דילוג לתוכן

מערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי

כלכלת המשפחה
35 14 1.7k 17
  • ברצוני ליידע את חברי הפורום הנכבדים על מערכת טלפונית חדשה בשם 'מחושבים לעתיד'.
    המערכת מיועדת לבעלי טלפון כשר עם מודעות לחשיבות של ניהול התקציב החודשי, היא אינה מחליפה ליווי כלכלי ע"י יועץ, אלא כלי נוח לשמירת הנתונים ומאפשרת ניהול קל ונוח של ההוצאות וההכנסות, תוך שמירת היד על הדופק.
    יש בה כמובן אפשרות למתן הרשאות גישה לבני המשפחה ו/ליועץ שיוכלו לעדכן / לקבל דוחות - גם הם.
    הדוחות מתקבלים לפקס או למייל, ומאפשרים לקבל תמונת מצב.
    בכניסה למערכת צריך להזין תשלומים קבועים ע"מ שהמערכת תוסיף אותם כל חודש.
    הגמישות של המערכת נוחה מאד, והיא נותנת לכם את האפשרות להגדיר מה הם קטגוריות ההכנסות וההוצאות שלכם בעצמכם. אלו הם הקטגוריות שאליהם תוכלו לשייך תנועות לאחר מכן.
    ניתן כמובן להוסיף תיאור לכל תנועה שנוספת למערכת.
    הם גובים כעת 49.9 לחודש, [אני חושב שזה מחיר אטרקטיבי ממש, בוודאי ביחס למערכות אחרות שאני מכיר].
    פרוספקט.

  • ברצוני ליידע את חברי הפורום הנכבדים על מערכת טלפונית חדשה בשם 'מחושבים לעתיד'.
    המערכת מיועדת לבעלי טלפון כשר עם מודעות לחשיבות של ניהול התקציב החודשי, היא אינה מחליפה ליווי כלכלי ע"י יועץ, אלא כלי נוח לשמירת הנתונים ומאפשרת ניהול קל ונוח של ההוצאות וההכנסות, תוך שמירת היד על הדופק.
    יש בה כמובן אפשרות למתן הרשאות גישה לבני המשפחה ו/ליועץ שיוכלו לעדכן / לקבל דוחות - גם הם.
    הדוחות מתקבלים לפקס או למייל, ומאפשרים לקבל תמונת מצב.
    בכניסה למערכת צריך להזין תשלומים קבועים ע"מ שהמערכת תוסיף אותם כל חודש.
    הגמישות של המערכת נוחה מאד, והיא נותנת לכם את האפשרות להגדיר מה הם קטגוריות ההכנסות וההוצאות שלכם בעצמכם. אלו הם הקטגוריות שאליהם תוכלו לשייך תנועות לאחר מכן.
    ניתן כמובן להוסיף תיאור לכל תנועה שנוספת למערכת.
    הם גובים כעת 49.9 לחודש, [אני חושב שזה מחיר אטרקטיבי ממש, בוודאי ביחס למערכות אחרות שאני מכיר].
    פרוספקט.

    מספר הטלפון של המערכת הוא: 033132115

  • ברצוני ליידע את חברי הפורום הנכבדים על מערכת טלפונית חדשה בשם 'מחושבים לעתיד'.
    המערכת מיועדת לבעלי טלפון כשר עם מודעות לחשיבות של ניהול התקציב החודשי, היא אינה מחליפה ליווי כלכלי ע"י יועץ, אלא כלי נוח לשמירת הנתונים ומאפשרת ניהול קל ונוח של ההוצאות וההכנסות, תוך שמירת היד על הדופק.
    יש בה כמובן אפשרות למתן הרשאות גישה לבני המשפחה ו/ליועץ שיוכלו לעדכן / לקבל דוחות - גם הם.
    הדוחות מתקבלים לפקס או למייל, ומאפשרים לקבל תמונת מצב.
    בכניסה למערכת צריך להזין תשלומים קבועים ע"מ שהמערכת תוסיף אותם כל חודש.
    הגמישות של המערכת נוחה מאד, והיא נותנת לכם את האפשרות להגדיר מה הם קטגוריות ההכנסות וההוצאות שלכם בעצמכם. אלו הם הקטגוריות שאליהם תוכלו לשייך תנועות לאחר מכן.
    ניתן כמובן להוסיף תיאור לכל תנועה שנוספת למערכת.
    הם גובים כעת 49.9 לחודש, [אני חושב שזה מחיר אטרקטיבי ממש, בוודאי ביחס למערכות אחרות שאני מכיר].
    פרוספקט.

    @איש-יהודי כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    הם גובים כעת 49.9 לחודש, [אני חושב שזה מחיר אטרקטיבי ממש, בוודאי ביחס למערכות אחרות שאני מכיר].

    תוכל להשוות לנו מחירים למערכות אחרות שאתה מכיר?

  • מספר הטלפון של המערכת הוא: 033132115

    @איש-יהודי יש לך קשר למערכת הזו?

  • @איש-יהודי כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    הם גובים כעת 49.9 לחודש, [אני חושב שזה מחיר אטרקטיבי ממש, בוודאי ביחס למערכות אחרות שאני מכיר].

    תוכל להשוות לנו מחירים למערכות אחרות שאתה מכיר?

    @ניסן-עציוני יש את חיים ברווח לדוג': 288 ש"ח לחודש ניסיון.

  • @איש-יהודי יש לך קשר למערכת הזו?

    @אמת-מארץ-תצמח יש לי היכרות עם מי שפיתח אותה.

  • @ניסן-עציוני יש את חיים ברווח לדוג': 288 ש"ח לחודש ניסיון.

    @איש-יהודי כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    @ניסן-עציוני יש את חיים ברווח לדוג': 288 ש"ח לחודש ניסיון...

    חיים ברווח מציע חבילה שונה ורחבה בפער, לא ממש הדוגמא הנכונה להשוואה

  • @איש-יהודי כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    @ניסן-עציוני יש את חיים ברווח לדוג': 288 ש"ח לחודש ניסיון...

    חיים ברווח מציע חבילה שונה ורחבה בפער, לא ממש הדוגמא הנכונה להשוואה

    @ניסן-עציוני כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    רחבה בפער

    אדרבה, פקח את עינינו

  • @איש-יהודי כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    @ניסן-עציוני כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    רחבה בפער

    אדרבה, פקח את עינינו

    המערכת הנוכחית היא אקסל בפורמט טלפוני עם סיכומים שנשלחים למייל או לפקס.

    חיים ברווח מציעים משהו דומה אבל רחב יותר, במחיר יקר הרבה יותר, אבל עם ליווי ומענה טלפוני ומערכת שנשמעת כמו חכמה יותר, אני לא מכיר את חיים ברווח בכלל, אבל מהאתר שלהם זה נראה שונה מאד ולא המקום הנכון להשוואה.

    מי שאולי נכון להשוואה, למרות שלדעתי הוא מפותח יותר זה 'רייזאפ' שאמנם לא מותאם לציבור החרדי, אבל לוקח עלות חודשית של 45 שקל, אם כי קהל היעד שלו הוא כללי וממילא גדול הרבה יותר, מה שהופך אותו לריווחי יותר.

  • @איש-יהודי כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    @ניסן-עציוני כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    רחבה בפער

    אדרבה, פקח את עינינו

    המערכת הנוכחית היא אקסל בפורמט טלפוני עם סיכומים שנשלחים למייל או לפקס.

    חיים ברווח מציעים משהו דומה אבל רחב יותר, במחיר יקר הרבה יותר, אבל עם ליווי ומענה טלפוני ומערכת שנשמעת כמו חכמה יותר, אני לא מכיר את חיים ברווח בכלל, אבל מהאתר שלהם זה נראה שונה מאד ולא המקום הנכון להשוואה.

    מי שאולי נכון להשוואה, למרות שלדעתי הוא מפותח יותר זה 'רייזאפ' שאמנם לא מותאם לציבור החרדי, אבל לוקח עלות חודשית של 45 שקל, אם כי קהל היעד שלו הוא כללי וממילא גדול הרבה יותר, מה שהופך אותו לריווחי יותר.

    @ניסן-עציוני כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    אני לא מכיר את חיים ברווח בכלל

    תודה על תגובתך,
    אני מכיר. הסכום שכתבתי שהם גובים (עפ"י האתר שלהם), הוא על: 1. רישום הוצאות הכנסות וחובות
    2. דוח מנותח ומפורט
    3. שמיעת סטטוסים ומאזנים
    את כל אלו ממש יש גם במערכת של מחושבים לעתיד + גמישות בניהול הקטגוריות, ויכולת ללכת עם איזה מלווה כלכלי שאתה רוצה.

  • שואל בתום לב ובחוסר ידע:
    מה הבעיה לפתוח אקסל (ויש תבניות חינמיות בשפע לזה) ולחשב שם את ההוצאות, ואם היסטרי לנו באמצע אושר עד להוסיף משבצת אז נכתוב לנו בפנקס / צעטעל יעודי ונכניס לאקסל כשנגיע הביתה.
    מה אני מפספס?

  • @ניסן-עציוני כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    אני לא מכיר את חיים ברווח בכלל

    תודה על תגובתך,
    אני מכיר. הסכום שכתבתי שהם גובים (עפ"י האתר שלהם), הוא על: 1. רישום הוצאות הכנסות וחובות
    2. דוח מנותח ומפורט
    3. שמיעת סטטוסים ומאזנים
    את כל אלו ממש יש גם במערכת של מחושבים לעתיד + גמישות בניהול הקטגוריות, ויכולת ללכת עם איזה מלווה כלכלי שאתה רוצה.

    @איש-יהודי כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    @ניסן-עציוני כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    אני לא מכיר את חיים ברווח בכלל

    תודה על תגובתך,
    אני מכיר. הסכום שכתבתי שהם גובים (עפ"י האתר שלהם), הוא על: 1. רישום הוצאות הכנסות וחובות
    2. דוח מנותח ומפורט
    3. שמיעת סטטוסים ומאזנים
    את כל אלו ממש יש גם במערכת של מחושבים לעתיד + גמישות בניהול הקטגוריות, ויכולת ללכת עם איזה מלווה כלכלי שאתה רוצה.

    אין לי בעיה חלילה בכל מערכת שבאה לפעול למען הזולת, אבל אין ספק שהמעטפת העיקרית של חיים ברווח בעלות כזו היא הליווי טלפוני, ולא המערכת, לדעתי המחיר הוא קצת יקר ודאי מול המתחרים הקיימים שזה רק רייזאפ, השוק הזה לא רווי מספיק לדעתי, מקווה שיתפתח

  • @איש-יהודי כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    @ניסן-עציוני כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    אני לא מכיר את חיים ברווח בכלל

    תודה על תגובתך,
    אני מכיר. הסכום שכתבתי שהם גובים (עפ"י האתר שלהם), הוא על: 1. רישום הוצאות הכנסות וחובות
    2. דוח מנותח ומפורט
    3. שמיעת סטטוסים ומאזנים
    את כל אלו ממש יש גם במערכת של מחושבים לעתיד + גמישות בניהול הקטגוריות, ויכולת ללכת עם איזה מלווה כלכלי שאתה רוצה.

    אין לי בעיה חלילה בכל מערכת שבאה לפעול למען הזולת, אבל אין ספק שהמעטפת העיקרית של חיים ברווח בעלות כזו היא הליווי טלפוני, ולא המערכת, לדעתי המחיר הוא קצת יקר ודאי מול המתחרים הקיימים שזה רק רייזאפ, השוק הזה לא רווי מספיק לדעתי, מקווה שיתפתח

    @ניסן-עציוני כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    המעטפת העיקרית של חיים ברווח בעלות כזו היא הליווי טלפוני,

    יתכן.
    עכ"פ המערכת הזו מלכתחילה לא פונה לאנשים שצריכים ליווי, אלא למי שכבר יש לו את המודעות ומחפש כלי שיחסוך לו התעסקות וכו'.

  • שואל בתום לב ובחוסר ידע:
    מה הבעיה לפתוח אקסל (ויש תבניות חינמיות בשפע לזה) ולחשב שם את ההוצאות, ואם היסטרי לנו באמצע אושר עד להוסיף משבצת אז נכתוב לנו בפנקס / צעטעל יעודי ונכניס לאקסל כשנגיע הביתה.
    מה אני מפספס?

    @אבי-ה-נערה כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    שואל בתום לב ובחוסר ידע:
    מה הבעיה לפתוח אקסל (ויש תבניות חינמיות בשפע לזה) ולחשב שם את ההוצאות,

    לטובת כולם, אם יש לך קובץ אקסל כזה, אשמח מאוד אם תוכל לשתף אותו איתנו. זה יכול לעזור להרבה אנשים.

  • לידיעת המתעניינים, יש גם את המערכת החדשה - 'כלכלי', שדי דומה למערכת של חיים ברווח, אך ללא הליווי הטלפוני. והעלות - חינם!!
    מספר הטלפון 0733454610

  • לידיעת המתעניינים, יש גם את המערכת החדשה - 'כלכלי', שדי דומה למערכת של חיים ברווח, אך ללא הליווי הטלפוני. והעלות - חינם!!
    מספר הטלפון 0733454610

    @ראש-הכולל כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    די דומה למערכת של חיים ברווח,

    נדמה שאין שם דוחות למייל ולפקס, זה פקטור משמעותי - לראות את הדברים בסיכום ברור מול העינים.
    אני מאמין שלכן הם גם נותנים בחינם.
    כמו"כ - יש שם גמישות בניהול הקטגוריות לפי טעמך וצרכיך או שאתה מוגבל לעבוד לפי הקטגוריות והחלוקה שהוגדרו במערכת?
    ניתן להוסיף תיאור לכל תנועה?

  • לי יש כזאת מערכת ואני לוקח 20 ש"ח לחודש
    זה מערכת מאד נוחה וקלה לשימוש ומקבלים דוח למייל כל חודש מסודר לפי קטגוריות
    מי שרוצה יותר לשמוע
    0775283505

  • לי יש כזאת מערכת ואני לוקח 20 ש"ח לחודש
    זה מערכת מאד נוחה וקלה לשימוש ומקבלים דוח למייל כל חודש מסודר לפי קטגוריות
    מי שרוצה יותר לשמוע
    0775283505

    @חסיד-חזק
    מענין מאוד וכל הכבוד על הישרות שלא דחפת סתם למערכת בפרסום סמוי אלא כתבת שהיא שלך.
    אשמח לפירוט כאן יותר (אין לי כוח להקשיב), מה מיוחד במערכת ומה התועלת בה וכו'.
    תודה

  • לי יש כזאת מערכת ואני לוקח 20 ש"ח לחודש
    זה מערכת מאד נוחה וקלה לשימוש ומקבלים דוח למייל כל חודש מסודר לפי קטגוריות
    מי שרוצה יותר לשמוע
    0775283505

    @חסיד-חזק כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    לי יש כזאת מערכת ואני לוקח 20 ש"ח לחודש
    זה מערכת מאד נוחה וקלה לשימוש ומקבלים דוח למייל כל חודש מסודר לפי קטגוריות
    מי שרוצה יותר לשמוע
    0775283505

    נשמח לפרטים

  • @אבי-ה-נערה כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    שואל בתום לב ובחוסר ידע:
    מה הבעיה לפתוח אקסל (ויש תבניות חינמיות בשפע לזה) ולחשב שם את ההוצאות,

    לטובת כולם, אם יש לך קובץ אקסל כזה, אשמח מאוד אם תוכל לשתף אותו איתנו. זה יכול לעזור להרבה אנשים.

    @איציק-התותח כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    @אבי-ה-נערה כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    שואל בתום לב ובחוסר ידע:
    מה הבעיה לפתוח אקסל (ויש תבניות חינמיות בשפע לזה) ולחשב שם את ההוצאות,

    לטובת כולם, אם יש לך קובץ אקסל כזה, אשמח מאוד אם תוכל לשתף אותו איתנו. זה יכול לעזור להרבה אנשים.

    יש לי אקסל נחמד שבניתי שנותן סדר בהכנסות וההוצאות.
    הרעיון של חלוקת ההוצאות מתבסס על העיקרון שהוצאות חד פעמיות במהלך השנה אמורות להיות מכוסות ע"י הכנסות חד פעמיות.
    מעבר לכך זה נותן סדר בהוצאות בחלוקה לפי קטגוריות (קבוע/שוטף/חריג).
    יש גם אופציה לרשום את ההשקעות שהתבצעו באותו חודש.
    וכמובן בנוסף יש סיכום של אחוזי היתרה (חודשי ושנתי) עם גרף חודשים ופיצה.
    חישוב פיננסי-שנתי.xlsx

נושאים מוצעים


  • 9 הצבעות
    9 פוסטים
    421 צפיות
    E
    @פשוט-יהודי בשלב זה עדיין לא, יש את מה שיש בגוף הפוסט אם יש לך שאלות נוספות אני זמין במייל או כאן, לבחירתך
  • 0 הצבעות
    25 פוסטים
    1k צפיות
    יאיר22י
    שבוע טוב! זהו הגרסה החדשה עלתה לאוויר! הנה 4 הדברים המרכזיים ששינינו בזכותכם, והולכים לעשות לכם חיים הרבה יותר קלים: תכנון פיננסי לחתונות הילדים (וכל יעד אחר): זה כנראה החידוש הכי מבוקש. המערכת יודעת עכשיו לבנות לכם תוכנית מסודרת ל-20 שנה קדימה! אתם מגדירים את היעדים, והמערכת מחשבת בעזרת אלגוריתמים מתקדמים וניתוח AI ומסבירה לכם בפירוט ובצורה פשוטה כמה כסף צריך להפריש כל חודש כדי להגיע מוכנים ליעדים. התחברות בלי גוגל: המון משתמשים בעלי אינטרנט מסונן כתבו לי שהם נתקעים כי נדרש חיבור דרך חשבון Google. הפער הזה נפתר! מעכשיו אפשר להתחבר בקלות ובמהירות עם כתובת מייל רגילה וסיסמה. הזנת נתונים אוטומטית (AI): ביקשתם שיהיה קל יותר להכניס נתונים. בנינו ממשק חדש וחכם שמשלב את קבצי האקסל מהעו"ש בבנק יחד עם פירוט האשראי, והבינה המלאכותית שלנו עוזרת לעשות סדר בנתונים כדי שלא תצטרכו לעבוד קשה. עיצוב חדש ונוח: המערכת עברה מתיחת פנים. היא עכשיו הרבה יותר נקייה, ברורה, ועוזרת לכם להבין את התוכנית הכלכלית שלכם במבט אחד. ולסיום, עוד עדכון אחד משמעותי לפני שיוצאים לדרך: לאחרונה החלטתי להרחיב את הפעילות ולפתוח את MyNeto גם לציבור הרחב, ולא רק לקהילה החרדית. כחלק מהמהלך הזה, הכנסנו למערכת יכולת טכנולוגית מתקדמת מאוד - חיבור ישיר לסוכני AI כמו ChatGPT או Claude. מה זה אומר בפועל? שלאחר חיבור של MyNeto, אתם יכולים פשוט לזרוק ל-ChatGPT קובץ אקסל עם פירוט אשראי של חצי שנה אחורה, או תדפיס של נתוני המשכנתא מהבנק, והבינה המלאכותית כבר תנתח את הכל ותכניס את זה אוטומטית היישר לתוך המשתמש שלכם ב-MyNeto. אני יודע שעבור חלק גדול מכם הכלים האלה פחות בשימוש, או שהם פשוט חסומים בסינוני האינטרנט השונים. זו בדיוק הסיבה שהחלטנו לפתוח את המערכת לקהלי יעד נוספים שיוכלו לנצל את הטכנולוגיה הזו. אבל חשוב לי מאוד להדגיש ולהרגיע: כל ההתאמות הייחודיות שבנינו עבור הציבור החרדי יישמרו וימשיכו להיתמך באופן מלא! המערכת תמשיך להיות הבית הכלכלי שלכם בדיוק כפי שהתרגלתם, היא פשוט פותחת את הדלת לעוד קהלים
  • 2 הצבעות
    9 פוסטים
    540 צפיות
    ר
    @אבישי כתב בטיפים להרצאה לאברכים צעירים: איך לעורר עניין ומוטיבציה לחיסכון והשקעות?: השאלה ששואלים הרבה אברכים, שכבר לא בגדר אברכים צעירים, האם לא כבר מאוחר מדי ? הילדה כבר בת 16 הילד עולה לישיבה גדולה, לא פיספסנו את הרכבת ? במצב כזה ההשקעה לא לטווח ארוך, אבל אין עוד ילדים אחרי?
  • 8 הצבעות
    1 פוסטים
    395 צפיות
    ארגון תבונהא
    מוזמנים להוריד את הקובץ אקסל שיעשה לכם סדר בהוצאות השוטפות. מניסיון שלי, הקובץ בנוי מצוין ותוכלו לשנות בו לפי הצרכים שלכם ותגלו בסוף חודש נפלאות (בלי סגולות וקמעות) אקסל מאזן 'תבונה'.xlsx
  • 4 הצבעות
    1 פוסטים
    266 צפיות
    טריידרט
    חישוב התקציב החודשי עושה לך כאב ראש ? כל עשירי בחודש אתה מוצא את עצמך עם ערימת ניירות ? אין לך מושג כמה כסף יש לך, ואיפה זה נמצא ? . מצו"ב קובץ אקסל (פשוט) עבור חישוב התקציב החודשי בקלות: תקציב חודשי.xlsx *אין לגעת בקוביות הצבועות, הם מתוכננות לחישוב אוטומטי. **הקובץ הועלה כאן ללא התחייבות לשירות לקוחות, המבין כבר יבין. ***אם למישהו יש קובץ יותר איכותי - שיעלה כאן לטובת הציבור. ***כמובן אפשר גם לשפר את הקובץ, ולהעלות את השדרוג כאן.