דילוג לתוכן

כלכלת ארה"ב לאן?

שוק ההון והשקעות
12 6 577 1

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    100 צפיות
    צ
    @א.א.פ. אם הכסף הזה היה במסלול מסויים והשאלה האם להעביר לS&P500 אז אולי הייתי אומר שתעביר עוד תקופה, אבל אם זה נמצא בחוץ, אין מה לחכות, זה ודאי מפסיד. ומכיון שאתה מדבר לטווח ארוך, אין מה להישאר בחוץ בגלל הספק שאולי תפסיד אולי לא. הרי בודאי שמהלך השנים יהיו ירידות, וזה לא אמור להפריע לך.
  • VTI לעומת VOO

    הועבר מסחר עצמאי s&p 500 מסחר מסחר עצמאי השקעה בשוק ההון
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    238 צפיות
    שמש מרפאש
    @אפ_על_פי_כן כתב בVTI לעומת VOO: שלום לכולם שאלה למומחי השקעות כאן - בתיק מסחר עצמאי שלי, רציתי לרכוש ETF שעוקב אחרי S&P. (מלבד רוב התיק שהוא VT - מדד עולמי). קניתי יחידות קרן VTI של ואנגארד. (הסיבה שאני קונה קרנות אמריקאיות - בגלל אזרחותי האמריקאית) לאחרונה הבנתי שVTI הוא לא בדיוק S&P, אלא מדד כלל החברות האמריקאיות. השאלה היא כמה קריטיים ההבדלים? אם ארצה לרכוש עוד, עדיף ללכת על ה- S&P המדוייק (כלומר VOO) ? ומה הרציונל להשקיע דווקא ב- VTI או לחילופין דווקא ב- VOO. תודה מראש לעונים... לא ממליץ על VTI. זה מדד שכולל בתוכו את כלל החברות הנסחרות בארה"ב, וזה אומר שיש בו גם הרבה חברות פח.
  • 0 הצבעות
    23 פוסטים
    789 צפיות
    אבי ר.א
    @בית-שמש עד כמה תחזית מזג אוויר מדויקת??... ברור שלא ניתן לדייק בזה, זה רק ענין של ציפיות של מומחים שבודקים את מצב המשק כרגע ומשערים לפי זה מה יהיה בעתיד, אבל אין באמת אפשרות לדעת, (אם בתחזית מזג אוויר הנתונים כבר קיימים רק רחוקים מאיתנו ורק ניתן לחזות אם הם יבואו אלינו, כאן אין נתונים קיימים ובכל רגע דברים עלולים להשתנות) בכ"א ההגדרה היא שהשוק מתמחר את האינפלציה לפי זה, ז"א שהרי א"א לדעת מה יהיה באמת בעתיד, אלא שכיום כשאדם רוצה ללוות בצמוד מדד כך זה היום מתומחר בשוק, אלא שכמו כל דבר שבשוק יש לו מחיר ולפעמים אתה משיקולים שלך יכול להחליט אם שווה לך את המחיר הזה לכאן או לכאן, כך גם בזה, תוסיף את הנתונים שלך ואת הצרכים ותשקול מה שווה לך. נ.ב. ובלי קשר או עם קשר אני חושב שבהסתכלות לעתיד (לפחות אם לטווח רחוק גם אם תהיה עליה מתונה של המדד או אפי' דפלציה פחות סיכוי שיקרה בפתאומיות ובבת אחת, משא"כ באינפלציה יותר קרוב שזה יקרה כמו בקורונה ובמלחמה וכדו' שלא נדע... אלא שעדין זה לא סותר את מה שכתבתי לעיל שכרגע זה המחיר בשוק.
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    209 צפיות
    אבי ר.א
    @רואה-את הנולד עיין מה שכתבו כאן ארגון בנקל.
  • 7 הצבעות
    44 פוסטים
    2k צפיות
    ה. שלמהה
    @שמיל-שמיל כתב בהשקעות לאזרחי ארה"ב סיכום [מקוה מועיל]: @ה.-שלמה @ה.-שלמה כתב בהשקעות לאזרחי ארה"ב סיכום [מקוה מועיל]: קרנות בארה"ב מחוייבות לחלק דיבידנדים ולא משנה באיזה צורה הן משקיעות. לא הבנתי אם הם משקיעים באגחים גם צריכים לחלק דיבידנדים?, אם אין דיבדינדים את מה הם יחלקו בדיוק? מדובר בקרנות פאסיביות, הוי אומר בנכסים שמכניסים דיבידנדים לפחות ב50% מהקרן. אג"חים מכניסים תשלומי ריבית, שנחשבים אף הם דיבידנדים.