דילוג לתוכן

כלכלת ארה"ב לאן?

שוק ההון והשקעות
12 6 577 1

נושאים מוצעים


  • 13 הצבעות
    33 פוסטים
    2k צפיות
    חופש כלכליח
    @שלמה-ק כתב בהS&P 500 כבר לא יניב תשואה של מעל 10% !!: אין שום סיבה לומר שכיון שהסנופי עשה עד עכשיו ממוצע מסוים אז שכך יהיה בהמשך לא קוראים לזה סטיסטיקה בלע"ז?
  • 0 הצבעות
    23 פוסטים
    789 צפיות
    אבי ר.א
    @בית-שמש עד כמה תחזית מזג אוויר מדויקת??... ברור שלא ניתן לדייק בזה, זה רק ענין של ציפיות של מומחים שבודקים את מצב המשק כרגע ומשערים לפי זה מה יהיה בעתיד, אבל אין באמת אפשרות לדעת, (אם בתחזית מזג אוויר הנתונים כבר קיימים רק רחוקים מאיתנו ורק ניתן לחזות אם הם יבואו אלינו, כאן אין נתונים קיימים ובכל רגע דברים עלולים להשתנות) בכ"א ההגדרה היא שהשוק מתמחר את האינפלציה לפי זה, ז"א שהרי א"א לדעת מה יהיה באמת בעתיד, אלא שכיום כשאדם רוצה ללוות בצמוד מדד כך זה היום מתומחר בשוק, אלא שכמו כל דבר שבשוק יש לו מחיר ולפעמים אתה משיקולים שלך יכול להחליט אם שווה לך את המחיר הזה לכאן או לכאן, כך גם בזה, תוסיף את הנתונים שלך ואת הצרכים ותשקול מה שווה לך. נ.ב. ובלי קשר או עם קשר אני חושב שבהסתכלות לעתיד (לפחות אם לטווח רחוק גם אם תהיה עליה מתונה של המדד או אפי' דפלציה פחות סיכוי שיקרה בפתאומיות ובבת אחת, משא"כ באינפלציה יותר קרוב שזה יקרה כמו בקורונה ובמלחמה וכדו' שלא נדע... אלא שעדין זה לא סותר את מה שכתבתי לעיל שכרגע זה המחיר בשוק.
  • 0 הצבעות
    12 פוסטים
    580 צפיות
    צ
    @שמואל בהיגיון אתה צודק, אבל זכורני ששמעתי מאהרן סלומון שכן אפשר לשנות, צריך לבדוק את זה.
  • 0 הצבעות
    54 פוסטים
    3k צפיות
    א יידישע קאפא
    יש למישהו ספרים בפי די אף?
  • 0 הצבעות
    103 פוסטים
    6k צפיות
    ר
    @ה.-שלמה @שמיל-שמיל אם אני ואשתי אזרחי ארה"ב, שנה קודמת לא דיווחתי כלל, כי ההכנסות היו מתחת לתקרה, בשנה הקרובה אצטרך לדווח, האם אצטרך לשלם מס על הכנסת שכיר של כ8000 ש"ח בחודש השקעה בקרנות אמריקאים [דרך מיטב] ע"ס 18 אש"ח עסק עצמאי עוסק זעיר / פטור /מורשה [עדיין לא פתחתי, אבל מתכוון לפתוח בקרוב, אשמח לדעת אם עלי לשכלל גם מס אמריקאי]. הכנסה משכירות של 5500 [גם משלם שכירות] כמו כן בפתיחת עסק יש תשלום של ביטו"ל לארה"ב? וא"כ כמה ואיך מדווחים על זה?