיין עדיף, אבל זו בהחלט שאלה שאני לא יודע מה לומר.
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    143 צפיות
    רחל עומסיר
    @חופש-כלכלי בקרן פנסיה עצמאית- הכיסוי אינו בהתאם לסכום הצבירה בד"כ החישוב הוא הסכום שהפקיד לחלק ל-16% (אלא אם בחר משהו אחר) לדוגמא מפקיד 1000 ש"ח הכיסוי הביטוחי הינו על סך של 6250 ש"ח ורק בהנחה שאכן מרוויח סכום כזה (אם מרוויח פחות לכל חברה כללים אחרים). במקרה נכות יקבל 75% מ-6250 ש"ח + הפקדה ע"ס 1000 ש"ח לקופה במקרה חיים אשתו תקבל 60% מ-6250 ש"ח לכל חייה ואם יש 2 יתומים הם יקבלו 40% מ-6250 ש"ח עד גיל 21 (אם יש יתום נתמך והקופה נפתחה קודם שהוכר כנכה יקבל לכל חייו) כמובן הכל בהנחה שנכנס לקופה בריא ושלם או שעברו 5 שנים מיום שנכנס לקופה ולא עבר החרגה.
  • 8 הצבעות
    7 פוסטים
    355 צפיות
    רואה את הנולדר
    @עמית-של-סגל כתב בתתחילו לעקוב אם הפנסיה שלכם באמת מגיעה אליכם: @רואה-את-הנולד כתב בתתחילו לעקוב אם הפנסיה שלכם באמת מגיעה אליכם: ועוד דבר יש עובדים שזכאים לקרן השתלמות ולא מבקשים מהמעסיק וכל שנה שעוברת הם מפסידים כסף זכאים אתה מתכוון שהמעסיק מחויב להפריש להם? מעניין מה הכללים בזה. לדוגמה עובדי ההוראה זכאים לקרן השתלמות אבל הם צריכים למלא טופס ואם הם לא עושים את זה לא מתחילים להפריש להם במקרה הטוב המזכירות מבקשת מהם במקרה הגרוע המוסד מנסה להתחמק אבל הוא חייב חוקית גם עובדי מדינה זכאים אחרי שנה לקבל קרן השתלמות תוך כדי חיפוש מצאתי את הנתון הזה וזה ממש מדהים לכ- 150,000 עובדי הוראה החוסכים בקרנות ההשתלמות, הזכאים לצאת לשנת השתלמות בתום 6/7/8 שנות חיסכון, ולכ – 3500 עובדי הוראה מממשים את זכאותם ויוצאים לשנת השתלמות מידי שנה. זה אומר שרוב עובדי ההוראה שחוסכים בקרן למורים וגננות לא יוצאים לשנת שבתון וזה אומר שהם מפרישים בקופה לא רווחית ומורכבת להוצאת הכסף סתם כי הם לא עצרו רגע לחשוב חבל!!!
  • 2 הצבעות
    12 פוסטים
    857 צפיות
    ניסן עציונינ
    @שמואל כתב בדמי ניהול של תוכנית החיסכון של ארגון בנקל: (כל הכבוד על הזמינות) יכול לומר שהפניתי לבנקל הרבה מאד אנשים, וכל הזמן אני מקבל מאנשים משוב על הזמינות הפרקטיות והיעילות, בשירות הם ליגה. עכשיו אני רוצה לראות אותם בהסברה בבקשה