דילוג לתוכן

בשעה טובה לרווחת זו״צ מחוסרי הדיור, התרסקות מחירי הדירות כבר כאן!!!

נדל"ן ומשכנתאות
244 46 9.8k 37

נושאים מוצעים


  • 2 הצבעות
    13 פוסטים
    451 צפיות
    מרים-הורביץ נכסיםמ
    @המוצלח באמת זה מה שאני חושבת- שבהחלט יש כאן הזדמנויות יפות. למשל הדירה בקרית גת (שנמכרה אגב, יש עוד, אבל אני מדברת על אחת ספציפית) היתה אפילו מושכרת לאדם חרדי שזו מעלה חשובה מאוד להרבה אנשים ומשמעותית. אם אתם רציניים ומעוניינים בפרטים של המתווך אפשר באישי. פעם אחרת כדאי לתייג
  • 9 הצבעות
    1 פוסטים
    288 צפיות
    מונטיפיורימ
    לאחר מחשבה מרובה הוחלט כדלהלן: סדרת המאמרים שעל ידי ועדת דיור בצפון וכן הדיונים שבעקבותיהם נועדו לתת סקירה מקיפה על המצב בפריפריות אלו. מכיוון שמטבע הדברים לעיתים הדיונים נגררים למקומות שאינם ענייניים או חזרה על טענות בלופים, הוחלט שלתועלת העניין המנהלים יפעלו באשכולות אלו באופן משמעותי על מנת לשמור על הדיון ענייני ומתומצת ככל האפשר. במידה ואתם חוששים שדעתכם לא נשמעה כראוי אתם מוזמנים לכתוב ב"רשות הרבים" או לפתוח על זה אשכול נפרד. יודגש: אין תוכנית להגביל טענות או דעות מסויימות אלא רק לשמור על שיח ענייני ומתומצת, יתכן ויהיו כאלו שיחושו שמחמת כך טענותיהם לא מובעות כראוי ועל כן לא נמנע מהם לדון על כך באשכולות אחרים.
  • 3 הצבעות
    13 פוסטים
    925 צפיות
    א
    @ניק200 כתב בערים חרדיות חדשות מתוכננות בדרום: @ניק100 אל המחירים כבר לא זולים, עכשיו פורסם שדירת 5 חדרים תעלה 2.22! מחיר לא זול בכלל! אבל אולי המחירים ירדו במשך הזמן בגלל שלא יהיה לזה ביקוש! או שהם ימכרו את הדירות לדתיים אפילו ברמה ה' אפשר לקנות 5 חדרים ב2.2 מיליון צריך גם לקחת בחשבון גם אפשרות של ירידת מחירים נוספת ברמה ד'
  • 1 הצבעות
    15 פוסטים
    654 צפיות
    הקול השפויה
    @טריידר אני הייתי לוקח את דבריך למקום אחר, אם אינך יכול לקנות דירה גדולה יותר היום, סיכויים גדולים שגם בעתיד לא תוכל לקנות אותה, וממילא זה אמור לגרום לך לעשות חושבים ואולי להשתקע במקום אחר שבו כן יש לך את היכולת לקנות דירה גדולה יותר.
  • הרצאה מאת ועד הדיור.

    נדל"ן ומשכנתאות
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    241 צפיות
    אבישי ויינגולדא
    @שמואל כתב בהרצאה מאת ועד הדיור.: היום יום ב' בערב (י' אדר), התקיימה הרצאת זום וכן דרך הטלפון של ועד הדיור, בנושא 'פריפריה לאן' , אשמח מאד אם מישהו שיש לו תיעוד או סיכום אם אפשר לשתף, בתודה. גם אני אשמח מאוד לקבל בבקשה קישור לכך. @עו-ד-נתן-רוזנבלט