דילוג לתוכן

רמת היעילות של ליווי כלכלי חינם / או בתמיכה

  • הלכתי לפגישת ייעוץ אצל מאמן מוכר וגדול
    והוא טען לי שאני לא אקח הלוואה בשביל לממן את התהליך אלא שאנסה לקבל על תמיכה
    פניתי למישהו לבקש תמיכה והוא הסביר לי בטענה שזה לא יעיל אם המשפחה לא מוציאה כסף על זה
    המשפחה חייבת להרגיש את החסרון כיס כדי שהתהליך יצליח
    אשמח לשמוע את חוות דעת המומחים כאן.
    ועוד שאלה האם באמת אתם כמאמנים הייתם נותנים למכרים שלכם סכום כסף עבוד דבר כזה ?

  • אני מקווה שהבנתי את השאלה
    שורה תחתונה יש לך את הכסף או שפשוט אין לך

  • תכלית אין לי את הכסף
    זה באמת היה חלק מהשאלה האם יש ארגונים שיכולים לתרום לכאלו דברים

  • ברור שליווי בחינם שווה פחות אבל אם אין ברירה יש סדנאות של תבונה ומסילה חינמיות
    תארגן אחת כזו
    או שתצטרף לאחת שמתקיימת באזור שלך.

  • הלכתי לפגישת ייעוץ אצל מאמן מוכר וגדול
    והוא טען לי שאני לא אקח הלוואה בשביל לממן את התהליך אלא שאנסה לקבל על תמיכה
    פניתי למישהו לבקש תמיכה והוא הסביר לי בטענה שזה לא יעיל אם המשפחה לא מוציאה כסף על זה
    המשפחה חייבת להרגיש את החסרון כיס כדי שהתהליך יצליח
    אשמח לשמוע את חוות דעת המומחים כאן.
    ועוד שאלה האם באמת אתם כמאמנים הייתם נותנים למכרים שלכם סכום כסף עבוד דבר כזה ?

    @בדרך-להיות-עשיר
    ישנם מספר גורמים שהוכחו כמשפרים תוצאות של תהליכים כלכליים - תשלום גבוה הוא בהחלט אחד מהם, אך הוא לא נמצא בראש הרשימה.
    מהניסיון שלי הפרטים החשובים יותר:
    -בני הזוג נמצאים יחד ברצון לשפר את המצב בס"ד.
    -מאמינים שהקב"ה רוצה שמצבם ישתפר, ושהם מסוגלים לכך.
    -המשפחה לוקחת אחריות על החיים שלה ולא תולים את הישועה בעצות של מאן דהו; מוכשר ככל שיהיה.
    -מבינים שהשיוני קורה בפועל על ידי היישום בשטח של כל מה שהבינו ולמדו, ואין כאן קסמים.
    -מייחסים חשיבות מרובה למפגשים עם המלווה - לא מבטלים כשאין בייביסיטר, ומכבים את הפלאפון כאילו נכנסו לפגישה עם רופא.
    -מתפללים להקב"ה שיצליח דרכם בדרך הטובה שבחרו לנהוג את חייהם הכלכליים בבריאות כרצונו יתב'.
    -המלווה נותן כבוד למשפחה על ההתקדמות וכו', ולא נותן להם תחושה של אנשים 'שאינם מחונכים פיננסית'. טול קורה מבין עיניך.
    לגבי התשלום הגבוהה לתהליך: פגשתי בחודשים האחרונים כמה משפחות טובות שעוש שינוי של 8-10 אלף בחודש בתהליך שאחרים שילמו עבורם!
    וכן פגשתי אנשים ששילמו 10 אלף ויותר על תהליך שחשבו שבטח יהיו תוצאות יפות 'כי הרי שילמנו יקר', והתברר שחוץ מהתשלום לא היה להם כח לשום דבר אחר...
    עוד ספיקות ושאלות לגבי תהליכים? אפשר להתקשר אלי - לא נושך (אה... בדרך כלל)

  • תודה רבה על ההדרכה המפורטת בבהירות מדהימה
    בהיכרות אישית @משה-חיים אכן לא נושך בכלל
    הוא איש נחמד מאוד מציע לכל אחד לעבור אצלו תהליכים

  • יש משמעות לתשלום בהענות ראשונית לכל דבר (שמעתי פעם על טיול מאוד מושקע באחת הקהילות שהיה בחינם וכמעט ולא באו ילדים עד שבשנה אחת משהו הציעה שיקחו 10 שקל...) אבל אין ספק שמה שצריך זה בעיקר מוטיבציה ואמונה

נושאים מוצעים


  • 4 הצבעות
    5 פוסטים
    228 צפיות
    אבי ר.א
    @הקול-השפוי צודק. רק שזה לא סותר כיון שיש מיוחדות ושוני במאמרים של @מחשב-מסלול-מחדש . ולתועלת הוספתי שם קישור לאשכול הזה.
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    117 צפיות
    משקיע זהיר מידימ
    @שמחת-ישראל בצעירותי בזמן משבר 2008 שאלתי שאלה כזאת את החלפן העירוני בעיר מגורי בחדר קפה בבית הכנסת לגבי שער הדולר ותשובתו הייתה: אם הייתי יודע את התשובה לא הייתי עומד ומדבר איתך עכשיו אלא רץ לקנות או למכור דולרים עכ"פ לעניננו הצפי הוא שבנק ישראל יתערב אם הדולר יירד מתחת ל3 כך שמבחינת טווח הספיגה של בנק ישראל זה במקום די קרוב לשפל האם התערבות תעזור זה כבר שאלה אחרת. בכל מקרה אל תשקיע בזה יותר זמן מזמן עבודה ששווה לך 200ש"ח כי זה המקסימום של התנודתיות הריאלית של הסכום הזה (אולי אפילו זה כבר ממש מקרה קיצון)
  • 0 הצבעות
    11 פוסטים
    411 צפיות
    ש
    ביטול ההנחה בדמי ביטוח לאומי לאברכים על רקע החשש מקריסה כלכלית של ביטוח לאומי והגידול באוכלוסייה החרדית. על פי ההצעה התשלום יעלה מ-171 שקלים בחודש ל-266 שקלים בחודש
  • 2 הצבעות
    40 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @שמיל-שמיל אני גם נוטה לחשוב כמו רואה את הנולד @רואה-את-הנולד כתב בטסלה לאברכים?! דירת ארעי או קבע: אדם חרדי שיש לו כסף ימצא בקלות בסביבה שלו אנשים שמחתנים ילדים יוכל לעזור להם לא הגיוני שאחד יקנה את הרכב הכי יקורתי והשכן שלו יהיה לפני התקף לב. אלא שיש לעיין בגמ' עירובין נד. אמר ליה רב לרב המנונא בני אם יש לך היטב לך שאין בשאול תענוג וכו'
  • והרצים יצאו דחופים // ניסן עציוני

    הועבר כלכלת המשפחה מאמרים
    2
    3 הצבעות
    2 פוסטים
    244 צפיות
    אבי ה-נערהא
    נראה לי בשם הגראי"ל אמרו שהכל נכלל ב'כופין על הצדקה'. מתחבר לתוכן, הייתי מכוון יותר לעני קרוב שמתחבא בבית כנסת או בכולל ואנחנו יודעים שהוא נזקק כפשוטו, גופי הצדקה הגדולים עושים גם עושים וכופין על הצדקה בכל דרך חדשנית שניתן לשער. יש לכולנו עני קרוב, ת"ח או שלא, מישהו שלא נדון למה הוא במצב קשה ולמה הוא לא מתנהל נכון כלכלית ולמה אנחנו לא צריכים לתת לו כדי שילמד לחיות נכון, נפסיק להכנס לנעליים הקרועות של השני וניתן ביד רחבה ונעשה את המצווה שלנו והקב"ה יעשה את שלו.