דילוג לתוכן

מה עדיף פסגות או אלטשולר?

מסחר עצמאי
14 7 493 6
נושא זה פוצל מתוך הנושא תכלס מה עדיף מונטיפיורי

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    875 צפיות
    ב
    @אבי-ה-נערה said: מאמר חשוב, אבל הוא משווה רק את שכבת דמי הניהול ושוכח את הפרמטר המשמעותי באמת - המס. בחשבון מסחר עצמאי משלמים 25% מס ריאלי בכל מימוש, ובקופת גמל להשקעה המס נדחה למשך שנים, מעבר בין מסלולים פטור ממס, ובמשיכה כקצבה אחרי גיל 60 - 0% מס על רווחי הון. ברגע שמכניסים את זה לחישוב, היתרון של 61,000 ש״ח שהוצג בחשבון המסחר מתפוגג ובמשיכה לקצבה הקופה מנצחת בפער ניכר. בנוסף, הטענה על עלות הסוואפ של אינווסקו (0.07%) נכונה אבל לא מאוזנת - דווקא בגלל המבנה הסינתטי, הקרן חוסכת ניכוי מס במקור של 15%-30% על דיבידנדים אמריקאיים, מה שמקזז ויותר את עלות הסוואפ ובפועל מביא תשואה עודפת על המדד. הקרן הסינתטית בנטו עוקפת קרן פיזית, לא נופלת ממנה. מצפה לפרק הבא, אבל כבר עכשיו ברור שאי אפשר לקבל החלטה מבוססת בלי לשלב מס, נזילות, היבט התנהגותי והטבות נלוות (הלוואה כנגד הקופה, ירושה, וכו׳) במשוואה. @יוסף-מינצברג אולי תסביר גם כאן את כל ההסבר שלך בפורום השני על המאמר
  • 1 הצבעות
    42 פוסטים
    2k צפיות
    יוסף מינצברגי
    מאמר חדש בנושא
  • 0 הצבעות
    8 פוסטים
    505 צפיות
    רואה את הנולדר
    @בוטח-בה כתב ברעיונות להשקעה עם תזרים תשואות גבוה: ודאי שיש! ברור שיש מלא רעיונות אם אתה יודע להקים פרויקטים תעשה אחד כזה תפתח עיתון עלון פרסום כזה או אחר חנות תנהל צוות משאבי אנוש אם אתה יודע לטווח בין עובדים למעבידים אפשר להמשיך את הרשימה אבל זה לא ממש יעזור לך כי זה מאוד תלוי במי שאתה הובנתי?
  • מסחר עצמאי לא מאובטח - או קופת גמל מאובטחת

    מסחר עצמאי
    11
    3 הצבעות
    11 פוסטים
    508 צפיות
    ש
    @טריידר יש המלצות למניעה של הונאה? (חוץ מלא לפתוח מודעות למייל ולמסור פרטי אשראי/חשבון בטלפון). ואם זה שייך בכלל אם אני מתחבר דרך האתר הרשמי במחשב?
  • 3 הצבעות
    19 פוסטים
    1k צפיות
    שמש מרפאש
    @בן-עליה כתב בלא להשבר בירידות!!!: ראיתי במספר מאמרים שכן ממליצים על קרנות מגודרות כמדומני בסולידית ובחתול פיננסי 0 ב בן עליה ראיתי במספר מאמרים שכן ממליצים על קרנות מגודרות כמדומני בסולידית ובחתול פיננסי לא מאמין שהסולידית המליצה לגדר. בכל אופן אין לזה שום הגיון.