דילוג לתוכן

קרן סל מחקה S&P של מגדל

שוק ההון והשקעות
1 1 124 1
  • מעוניין להשקיע בקרן סל מחקה S&P בכשרות גלאט הון,

    מצאתי את הקרן הזו מגדל 1162189 עם דמי ניהול אפסיים (0.01),
    אבל אני מבין שהיא לא מחקה את כל המדד אלא לפי ערכים של איכות הסביבה וכד'.
    אשמח לחוו"ד מהמומחים עליה.
    האם הקרן מומלצת בכל זאת להשקעה ארוכת טווח?
    אציין שראיתי שהתשואות שלה גבוהות יותר ביחס למחקה S&P של מור 1165810 (דמי ניהול 0.12).

    תודה רבה.

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    41 פוסטים
    2k צפיות
    משקיע זהיר מידימ
    @השומר המנכל״ים צריכים להרוויח הם לא צריכים מכפילי רווח
  • 18 הצבעות
    78 פוסטים
    4k צפיות
    האדם חושבה
    @יהודה-לה said: כרגע לא אפשרי, מתי כן יהיה אפשרי? האדם-חושב said: חושב שמאוד יעיל יהיה לעשות שיהיה אפשרות לפתוח כמה תיקים וירטואלים אם אני רוצה לעקוב אחרי כמה תיקים זה מאוד יעיל יש כיון כזה?
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    352 צפיות
    צ
    @אנונימי2 א"א להמליץ לך בפורום על כזה דבר, אבל בהחלט הגישה נכונה שחברות AI הם העתיד [יותר נכון הווה, והעתיד זה בכלל אנרגיה]. מצד שני תמיד יש את החשש שרק כמה חברות מסויימות יצליחו לכבוש את השוק, וכל השאר... אם אתה עושה את זה כחלק מהפיזור שלך, אבל א"א להמליץ לך על איזה סכום וכמה אחוזים מהתיק. השאלה היא האם אתה מבין את הסיכונים, או שברור לך שרק AI ואין לך שום צד אחר בכלל. כי AI זה לא שום קוד להצלחה ועליית ערך המנייה.
  • 2 הצבעות
    1 פוסטים
    193 צפיות
    רחל עומסיר
    שוק ההון הישראלי מזנק - אבל מה זה אומר על ההשקעות שלנו? הבורסה לא ראתה שבוע כזה הרבה זמן: מדד ת"א 35 זינק בצורה חדה השקל ממשיך להתחזק מול המטבעות הזרים וכל זה - בצל המערכה המורכבת מול איראן התוצאה? רבים שואלים האם צריך לשנות מסלול השקעה? אולי לנצל את העליות? והתשובה שלי : דווקא עכשיו חשוב להישאר יציבים. שוק ההון בנוי מתנודות. המשקיע החכם - הוא משקיע פסיבי, זה שנשאר נאמן לאסטרטגיה שבנה מראש: מסלול המתאים לגיל לרמת הסיכון למטרות שלך שוק ההון תמיד עולה ויורד. מי שמנסה לתזמן אותו – מפסיד. מי שנצמד לאסטרטגיה – מרוויח לאורך זמן. התגובה לעליות בשוק, ממש כמו לירידות - לא צריכה להיות אימפולסיבית אלא בתבונה והתמדה. אם יש לכם אסטרטגיה - תנו לה לעבוד. אם אתם לא בטוחים שהיא מתאימה - זה הזמן לבדוק. לסיכום הזמן להשקיע- זה כשיש לך תוכנית. לא כשיש כותרת בעיתון. [image: 1750759712744-12327d71-f8cd-4281-ab28-0f49ae950f6a-image.png] הכותבת הינה יועצת פנסיונית מורשית ומתכננת פרישה [image: 1750759765690-%D7%97%D7%AA%D7%99%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C-resized.png]
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    261 צפיות
    צ
    @רואה-את-הנולד א. נכון, הכשרות של גלאט הון היא רק על מסלול הלכה. ב. לאחר 3 שנים אפשר למשוך לצורך השתלמות, ולאחר 6 שנים אפשר למשוך לכל מטרה. ג. לא מומלץ למשוך. ד. כדאי לשקול לעבור לקרן השתלמות רגילה שיש בה מסלולים מניות עם הכשר. בטווח הארוך מסלול מניות אמור להביא תשואה הרבה יותר גבוהה גם אם משלמים יותר דמי ניהול.