דילוג לתוכן

דרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?

  • @BRISKER כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    ומה עם קרן השתלמות??

    גם קרנות השתלמות פעילות יוכלו להיכנס לתוך התכנית
    וגם יחידות קיימות בגמ"ח המרכזי.
    שאלתי את מינצברג לגבי בעלי קה"ש במגדל עם דמי ניהול של 0.35% הוא אמר לי שזה באמת בעיה כי לא ניתן להשיג בחברות אחרות כאלו דמי ניהול והם גם במו"מ מול מגדל לנסות לקבל את זה

    @משכנתא-בקצב-שלך מינצברג כאן.

    אפשר אולי להגיד שבמידה ואגיע להסכם גם מול מגדל או לחילופין הסוכנות תגבה אותי גם למה שכבר קיים במגדל - יוכלו גם להכניס את אלה של ה 0.35

  • @יוסף-מינצברג
    האם התכנית מתאימה לאזרחים אמריקאיים (מבחינת מס PFIC) ?
    הם לכאורה לא יכולים להחזיק קופגל"ה ישראלית, וקה"ש לפעמים כבר קיימת ולא ניתן לפתוח עוד.
    יש אופציה בשבילם?
    אולי לפתוח תיק מסחר עצמאי (או תיק מנוהל) ובו להחזיק מחקי מדדים ETF אמריקאיים בלבד?

  • @משכנתא-בקצב-שלך מינצברג כאן.

    אפשר אולי להגיד שבמידה ואגיע להסכם גם מול מגדל או לחילופין הסוכנות תגבה אותי גם למה שכבר קיים במגדל - יוכלו גם להכניס את אלה של ה 0.35

    @יוסף-מינצברג כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    @משכנתא-בקצב-שלך מינצברג כאן.

    אפשר אולי להגיד שבמידה ואגיע להסכם גם מול מגדל או לחילופין הסוכנות תגבה אותי גם למה שכבר קיים במגדל - יוכלו גם להכניס את אלה של ה 0.35

    תכל'ס מתי יהיה חוברת הסבר מפורטת וברורה על התוכנית?

  • הייתי שמח שהרב @יוסף-מינצברג יסביר לציבור:

    • האם אפשר לנעול את הכסף כיום?

    • באיזה דרך והאם יש מגע למישהו עם הכסף שלי (גם שעבוד נחשב מגע וזה מסוכן מאוד).

    ואם אין נעילה ואין כלום. אז זה סתם מיליון שקל של יחצ על פתיחת קופות גמל, כמו שבעלי האכסניא דכאן כבר עושים שנתיים בלי הטרלול התקשורתי הזה.

    כל היום אני נשאל על זה ואני עונה לשואלים שאני יותר בהלם מהם על כמות הכסף שנזרקת על יחצ ופרסום בלי שיש להם תוכנית אמיתית אלא רק דיבורים.
    יש תחושה באויר שהם רצו להקדים את הפרסום של החסידויות הגדולות ולהיות הראשונים שצועקים שהם מתכננים להציע הלוואות ולנעול את הכסף, בזמן שאפילו תוכנית ראויה להציע אין להם.
    אותה גברת (הגמ"ח המרכזי) בשינוי אדרת.

  • הייתי שמח שהרב @יוסף-מינצברג יסביר לציבור:

    • האם אפשר לנעול את הכסף כיום?

    • באיזה דרך והאם יש מגע למישהו עם הכסף שלי (גם שעבוד נחשב מגע וזה מסוכן מאוד).

    ואם אין נעילה ואין כלום. אז זה סתם מיליון שקל של יחצ על פתיחת קופות גמל, כמו שבעלי האכסניא דכאן כבר עושים שנתיים בלי הטרלול התקשורתי הזה.

    כל היום אני נשאל על זה ואני עונה לשואלים שאני יותר בהלם מהם על כמות הכסף שנזרקת על יחצ ופרסום בלי שיש להם תוכנית אמיתית אלא רק דיבורים.
    יש תחושה באויר שהם רצו להקדים את הפרסום של החסידויות הגדולות ולהיות הראשונים שצועקים שהם מתכננים להציע הלוואות ולנעול את הכסף, בזמן שאפילו תוכנית ראויה להציע אין להם.
    אותה גברת (הגמ"ח המרכזי) בשינוי אדרת.

    @אבי-ה-נערה כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    כל היום אני נשאל

    כל היום אני שואל.

    מעניין אם יש כאן בפורום עוד מישהו שכל היום הוא נשאל את זה?!

  • הייתי שמח שהרב @יוסף-מינצברג יסביר לציבור:

    • האם אפשר לנעול את הכסף כיום?

    • באיזה דרך והאם יש מגע למישהו עם הכסף שלי (גם שעבוד נחשב מגע וזה מסוכן מאוד).

    ואם אין נעילה ואין כלום. אז זה סתם מיליון שקל של יחצ על פתיחת קופות גמל, כמו שבעלי האכסניא דכאן כבר עושים שנתיים בלי הטרלול התקשורתי הזה.

    כל היום אני נשאל על זה ואני עונה לשואלים שאני יותר בהלם מהם על כמות הכסף שנזרקת על יחצ ופרסום בלי שיש להם תוכנית אמיתית אלא רק דיבורים.
    יש תחושה באויר שהם רצו להקדים את הפרסום של החסידויות הגדולות ולהיות הראשונים שצועקים שהם מתכננים להציע הלוואות ולנעול את הכסף, בזמן שאפילו תוכנית ראויה להציע אין להם.
    אותה גברת (הגמ"ח המרכזי) בשינוי אדרת.

    @אבי-ה-נערה
    אני לא הדובר של @יוסף-מינצברג ,
    אבל זה לא קשור לגמ"ח המרכזי,
    הגמ"ח נשאר גמ"ח בלי שום קשר להשקעות.
    משיאים הם אלו שמקשרים בין הגמ"ח לשוק ההון.
    עוד קצת סבלנות ותצא חוברת עם כל המידע,
    מה משיאים עושים בדיוק.

  • @אבי-ה-נערה
    אני לא הדובר של @יוסף-מינצברג ,
    אבל זה לא קשור לגמ"ח המרכזי,
    הגמ"ח נשאר גמ"ח בלי שום קשר להשקעות.
    משיאים הם אלו שמקשרים בין הגמ"ח לשוק ההון.
    עוד קצת סבלנות ותצא חוברת עם כל המידע,
    מה משיאים עושים בדיוק.

    הרב @צמיחה היקר,
    אתה כנראה לא מעודכן אבל הרב אלתר מנכל הגמח המרכזי לא מסתיר שהוא היזם והמייסד של משיאים (הוא גם בחר את השם), והגמח הוא הגורם המממן של כל היח"צ שאתה פוגש ברחובות ובעיתונים ובקבוצות.
    הרב @יוסף-מינצברג הובא לשם למטרות יח"צ (הוא איש ראוי ודובר רהוט וחכם).
    אני חושב שזה יתן לך פרספקטיבה למה אני חושב שיש כאן דאגה קודם כל לעצמם ואחרי זה לציבור.

  • @חסידישער כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    להפקיד בשוק ההון באמצעות הלואה הנתנת ב 4 פעימות כאשר בכל כ 4 שנים

    ליתר דיוק---
    להפקיד סכומים קטנים בהפקדות חודשיות קבועות
    ובנוסף יהיו גם 4 הלוואות בנקאיות[בסכומים של 30 אלף בריביות מוזלות] במהלך התקופה שיכנסו גם הם לתיק ההשקעות והפירעון עליהם יהיה חלק מהתשלום החודשי שהגדירו מראש.
    [תהיה גם אופציה לבחור מסלול ללא ההלוואות באמצע]

    @משכנתא-בקצב-שלך כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    [בסכומים של 30 אלף בריביות מוזלות]

    בהעברת משכורת של 5,000 ש"ח יש כמה בנקים שנותנים כזו הלואה ללא ריבית כלל.

  • @משכנתא-בקצב-שלך כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    [בסכומים של 30 אלף בריביות מוזלות]

    בהעברת משכורת של 5,000 ש"ח יש כמה בנקים שנותנים כזו הלואה ללא ריבית כלל.

    @אס-אנד-פי כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    בהעברת משכורת של 5,000 ש"ח יש כמה בנקים שנותנים כזו הלואה ללא ריבית כלל.

    אכן.
    אך מה זה קשור לכאן???

    בנוסף, מדובר כאן על 4 הלוואות בהפרשים של 4 שנים...

  • משיאים רק מציעים תוכנית
    אם יש לך נתוני פתיחה יותר טובים
    או הלוואות ללא ריבית
    זה עוד יותר טוב

  • @אס-אנד-פי כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    בהעברת משכורת של 5,000 ש"ח יש כמה בנקים שנותנים כזו הלואה ללא ריבית כלל.

    אכן.
    אך מה זה קשור לכאן???

    בנוסף, מדובר כאן על 4 הלוואות בהפרשים של 4 שנים...

    @משכנתא-בקצב-שלך כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    @אס-אנד-פי כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    בהעברת משכורת של 5,000 ש"ח יש כמה בנקים שנותנים כזו הלואה ללא ריבית כלל.

    אכן.
    אך מה זה קשור לכאן???

    עקרונות התוכנית ניתנים ליישום עצמאי, [לקיחת הלוואה כמינוף להשקעה, ולקיחת הלוואה בזמן נישואי הילדים תחת משיכה מההשקעה.] המעלות שיכולות להיות בתוכנית המדוברת הם בעיקר עלות הריביות ודמי הניהול, שאינם ידועים עדיין כעת, ולכן כל עלות יתרה באחד המרכיבים מהאפשרויות העצמאיות משנה את כל החישוב בתועלת/הפסד שיש בתוכנית.

    יש אומנם גם מעלות אפשריות אחרות בתוכנית של פשטות הניהול ומיעוט התעסקות, או ביטחון יחסי בקיום האפשרות במודל זה לטווח ארוך, וגם עליהם חסרים עדיין פרטים.

    @משכנתא-בקצב-שלך כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    בנוסף, מדובר כאן על 4 הלוואות בהפרשים של 4 שנים...

    כמובן שלאחר שמסיימים לשלם על ההלואה אפשר לפתוח חשבון בבנק אחר להעביר לשם את המשכורת ולקבל שוב הלואה ללא ריבית.

  • התכנית של 'משיאים' יצאה לאור

    יש למישהו מסקנות ברורות על התכנית?

    א. השקעה בתכנית מול השקעה פשוטה שוק ההון.

    ב. השקעה בתכנית מול השקעה ממונפת בשוק ההון, לפי גודל המינוף שהתכנית מציעה.

    ג. לאלו שאוסרים להשקיע עבור נישואי הילדים בשוק ההון ממעשרות ומתירים להפקיד ממעשרות בגמ"ח המרכזי, האם ההיתר בתוקף? לאור כך שההלוואות מיועדות למינוף ולא עבור צורך מידי.

  • התכנית של 'משיאים' יצאה לאור

    יש למישהו מסקנות ברורות על התכנית?

    א. השקעה בתכנית מול השקעה פשוטה שוק ההון.

    ב. השקעה בתכנית מול השקעה ממונפת בשוק ההון, לפי גודל המינוף שהתכנית מציעה.

    ג. לאלו שאוסרים להשקיע עבור נישואי הילדים בשוק ההון ממעשרות ומתירים להפקיד ממעשרות בגמ"ח המרכזי, האם ההיתר בתוקף? לאור כך שההלוואות מיועדות למינוף ולא עבור צורך מידי.

    @שואף-לדעת
    תחכה שהחוברת תצא לאור.

  • התכנית של 'משיאים' יצאה לאור

    יש למישהו מסקנות ברורות על התכנית?

    א. השקעה בתכנית מול השקעה פשוטה שוק ההון.

    ב. השקעה בתכנית מול השקעה ממונפת בשוק ההון, לפי גודל המינוף שהתכנית מציעה.

    ג. לאלו שאוסרים להשקיע עבור נישואי הילדים בשוק ההון ממעשרות ומתירים להפקיד ממעשרות בגמ"ח המרכזי, האם ההיתר בתוקף? לאור כך שההלוואות מיועדות למינוף ולא עבור צורך מידי.

    @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    א. השקעה בתכנית מול השקעה פשוטה שוק ההון.

    הרווח ההלוואה בזמן החתונה, מה שמאפשר לקרן להמשיך לגדול במקום משיכה חד"פ.
    הדמי ניהול עדיין לא פורסמו, אז מוקדם להשוות.

    @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    ב. השקעה בתכנית מול השקעה ממונפת בשוק ההון, לפי גודל המינוף שהתכנית מציעה.

    להבנתי, המינוף נעשה בלי קשר למשיאים, כך שזה לא רלוונטי להשוואה.

    @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    ג. לאלו שאוסרים להשקיע עבור נישואי הילדים בשוק ההון ממעשרות ומתירים להפקיד ממעשרות בגמ"ח המרכזי, האם ההיתר בתוקף? לאור כך שההלוואות מיועדות למינוף ולא עבור צורך מידי.

    לא נכנס לנושא ההלכתי, אבל כמדומני שטעות נפלה בדבריך, ההלוואה הראשונית היא לא מקופת הגמ"ח, מה שמגיע מהגמ"ח זה לחתונות.
    בכל אופן החלק שהולך לגמ"ח, הוא יחסית נמוך לסך ההשקעה, אז זה לא כל כך משמעותי.

  • @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    א. השקעה בתכנית מול השקעה פשוטה שוק ההון.

    הרווח ההלוואה בזמן החתונה, מה שמאפשר לקרן להמשיך לגדול במקום משיכה חד"פ.
    הדמי ניהול עדיין לא פורסמו, אז מוקדם להשוות.

    @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    ב. השקעה בתכנית מול השקעה ממונפת בשוק ההון, לפי גודל המינוף שהתכנית מציעה.

    להבנתי, המינוף נעשה בלי קשר למשיאים, כך שזה לא רלוונטי להשוואה.

    @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    ג. לאלו שאוסרים להשקיע עבור נישואי הילדים בשוק ההון ממעשרות ומתירים להפקיד ממעשרות בגמ"ח המרכזי, האם ההיתר בתוקף? לאור כך שההלוואות מיועדות למינוף ולא עבור צורך מידי.

    לא נכנס לנושא ההלכתי, אבל כמדומני שטעות נפלה בדבריך, ההלוואה הראשונית היא לא מקופת הגמ"ח, מה שמגיע מהגמ"ח זה לחתונות.
    בכל אופן החלק שהולך לגמ"ח, הוא יחסית נמוך לסך ההשקעה, אז זה לא כל כך משמעותי.

    @ביזנייעס כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    @שואף-לדעת
    כתב ב
    דרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?
    :

    ב. השקעה בתכנית מול השקעה ממונפת בשוק ההון, לפי גודל המינוף שהתכנית מציעה.

    להבנתי, המינוף נעשה בלי קשר למשיאים, כך שזה לא רלוונטי להשוואה.

    גם המינוף בהתחלה מהבנק וגם המינוף בתקופת החתונות מהגמ"ח נעשה בעזרת 'משיאים'

  • @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    א. השקעה בתכנית מול השקעה פשוטה שוק ההון.

    הרווח ההלוואה בזמן החתונה, מה שמאפשר לקרן להמשיך לגדול במקום משיכה חד"פ.
    הדמי ניהול עדיין לא פורסמו, אז מוקדם להשוות.

    @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    ב. השקעה בתכנית מול השקעה ממונפת בשוק ההון, לפי גודל המינוף שהתכנית מציעה.

    להבנתי, המינוף נעשה בלי קשר למשיאים, כך שזה לא רלוונטי להשוואה.

    @שואף-לדעת כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    ג. לאלו שאוסרים להשקיע עבור נישואי הילדים בשוק ההון ממעשרות ומתירים להפקיד ממעשרות בגמ"ח המרכזי, האם ההיתר בתוקף? לאור כך שההלוואות מיועדות למינוף ולא עבור צורך מידי.

    לא נכנס לנושא ההלכתי, אבל כמדומני שטעות נפלה בדבריך, ההלוואה הראשונית היא לא מקופת הגמ"ח, מה שמגיע מהגמ"ח זה לחתונות.
    בכל אופן החלק שהולך לגמ"ח, הוא יחסית נמוך לסך ההשקעה, אז זה לא כל כך משמעותי.

    @ביזנייעס כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    @שואף-לדעת
    כתב ב
    דרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?
    :

    ג. לאלו שאוסרים להשקיע עבור נישואי הילדים בשוק ההון ממעשרות ומתירים להפקיד ממעשרות בגמ"ח המרכזי, האם ההיתר בתוקף? לאור כך שההלוואות מיועדות למינוף ולא עבור צורך מידי.

    לא נכנס לנושא ההלכתי, אבל כמדומני שטעות נפלה בדבריך, ההלוואה הראשונית היא לא מקופת הגמ"ח, מה שמגיע מהגמ"ח זה לחתונות.
    בכל אופן החלק שהולך לגמ"ח, הוא יחסית נמוך לסך ההשקעה, אז זה לא כל כך משמעותי.

    התכוונתי למינוף של הגמ"ח, ומדובר על סכום גדול מאוד

  • מונטיפיורימ מונטיפיורי פיצל נושא זה ב
  • עד שנקבל את החוברת עם הפרטים המלאים אהבתי את הרעיון א' ולו בכדי שהגמחים ימישכו לפעול, ב' סוף סוף מתחילים להבין שצריך לפתור את הבעיה שנקראת אסטרטגית משיכה, ג' הלוואות מקופ"ג וקה"ש שיתכן והן בעייתיות ע"פ הלכה כאן לא יצטרכו להן, ד' גם אם משום מה ניתן באופן עצמאי לעשות כן כל עוד אני צריך לעשות כל פעולה בנפרד זה מסרבל את העבודה ומחליש את הסיכויים לכך שאכן נבצע את זה בפועל מה שלא קורה כאן.

    כמה נקודות שלא ברורות לי, א' מיהוה גורם המממן את הללוואות, ב' איך בדיוק גוף אחד מקבל את הכסף ומחלק את זה לכולם לפי השווי הנצרך ג' איך ניתן לשעבד את הקרנות והקופ"ג לגמחי"ם ד' איך ניתן למשוך מקה"ש וקופ"ג להשקעה לצורך הענין כל חודש 1000 שח [לטובת החזר ההלוואה לגמ"ח].

    החיסרון היחיד שעדיין קיים בגמחים זה שהם לא מתחייבים לתת לך הלוואה למרות שמדובר בגופים אמינים וותיקים [מול היתרון אולי שיש מקום להקל יותר בנתינת מעשרות לחלק שלהם]

  • @אבי-ה-נערה
    אין לי בעיה שמנהל הגמח המרכזי יחשוב על הגמח שלו, השאלה המרכזית בסופו של דבר היא גופם של דברים, בוא נמתין ונראה

  • עד שנקבל את החוברת עם הפרטים המלאים אהבתי את הרעיון א' ולו בכדי שהגמחים ימישכו לפעול, ב' סוף סוף מתחילים להבין שצריך לפתור את הבעיה שנקראת אסטרטגית משיכה, ג' הלוואות מקופ"ג וקה"ש שיתכן והן בעייתיות ע"פ הלכה כאן לא יצטרכו להן, ד' גם אם משום מה ניתן באופן עצמאי לעשות כן כל עוד אני צריך לעשות כל פעולה בנפרד זה מסרבל את העבודה ומחליש את הסיכויים לכך שאכן נבצע את זה בפועל מה שלא קורה כאן.

    כמה נקודות שלא ברורות לי, א' מיהוה גורם המממן את הללוואות, ב' איך בדיוק גוף אחד מקבל את הכסף ומחלק את זה לכולם לפי השווי הנצרך ג' איך ניתן לשעבד את הקרנות והקופ"ג לגמחי"ם ד' איך ניתן למשוך מקה"ש וקופ"ג להשקעה לצורך הענין כל חודש 1000 שח [לטובת החזר ההלוואה לגמ"ח].

    החיסרון היחיד שעדיין קיים בגמחים זה שהם לא מתחייבים לתת לך הלוואה למרות שמדובר בגופים אמינים וותיקים [מול היתרון אולי שיש מקום להקל יותר בנתינת מעשרות לחלק שלהם]

    @שמיל-שמיל
    יש כאלה שבאמת לא קיבלו..?
    חמי חיתן ככה 5 ילדים..

  • הרב @צמיחה היקר,
    אתה כנראה לא מעודכן אבל הרב אלתר מנכל הגמח המרכזי לא מסתיר שהוא היזם והמייסד של משיאים (הוא גם בחר את השם), והגמח הוא הגורם המממן של כל היח"צ שאתה פוגש ברחובות ובעיתונים ובקבוצות.
    הרב @יוסף-מינצברג הובא לשם למטרות יח"צ (הוא איש ראוי ודובר רהוט וחכם).
    אני חושב שזה יתן לך פרספקטיבה למה אני חושב שיש כאן דאגה קודם כל לעצמם ואחרי זה לציבור.

    @אבי-ה-נערה כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    הרב @צמיחה היקר,
    אתה כנראה לא מעודכן אבל הרב אלתר מנכל הגמח המרכזי לא מסתיר שהוא היזם והמייסד של משיאים (הוא גם בחר את השם), והגמח הוא הגורם המממן של כל היח"צ שאתה פוגש ברחובות ובעיתונים ובקבוצות.
    הרב @יוסף-מינצברג הובא לשם למטרות יח"צ (הוא איש ראוי ודובר רהוט וחכם).
    אני חושב שזה יתן לך פרספקטיבה למה אני חושב שיש כאן דאגה קודם כל לעצמם ואחרי זה לציבור.

    אתה צודק,
    בהחלט לא ברור לי מי היזם,
    בהתחלה חשבתי שרק @יוסף-מינצברג היזם, כך הוא הציג את זה.
    וגם אלתר כתב כך שהגמ"ח נשאר גמ"ח ואין לו שום קשור להשקעות.
    אבל לפני כשבוע פגשתי את אחד מהמנהלים כאן והוא אמר לי שכבר לפני שנה אלתר אמר לו את הרעיון הזה, והוא אמר לו גם את השם משיאים.
    עכ"פ לא מפריע לי שהם דואגים גם לעצמם.
    מי שמרויח מעזרה לאחרים, ימשיך עם זה.

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    878 צפיות
    ב
    @אבי-ה-נערה said: מאמר חשוב, אבל הוא משווה רק את שכבת דמי הניהול ושוכח את הפרמטר המשמעותי באמת - המס. בחשבון מסחר עצמאי משלמים 25% מס ריאלי בכל מימוש, ובקופת גמל להשקעה המס נדחה למשך שנים, מעבר בין מסלולים פטור ממס, ובמשיכה כקצבה אחרי גיל 60 - 0% מס על רווחי הון. ברגע שמכניסים את זה לחישוב, היתרון של 61,000 ש״ח שהוצג בחשבון המסחר מתפוגג ובמשיכה לקצבה הקופה מנצחת בפער ניכר. בנוסף, הטענה על עלות הסוואפ של אינווסקו (0.07%) נכונה אבל לא מאוזנת - דווקא בגלל המבנה הסינתטי, הקרן חוסכת ניכוי מס במקור של 15%-30% על דיבידנדים אמריקאיים, מה שמקזז ויותר את עלות הסוואפ ובפועל מביא תשואה עודפת על המדד. הקרן הסינתטית בנטו עוקפת קרן פיזית, לא נופלת ממנה. מצפה לפרק הבא, אבל כבר עכשיו ברור שאי אפשר לקבל החלטה מבוססת בלי לשלב מס, נזילות, היבט התנהגותי והטבות נלוות (הלוואה כנגד הקופה, ירושה, וכו׳) במשוואה. @יוסף-מינצברג אולי תסביר גם כאן את כל ההסבר שלך בפורום השני על המאמר
  • 9 הצבעות
    16 פוסטים
    967 צפיות
    ה
    @חיים-חי לא ניכנס למספרים ולא מה אני עושה באישי, אבל בעיני האסטרטגיה הנכונה למי שרוצה להישאר שקוע בתורתו ולא בנוי לכאבי ראש יותר מתוחכמים, הדרך היא לקחת הלוואה של כמה מאות אלפים בפריסה ארוכה של משכנתא להשקיע בשוק ההון דרך מסחר עצמאי השתלמות וקופות גמל על שם שני הבני זוג ובחתונות הילדים להלואות על חשבון הפנסיה והקופות הנל להחזיק קצת את ההלוואות בבלון או גרייס ולצבור עוד הון, ואז קצת לפרוע קצת להוציא וכן על זה הדרך כמובן כל אחד צריך לדייק את זה לפי היכולות שלו והסכום שלו וכן מספר הילדים בנים ובנות וכדומה בניתי כמה תוכניות כאלה למשפחה ונראה לי שזה ילך טוב בעזרת השם. בהשוואה למה שהם מציעים זה מאד מגביל אותך ומסרבל את מיקסום האפשרוית וכמובן יעלה לך הרבה יותר בהפקדות או החזר כל חודש.
  • 1 הצבעות
    55 פוסטים
    2k צפיות
    הקול השפויה
    @בן-עליה הורדת מחיר הקרקע זה רווח ליזמים ותו לא.
  • 2 הצבעות
    55 פוסטים
    3k צפיות
    ש
    @אנונימי2 חושב שזה יחס מינוף מאוד גבוה מספיק ירידות של 10-15% שיגיע למרג׳ין קול אם החלטת על מינוף אתה יכול לעשות את זה על 20 אלף שהמינוף יהיה 50% תחזיר את ההלוואה הרבה יותר מהר עם פחות ריבית ושתסיים את ההחזר תמנף שוב (כמו במשיאים)
  • 1 הצבעות
    65 פוסטים
    4k צפיות
    ש
    מי שבאמת רוצה להיות מומחה ולהבין את העומק בשוק ההון ניתן לקבל מדריך מקיף במייל b3634488@gmail.com