דילוג לתוכן

מערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי

כלכלת המשפחה
35 14 1.7k 17
  • ברצוני ליידע את חברי הפורום הנכבדים על מערכת טלפונית חדשה בשם 'מחושבים לעתיד'.
    המערכת מיועדת לבעלי טלפון כשר עם מודעות לחשיבות של ניהול התקציב החודשי, היא אינה מחליפה ליווי כלכלי ע"י יועץ, אלא כלי נוח לשמירת הנתונים ומאפשרת ניהול קל ונוח של ההוצאות וההכנסות, תוך שמירת היד על הדופק.
    יש בה כמובן אפשרות למתן הרשאות גישה לבני המשפחה ו/ליועץ שיוכלו לעדכן / לקבל דוחות - גם הם.
    הדוחות מתקבלים לפקס או למייל, ומאפשרים לקבל תמונת מצב.
    בכניסה למערכת צריך להזין תשלומים קבועים ע"מ שהמערכת תוסיף אותם כל חודש.
    הגמישות של המערכת נוחה מאד, והיא נותנת לכם את האפשרות להגדיר מה הם קטגוריות ההכנסות וההוצאות שלכם בעצמכם. אלו הם הקטגוריות שאליהם תוכלו לשייך תנועות לאחר מכן.
    ניתן כמובן להוסיף תיאור לכל תנועה שנוספת למערכת.
    הם גובים כעת 49.9 לחודש, [אני חושב שזה מחיר אטרקטיבי ממש, בוודאי ביחס למערכות אחרות שאני מכיר].
    פרוספקט.

  • ברצוני ליידע את חברי הפורום הנכבדים על מערכת טלפונית חדשה בשם 'מחושבים לעתיד'.
    המערכת מיועדת לבעלי טלפון כשר עם מודעות לחשיבות של ניהול התקציב החודשי, היא אינה מחליפה ליווי כלכלי ע"י יועץ, אלא כלי נוח לשמירת הנתונים ומאפשרת ניהול קל ונוח של ההוצאות וההכנסות, תוך שמירת היד על הדופק.
    יש בה כמובן אפשרות למתן הרשאות גישה לבני המשפחה ו/ליועץ שיוכלו לעדכן / לקבל דוחות - גם הם.
    הדוחות מתקבלים לפקס או למייל, ומאפשרים לקבל תמונת מצב.
    בכניסה למערכת צריך להזין תשלומים קבועים ע"מ שהמערכת תוסיף אותם כל חודש.
    הגמישות של המערכת נוחה מאד, והיא נותנת לכם את האפשרות להגדיר מה הם קטגוריות ההכנסות וההוצאות שלכם בעצמכם. אלו הם הקטגוריות שאליהם תוכלו לשייך תנועות לאחר מכן.
    ניתן כמובן להוסיף תיאור לכל תנועה שנוספת למערכת.
    הם גובים כעת 49.9 לחודש, [אני חושב שזה מחיר אטרקטיבי ממש, בוודאי ביחס למערכות אחרות שאני מכיר].
    פרוספקט.

    מספר הטלפון של המערכת הוא: 033132115

  • ברצוני ליידע את חברי הפורום הנכבדים על מערכת טלפונית חדשה בשם 'מחושבים לעתיד'.
    המערכת מיועדת לבעלי טלפון כשר עם מודעות לחשיבות של ניהול התקציב החודשי, היא אינה מחליפה ליווי כלכלי ע"י יועץ, אלא כלי נוח לשמירת הנתונים ומאפשרת ניהול קל ונוח של ההוצאות וההכנסות, תוך שמירת היד על הדופק.
    יש בה כמובן אפשרות למתן הרשאות גישה לבני המשפחה ו/ליועץ שיוכלו לעדכן / לקבל דוחות - גם הם.
    הדוחות מתקבלים לפקס או למייל, ומאפשרים לקבל תמונת מצב.
    בכניסה למערכת צריך להזין תשלומים קבועים ע"מ שהמערכת תוסיף אותם כל חודש.
    הגמישות של המערכת נוחה מאד, והיא נותנת לכם את האפשרות להגדיר מה הם קטגוריות ההכנסות וההוצאות שלכם בעצמכם. אלו הם הקטגוריות שאליהם תוכלו לשייך תנועות לאחר מכן.
    ניתן כמובן להוסיף תיאור לכל תנועה שנוספת למערכת.
    הם גובים כעת 49.9 לחודש, [אני חושב שזה מחיר אטרקטיבי ממש, בוודאי ביחס למערכות אחרות שאני מכיר].
    פרוספקט.

    @איש-יהודי כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    הם גובים כעת 49.9 לחודש, [אני חושב שזה מחיר אטרקטיבי ממש, בוודאי ביחס למערכות אחרות שאני מכיר].

    תוכל להשוות לנו מחירים למערכות אחרות שאתה מכיר?

  • מספר הטלפון של המערכת הוא: 033132115

    @איש-יהודי יש לך קשר למערכת הזו?

  • @איש-יהודי כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    הם גובים כעת 49.9 לחודש, [אני חושב שזה מחיר אטרקטיבי ממש, בוודאי ביחס למערכות אחרות שאני מכיר].

    תוכל להשוות לנו מחירים למערכות אחרות שאתה מכיר?

    @ניסן-עציוני יש את חיים ברווח לדוג': 288 ש"ח לחודש ניסיון.

  • @איש-יהודי יש לך קשר למערכת הזו?

    @אמת-מארץ-תצמח יש לי היכרות עם מי שפיתח אותה.

  • @ניסן-עציוני יש את חיים ברווח לדוג': 288 ש"ח לחודש ניסיון.

    @איש-יהודי כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    @ניסן-עציוני יש את חיים ברווח לדוג': 288 ש"ח לחודש ניסיון...

    חיים ברווח מציע חבילה שונה ורחבה בפער, לא ממש הדוגמא הנכונה להשוואה

  • @איש-יהודי כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    @ניסן-עציוני יש את חיים ברווח לדוג': 288 ש"ח לחודש ניסיון...

    חיים ברווח מציע חבילה שונה ורחבה בפער, לא ממש הדוגמא הנכונה להשוואה

    @ניסן-עציוני כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    רחבה בפער

    אדרבה, פקח את עינינו

  • @איש-יהודי כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    @ניסן-עציוני כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    רחבה בפער

    אדרבה, פקח את עינינו

    המערכת הנוכחית היא אקסל בפורמט טלפוני עם סיכומים שנשלחים למייל או לפקס.

    חיים ברווח מציעים משהו דומה אבל רחב יותר, במחיר יקר הרבה יותר, אבל עם ליווי ומענה טלפוני ומערכת שנשמעת כמו חכמה יותר, אני לא מכיר את חיים ברווח בכלל, אבל מהאתר שלהם זה נראה שונה מאד ולא המקום הנכון להשוואה.

    מי שאולי נכון להשוואה, למרות שלדעתי הוא מפותח יותר זה 'רייזאפ' שאמנם לא מותאם לציבור החרדי, אבל לוקח עלות חודשית של 45 שקל, אם כי קהל היעד שלו הוא כללי וממילא גדול הרבה יותר, מה שהופך אותו לריווחי יותר.

  • @איש-יהודי כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    @ניסן-עציוני כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    רחבה בפער

    אדרבה, פקח את עינינו

    המערכת הנוכחית היא אקסל בפורמט טלפוני עם סיכומים שנשלחים למייל או לפקס.

    חיים ברווח מציעים משהו דומה אבל רחב יותר, במחיר יקר הרבה יותר, אבל עם ליווי ומענה טלפוני ומערכת שנשמעת כמו חכמה יותר, אני לא מכיר את חיים ברווח בכלל, אבל מהאתר שלהם זה נראה שונה מאד ולא המקום הנכון להשוואה.

    מי שאולי נכון להשוואה, למרות שלדעתי הוא מפותח יותר זה 'רייזאפ' שאמנם לא מותאם לציבור החרדי, אבל לוקח עלות חודשית של 45 שקל, אם כי קהל היעד שלו הוא כללי וממילא גדול הרבה יותר, מה שהופך אותו לריווחי יותר.

    @ניסן-עציוני כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    אני לא מכיר את חיים ברווח בכלל

    תודה על תגובתך,
    אני מכיר. הסכום שכתבתי שהם גובים (עפ"י האתר שלהם), הוא על: 1. רישום הוצאות הכנסות וחובות
    2. דוח מנותח ומפורט
    3. שמיעת סטטוסים ומאזנים
    את כל אלו ממש יש גם במערכת של מחושבים לעתיד + גמישות בניהול הקטגוריות, ויכולת ללכת עם איזה מלווה כלכלי שאתה רוצה.

  • שואל בתום לב ובחוסר ידע:
    מה הבעיה לפתוח אקסל (ויש תבניות חינמיות בשפע לזה) ולחשב שם את ההוצאות, ואם היסטרי לנו באמצע אושר עד להוסיף משבצת אז נכתוב לנו בפנקס / צעטעל יעודי ונכניס לאקסל כשנגיע הביתה.
    מה אני מפספס?

  • @ניסן-עציוני כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    אני לא מכיר את חיים ברווח בכלל

    תודה על תגובתך,
    אני מכיר. הסכום שכתבתי שהם גובים (עפ"י האתר שלהם), הוא על: 1. רישום הוצאות הכנסות וחובות
    2. דוח מנותח ומפורט
    3. שמיעת סטטוסים ומאזנים
    את כל אלו ממש יש גם במערכת של מחושבים לעתיד + גמישות בניהול הקטגוריות, ויכולת ללכת עם איזה מלווה כלכלי שאתה רוצה.

    @איש-יהודי כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    @ניסן-עציוני כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    אני לא מכיר את חיים ברווח בכלל

    תודה על תגובתך,
    אני מכיר. הסכום שכתבתי שהם גובים (עפ"י האתר שלהם), הוא על: 1. רישום הוצאות הכנסות וחובות
    2. דוח מנותח ומפורט
    3. שמיעת סטטוסים ומאזנים
    את כל אלו ממש יש גם במערכת של מחושבים לעתיד + גמישות בניהול הקטגוריות, ויכולת ללכת עם איזה מלווה כלכלי שאתה רוצה.

    אין לי בעיה חלילה בכל מערכת שבאה לפעול למען הזולת, אבל אין ספק שהמעטפת העיקרית של חיים ברווח בעלות כזו היא הליווי טלפוני, ולא המערכת, לדעתי המחיר הוא קצת יקר ודאי מול המתחרים הקיימים שזה רק רייזאפ, השוק הזה לא רווי מספיק לדעתי, מקווה שיתפתח

  • @איש-יהודי כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    @ניסן-עציוני כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    אני לא מכיר את חיים ברווח בכלל

    תודה על תגובתך,
    אני מכיר. הסכום שכתבתי שהם גובים (עפ"י האתר שלהם), הוא על: 1. רישום הוצאות הכנסות וחובות
    2. דוח מנותח ומפורט
    3. שמיעת סטטוסים ומאזנים
    את כל אלו ממש יש גם במערכת של מחושבים לעתיד + גמישות בניהול הקטגוריות, ויכולת ללכת עם איזה מלווה כלכלי שאתה רוצה.

    אין לי בעיה חלילה בכל מערכת שבאה לפעול למען הזולת, אבל אין ספק שהמעטפת העיקרית של חיים ברווח בעלות כזו היא הליווי טלפוני, ולא המערכת, לדעתי המחיר הוא קצת יקר ודאי מול המתחרים הקיימים שזה רק רייזאפ, השוק הזה לא רווי מספיק לדעתי, מקווה שיתפתח

    @ניסן-עציוני כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    המעטפת העיקרית של חיים ברווח בעלות כזו היא הליווי טלפוני,

    יתכן.
    עכ"פ המערכת הזו מלכתחילה לא פונה לאנשים שצריכים ליווי, אלא למי שכבר יש לו את המודעות ומחפש כלי שיחסוך לו התעסקות וכו'.

  • שואל בתום לב ובחוסר ידע:
    מה הבעיה לפתוח אקסל (ויש תבניות חינמיות בשפע לזה) ולחשב שם את ההוצאות, ואם היסטרי לנו באמצע אושר עד להוסיף משבצת אז נכתוב לנו בפנקס / צעטעל יעודי ונכניס לאקסל כשנגיע הביתה.
    מה אני מפספס?

    @אבי-ה-נערה כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    שואל בתום לב ובחוסר ידע:
    מה הבעיה לפתוח אקסל (ויש תבניות חינמיות בשפע לזה) ולחשב שם את ההוצאות,

    לטובת כולם, אם יש לך קובץ אקסל כזה, אשמח מאוד אם תוכל לשתף אותו איתנו. זה יכול לעזור להרבה אנשים.

  • לידיעת המתעניינים, יש גם את המערכת החדשה - 'כלכלי', שדי דומה למערכת של חיים ברווח, אך ללא הליווי הטלפוני. והעלות - חינם!!
    מספר הטלפון 0733454610

  • לידיעת המתעניינים, יש גם את המערכת החדשה - 'כלכלי', שדי דומה למערכת של חיים ברווח, אך ללא הליווי הטלפוני. והעלות - חינם!!
    מספר הטלפון 0733454610

    @ראש-הכולל כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    די דומה למערכת של חיים ברווח,

    נדמה שאין שם דוחות למייל ולפקס, זה פקטור משמעותי - לראות את הדברים בסיכום ברור מול העינים.
    אני מאמין שלכן הם גם נותנים בחינם.
    כמו"כ - יש שם גמישות בניהול הקטגוריות לפי טעמך וצרכיך או שאתה מוגבל לעבוד לפי הקטגוריות והחלוקה שהוגדרו במערכת?
    ניתן להוסיף תיאור לכל תנועה?

  • לי יש כזאת מערכת ואני לוקח 20 ש"ח לחודש
    זה מערכת מאד נוחה וקלה לשימוש ומקבלים דוח למייל כל חודש מסודר לפי קטגוריות
    מי שרוצה יותר לשמוע
    0775283505

  • לי יש כזאת מערכת ואני לוקח 20 ש"ח לחודש
    זה מערכת מאד נוחה וקלה לשימוש ומקבלים דוח למייל כל חודש מסודר לפי קטגוריות
    מי שרוצה יותר לשמוע
    0775283505

    @חסיד-חזק
    מענין מאוד וכל הכבוד על הישרות שלא דחפת סתם למערכת בפרסום סמוי אלא כתבת שהיא שלך.
    אשמח לפירוט כאן יותר (אין לי כוח להקשיב), מה מיוחד במערכת ומה התועלת בה וכו'.
    תודה

  • לי יש כזאת מערכת ואני לוקח 20 ש"ח לחודש
    זה מערכת מאד נוחה וקלה לשימוש ומקבלים דוח למייל כל חודש מסודר לפי קטגוריות
    מי שרוצה יותר לשמוע
    0775283505

    @חסיד-חזק כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    לי יש כזאת מערכת ואני לוקח 20 ש"ח לחודש
    זה מערכת מאד נוחה וקלה לשימוש ומקבלים דוח למייל כל חודש מסודר לפי קטגוריות
    מי שרוצה יותר לשמוע
    0775283505

    נשמח לפרטים

  • @אבי-ה-נערה כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    שואל בתום לב ובחוסר ידע:
    מה הבעיה לפתוח אקסל (ויש תבניות חינמיות בשפע לזה) ולחשב שם את ההוצאות,

    לטובת כולם, אם יש לך קובץ אקסל כזה, אשמח מאוד אם תוכל לשתף אותו איתנו. זה יכול לעזור להרבה אנשים.

    @איציק-התותח כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    @אבי-ה-נערה כתב במערכת טלפונית לניהול ושליטה בתקציב החודשי:

    שואל בתום לב ובחוסר ידע:
    מה הבעיה לפתוח אקסל (ויש תבניות חינמיות בשפע לזה) ולחשב שם את ההוצאות,

    לטובת כולם, אם יש לך קובץ אקסל כזה, אשמח מאוד אם תוכל לשתף אותו איתנו. זה יכול לעזור להרבה אנשים.

    יש לי אקסל נחמד שבניתי שנותן סדר בהכנסות וההוצאות.
    הרעיון של חלוקת ההוצאות מתבסס על העיקרון שהוצאות חד פעמיות במהלך השנה אמורות להיות מכוסות ע"י הכנסות חד פעמיות.
    מעבר לכך זה נותן סדר בהוצאות בחלוקה לפי קטגוריות (קבוע/שוטף/חריג).
    יש גם אופציה לרשום את ההשקעות שהתבצעו באותו חודש.
    וכמובן בנוסף יש סיכום של אחוזי היתרה (חודשי ושנתי) עם גרף חודשים ופיצה.
    חישוב פיננסי-שנתי.xlsx

נושאים מוצעים


  • 5 הצבעות
    1 פוסטים
    61 צפיות
    ש
    אי שם במרתף קטן באחת מערי אירופה, אחרי אין ספור ניסיונות, כישלונות והצלחות, הצליחו ג'וש והארי להגיע לתוצאה המושלמת... בירה שלדעתם תהיה הכי טעימה בעולם. כמובן שהם בחנו, בדקו, שתו וטעמו מכל הבירות שיש בשוק, ולבסוף הגיעו לתוצאה המושלמת מבחינתם. אך הם ידעו שייקח להם הרבה זמן להיכנס לשוק, מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים של בירות וטעמים שונים ומגוונים. ️ מוחם החל לתור אחר פתרון קסם שיכניס אותם לשוק בצורה מהירה ובלי הרבה הוצאות. לאחר שעשו סיעור מוחות וחשיבה מחדש, הם הגיעו למסקנה: לא נצטרך שלטי חוצות, פרסומות או תשדירים, אלא בקבוקי בירה ריקים... כל ערב, ג'וש והארי שילמו לחבורת נערים שיפזרו בקבוקי בירה ריקים עם סמל המותג שלהם בפתח של מסעדות ובתי מרזח. לאחר זמן לא רב, החל גל ביקוש של מותג הבירה שלהם, ומפה הכל היסטוריה – החברה שלהם צמחה לממדי ענק שהם לא דמיינו לעצמם! אז מה קרה לנו פה? 🧐 אנחנו, בני האדם, כשאנחנו באים לבחון מוצר חדש, מתנהגים בחשדנות ומנסים לברר לעומק. אבל ברגע שאנחנו רואים כמות של אנשים שנוהרים לקנות את המוצר, אז אנחנו עושים אחד ועוד אחד: אם כולם רצים לקנות, אז בטח הם בדקו את האמינות והאיכות, אז אני אחסוך לעצמי עבודה ופשוט אקנה כמו כולם. ‍️ אבל פה טמונה הנקודה הקריטית, במיוחד בעולם של הרשתות החברתיות שמגבירות את הנהירה של ההמונים. אנחנו צריכים להיות חכמים יותר ולשאול את עצמנו: האם אני קונה את המנייה בגלל שכולם קונים? האם אני חושב כך בגלל שכולם חושבים? 🧠 או שבדקתי, התעמקתי וחקרתי, ואפילו לקחתי בחשבון שהרוב עושה כך – אבל ההחלטה באה משכל ולא מנהירה? ️ לקבלת תוכן פיננסי איכותי ניתן להצטרף לפורום הפיננסי במייל khny887@gmail.com או בווצאפ 0506719079
  • 9 הצבעות
    9 פוסטים
    432 צפיות
    E
    @פשוט-יהודי בשלב זה עדיין לא, יש את מה שיש בגוף הפוסט אם יש לך שאלות נוספות אני זמין במייל או כאן, לבחירתך
  • 5 הצבעות
    1 פוסטים
    199 צפיות
    lior3000L
    [image: 1769101212541-unnamed.png]
  • 3 הצבעות
    1 פוסטים
    183 צפיות
    ה
    שלום לכל חברי הפורום, תודה רבה על התגובות וההיענות הנפלאה למדריך הקודם! אני שמח לראות כמה הנושאים הללו נוגעים לכולנו. בפוסט הקודם דיברנו על הבסיס: תיעוד הוצאות, בניית תקציב ו"קרן חמצן". אלו הם הצעדים שמוציאים אותנו ממעגל "כיבוי השריפות" ומחזירים את השליטה לידיים שלנו. אבל מה עושים כשרוצים להתקדם לשלב הבא? איך לוקחים משפחה ברוכת ילדים, עם אתגרים כלכליים ייחודיים, ומתחילים לבנות צמיחה וביטחון אמיתי לטווח ארוך? הנה 2 מפתחות מתקדמים שיסייעו לכם להפוך משליטה יומיומית לניהול אסטרטגי של עתיד המשפחה. מפתח 1: להפוך את "קרן החמצן" למכשיר צמיחה במאמר הקודם, "קרן החמצן" (חיסכון למקרי חירום) הייתה כרית ביטחון. כעת, כשהיא קיימת (אפילו חלקית), צריך להבטיח שהיא משרתת אותנו ולא "שוכבת ישנה" בחשבון העו"ש: קביעת יעד גודל: היעד המקובל הוא 3 משכורות חודשיות. זה הסכום שיבטיח לכם שקט נפשי לתקופה ארוכה במקרה של שינוי בלתי צפוי. שימוש בכלים נזילים: כסף ש"יושב" סתם בעו"ש מאבד ערך בגלל האינפלציה. ברגע שהגעתם לסכום משמעותי, העבירו אותו לכלים פיננסיים נזילים ובטוחים, כמו קרן כספית (דרך הבנק או בית השקעות). זוהי דרך בטוחה יחסית להשיג תשואה נאה, והכסף נזיל וזמין לכם בתוך ימים בודדים. מפתח 2: להסתכל מעבר לאופק - הפנסיה החרדית הפחד הגדול ביותר של כל משפחה הוא תלות כלכלית בגיל מבוגר. החיסכון לטווח ארוך הוא לא מותרות, אלא מצווה כלכלית להבטיח את עתידכם ואת עתיד ילדיכם. אל תסתפקו ב"ברירת המחדל": גם אם אתם עצמאים או עובדים במשרה חלקית, יש לכם אפשרות לחסוך בקופות גמל להשקעה או להפקיד באופן עצמאי לפנסיה. קחו יועץ פנסיוני אובייקטיבי שיסדר לכם את התיק הקיים ויוודא שאתם מקבלים את הטבות המס המקסימליות המגיעות לכם. חיסכון לחתונות הילדים: "חיסכון חתונה" הוא המטרה הגדולה של הציבור החרדי. הפתרון היעיל ביותר הוא בדרך כלל שימוש בקופת גמל להשקעה – כלי גמיש המאפשר לכם להפקיד סכומים חודשיים קבועים, וליהנות מצבירת רווחים לאורך שנים, כאשר הכסף נזיל בכל עת (בניגוד לקרן פנסיה). לסיכום, המעבר לניהול כלכלי חזק הוא מסע של צעדים קטנים אך עקביים. מהרגע שבו הכלים הבסיסיים מהפוסט הקודם עובדים, התמקדו באסטרטגיה – ניהול ההוצאות הגדולות והבטחת העתיד באמצעות כלים פיננסיים נזילים וארוכי טווח. בהצלחה רבה!
  • 1 הצבעות
    21 פוסטים
    1k צפיות
    מ
    אם עדיין לא סגרתם על נופש, והמחירים באזורים המבוקשים יקרים לכם, ואתם מוכנים ללכת לאזורים לא חרדיים. כדאי לחפש דירות נופש בערי החוף מנהריה בצפון ועד אשקלון בדרום. כמו שהוסבר בפוסט על אירבין B ובפוסט איך לחפש באירבין B יש דירות יפות מאוד עם נוף לים קרובות לחוף נפרד ובמחירים שפויים יותר ממה שמקובל בציבור שלנו. חשוב לבדוק שלא מדובר בעיר מידי חילונית - כי בערי חוף בחלקם הפריצות ברחוב גרועה יותר מהמקובל וממש אי אפשר להסתובב. למרות שלא מדובר באיזור חרדי: בתי כנסת - יש של ספרדים עמך בית ישראל עם מניינים פעילים ברוב הערים. כותבים במפות גוגל למשל: בתי כנסת נהריה, ובכל הביקורות על בית הכנסת בדרך כלל אפשר לראות אם הוא פעיל וכמה מניינים יש בו חוף נפרד - צריך לבדוק בכל עיר תחבורה: לרוב ערי החוף אפשר להגיע עם רכבת. חנויות עם הכשרים - אם יש קהילה חרדית בסביבה אתם מסודרים, ואם לא יש ברוב המקומות אושר עד או רמי לוי - בשרים וכו' תביאו מהבית. וכן סירים ח"פ או שתביאו מהבית. אם אין חנות אפשר להסתדר עם רוב המוצרים עם הכשרים ולעשר ירקות - בשרים ופירות צריך להביא. אטרקציות יש תמיד ליד הים ואפשר לחפש גם במפות גוגל.