דילוג לתוכן

כלכלת ארה"ב לאן?

שוק ההון והשקעות
12 6 577 1

נושאים מוצעים


  • קרן השתלמות לתושב ישראל וארה"ב

    שוק ההון והשקעות @@@
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    223 צפיות
    moshe39M
    @shuki כתב בקרן השתלמות לתושב ישראל וארה"ב: כוונתי בשאלתי הייתה לעצמאי. מי שיודי פרטים אשמח שיסביר תודה @סייעתא-דשמיא כתב בקרן השתלמות לתושב ישראל וארה"ב: @shuki לעצמאי לא ברור האם זה בכלל PFIC או לא. הכוונה שיש ויכוח האם הIRS יחשיב את זה לPFIC או לא מה זה PFIC תראה [כאן] (https://forum.benakel.org/topic/659/מיסוי-אמריקאי-מהו-מס-pfic-המאיים)
  • 7 הצבעות
    44 פוסטים
    2k צפיות
    ה. שלמהה
    @שמיל-שמיל כתב בהשקעות לאזרחי ארה"ב סיכום [מקוה מועיל]: @ה.-שלמה @ה.-שלמה כתב בהשקעות לאזרחי ארה"ב סיכום [מקוה מועיל]: קרנות בארה"ב מחוייבות לחלק דיבידנדים ולא משנה באיזה צורה הן משקיעות. לא הבנתי אם הם משקיעים באגחים גם צריכים לחלק דיבידנדים?, אם אין דיבדינדים את מה הם יחלקו בדיוק? מדובר בקרנות פאסיביות, הוי אומר בנכסים שמכניסים דיבידנדים לפחות ב50% מהקרן. אג"חים מכניסים תשלומי ריבית, שנחשבים אף הם דיבידנדים.
  • 1 הצבעות
    65 פוסטים
    4k צפיות
    ש
    מי שבאמת רוצה להיות מומחה ולהבין את העומק בשוק ההון ניתן לקבל מדריך מקיף במייל b3634488@gmail.com
  • 0 הצבעות
    54 פוסטים
    3k צפיות
    א יידישע קאפא
    יש למישהו ספרים בפי די אף?
  • 0 הצבעות
    103 פוסטים
    6k צפיות
    ר
    @ה.-שלמה @שמיל-שמיל אם אני ואשתי אזרחי ארה"ב, שנה קודמת לא דיווחתי כלל, כי ההכנסות היו מתחת לתקרה, בשנה הקרובה אצטרך לדווח, האם אצטרך לשלם מס על הכנסת שכיר של כ8000 ש"ח בחודש השקעה בקרנות אמריקאים [דרך מיטב] ע"ס 18 אש"ח עסק עצמאי עוסק זעיר / פטור /מורשה [עדיין לא פתחתי, אבל מתכוון לפתוח בקרוב, אשמח לדעת אם עלי לשכלל גם מס אמריקאי]. הכנסה משכירות של 5500 [גם משלם שכירות] כמו כן בפתיחת עסק יש תשלום של ביטו"ל לארה"ב? וא"כ כמה ואיך מדווחים על זה?