דילוג לתוכן

האם אפשר לפתוח חשבון השקעות במיטב או הראל וכדומה ולהפקיד לשם מספר אנשים?

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    10 פוסטים
    185 צפיות
    מ
    לגופם של דברים: אני משער שהינך סומך על שיקול דעתך, כי הרי אם לא, מדוע שאלת -הרי גם התשובות שתקבל כאן יהיו נגועות, אל על כרחך שבדברים שבסברא, אתה בוחן אם הם מתקבלים על הדעת או לא, רוב הנידונים הם עניינים שבשיקול דעת, (אין אחד שיודע לחזות את העתיד). לגבי עובדות ניתן לברר בקלות יחסית. ומה שלא זה ולא זה, אכן אל תסמוך על אף אחד-כולל מי שלא נגוע, הרי מהיכן הינך יודע שהוא אכן מבין? אני מניח שרוב חברי הפורום (כולל אנוכי הקטן), אין להם שום אינטרס לא בזה ולא בזה, (אני אישית מושקע קצת בשוק הנדל"ן, והרבה פחות בשוק ההון, ועם זאת סבור שעדיפה בהרבה השקעה בשוק ההון). מרבית הממליצים משקיעים בעצמם באפיק שעליו הם ממליצים, כלומר הם מאמינים באמת בנכונות המלצתם. סתם שאלה, מה הינך עושה כשאתה צריך החלטה רפואית? סומך על הרופא הלא דתי עם אינטרסים ברורים? על העסקנים הרפואיים שגם להם בדר"כ יש אינטרסים, (חיוביים!! (לשמור על קשרים עם רופאים וכו')? אם שאלת למעשה (באמת?!), דבר ראשון פיזור- לא מניחים את כל הביצים בסל אחד, שנית- אם אכן לא הנדל"ן ולא שוק ההון- משכנעים אותך, ואתה חושש, ניתן להניח את הכסף בקרן כספית (עם הכשר!), אני מקוה שאתה לא חושד בי שיש לי בזה אינטרס כלשהוא . או כמובן בגמ"ח. מקווה שיישרנו את ההדורים!!
  • 4 הצבעות
    2 פוסטים
    100 צפיות
    9988779
    @ישראל-גוטמן תודה על כל המאמרים המאמר הקודם פורסם גם אצל ניסן עציוני שמעתי א''ז טלפוני, האם גם מאמר זה יבוא בעקבותיו ?
  • 1 הצבעות
    3 פוסטים
    111 צפיות
    א
    @חיסכון-לחתונה said: א. אשמח לשמוע באיזה בנק ומה הסיבה שקיבלת הלוואה במחיר כזה? (האם לקחת ג"כ משכנתא מאותו בנק באותו זמן? פאג"י, אכן בגלל משכנתא, פלוס המלצה שהיתה לי על החשבון בגלל התנהלות תקינה במשך שנים רבות. ב.כתבת שאתה לא מאמין במדד S&P500, ע"פ מה האמון שלך בנוי? על אנשים אנונימים שכותבים תגובות בפורומים? כי אם אתה שואל כאן מה לעשות אם הכסף אז מסתמא לא עברת קורסים כל שהם... יש די והותר נידונים על זה בכל פורום ותת פורום אפשרי, ובכל פינת קפה מאולתרת, אין ענין גם כאן... בוא נניח שזו תחושת כרס אישית שלי, וזו בעיה שלי. עכ"פ זה הנתון. ג. הפריים ב12 שנה יכול להשתנות הרבה מאוד. ואתה מסתמא מחפש השקעה לתווך ארוך, לכן מי אמר שה"ריבית האטקרטיבית" תשאר גם עוד 3 שנים ממש לאו דווקא לטווח ארוך, אפילו פיקדון עם תחנות יציאה נוחות כדי לברוח ברגע שזה כבר לא ישתלם. או להפך - תשואה שמבוססת גם היא על הפריים או ריבית בנק ישראל והנגזרים ממנה, וכך זה ימשיך להיות משתלם תמיד. ד. בהלוואת שיעבוד נכס במשכנתא שמוצערת עבור שיפוץ וכדו' אפשר להשיג ריביות נמוכות יותר יכול להיות, אבל לא שווה לי את ההתעסקות. גם ההלוואה הנ"ל - כל השאלה שלי מתחילה אחרי שכבר יש לי את הכסף ביד והשאלה היא האם להחזיר או להשקיע אותו. אני לא מאלה שלוקחים הלוואות בשביל להשקיע, לא בשלב זה של החיים.
  • קורס ייעוץ השקעות

    שוק ההון והשקעות רשיון
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    82 צפיות
    מ
    אני לא יודע אם כאן המקום אבל אני מתעניין בקורס ייעוץ השקעות, לימודים שבסופה ניתן רישיון לייעץ לאנשים בעייני השקעות בשוק ההון איפה ניתן למצוא כאלו קורסים והאם שווה להוציא רישיון? תודה רבה
  • 0 הצבעות
    9 פוסטים
    507 צפיות
    מ
    משכנתא היא הלוואה בריבית הכי נמוכה בשוק. כמעט כל דבר כדאי לעשות עם הכסף במקום להחזיר משכנתא. אלא אם יש סיבות אחרות שלא קשורות לכסף