דילוג לתוכן

מחפש המלצה על יועץ אפי' לא רשמי בשוק ההון במסחר עצמאי

מסחר עצמאי
17 12 986 12

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    133 צפיות
    א
    שלום אתמול (מוצאי שבת בשלח) התקיים כנס שהיה נשמע מעניין מאוד, כאן במודיעין עילית לצערי הרב, אף שמאוד רציתי להשתתף, לא הצלחתי אני סקרן נוראות לדעת עד כמה הכנס הצליח ועד כמה הציבור באמת התעניין/נהנה מהדברים שהושמעו שם תודה מראש על כל תגובה
  • 4 הצבעות
    4 פוסטים
    681 צפיות
    שמיל שמילש
    משהו מנפלאות הAI [image: 1770294405672-efe03dfa-1293-43ad-abea-b52c43afadbc-unnamed-1.png]
  • 2 הצבעות
    1 פוסטים
    195 צפיות
    רחל עומסיר
    שוק ההון הישראלי מזנק - אבל מה זה אומר על ההשקעות שלנו? הבורסה לא ראתה שבוע כזה הרבה זמן: מדד ת"א 35 זינק בצורה חדה השקל ממשיך להתחזק מול המטבעות הזרים וכל זה - בצל המערכה המורכבת מול איראן התוצאה? רבים שואלים האם צריך לשנות מסלול השקעה? אולי לנצל את העליות? והתשובה שלי : דווקא עכשיו חשוב להישאר יציבים. שוק ההון בנוי מתנודות. המשקיע החכם - הוא משקיע פסיבי, זה שנשאר נאמן לאסטרטגיה שבנה מראש: מסלול המתאים לגיל לרמת הסיכון למטרות שלך שוק ההון תמיד עולה ויורד. מי שמנסה לתזמן אותו – מפסיד. מי שנצמד לאסטרטגיה – מרוויח לאורך זמן. התגובה לעליות בשוק, ממש כמו לירידות - לא צריכה להיות אימפולסיבית אלא בתבונה והתמדה. אם יש לכם אסטרטגיה - תנו לה לעבוד. אם אתם לא בטוחים שהיא מתאימה - זה הזמן לבדוק. לסיכום הזמן להשקיע- זה כשיש לך תוכנית. לא כשיש כותרת בעיתון. [image: 1750759712744-12327d71-f8cd-4281-ab28-0f49ae950f6a-image.png] הכותבת הינה יועצת פנסיונית מורשית ומתכננת פרישה [image: 1750759765690-%D7%97%D7%AA%D7%99%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C-resized.png]
  • המלצה על מינוף-אופציות או מרג'ין

    מסחר עצמאי
    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    227 צפיות
    עומק הסיכויע
    @בלבנון-ישגה יש הרבה צורות מינוף ובכל אחת חסרון ויתרון והמשותף ביניהם שצריך להבין אותם ואחרי שמבינים השאלה כבר נפתרת מעצמה. מאד לא מומלץ להחליט על סמך טיפים בפורומים. (גם חסר נתונים לאיזה תרחיש אתה מכין מינוף כך שגם כל טיפ לא יהיה מדויק) מקווה שתבין אותי על הצד היותר חיובי
  • מסחר יומי - למה זה לא משתלם ?

    הועבר מסחר עצמאי מסחר יומי מניות
    55
    4 הצבעות
    55 פוסטים
    3k צפיות
    מ
    @צמיחה הנתונים שאני מכיר זה לפחות שנתיים כדי להתחיל להרוויח. כשמדברים על 60% זה לא בסכום אלא במספר הפעולות. לצורך הדוגמא מתוך 10 עסקאות 6 הסתיימו ברווח. המטרה היא לסגור הפסד עם רווח נמוך (5%-10%) ולסגור רווח בתשואה משמעותית (50% ומעלה. אני מכיר גם עסקאות של מאות אחוזים) התוצאה תהיה עלייה בסך הכל. הנסיון שצוברים מועיל לצמצם את ההפסדים ולמצוא את הרווחים הגדולים.