דילוג לתוכן

נדל"ן בארה"ב

הועבר נדל"ן ומשכנתאות
3 2 281 1
  • ישנם כמה מעלות בשוק הנדל"ן של ארה"ב:

    • רף כניסה נמוך.
    • אפשרויות מימון מגוונות (לפעמים המוכר יקח את הכסף בתשלומים...)
    • 5 מיליון עסקאות בשנה, ומתוכם כמה עצלנים שימכרו 20-30% תחת מחיר שוק.
    • טפסים ובירוקרטיה הרבה יותר פשוט.
    • הממשל מעודד השקעות, ולא תוקע מיסים בכל רכישה...

    מה שחשוב מאוד לדעת - שבנושא ההשקעות בארה"ב ישנם 2 סוגי משקיעים:
    א. משקיע פאסיבי - מקבל ליווי צמוד עד לרכישה בטוחה של נכס טוב, שמכניס נטו של 8% בשנה ויותר.
    ב. הרבה אנשים פותחים עסק נדלנ"י בארה"ב ומוצאים את הנישה שלהם לגדול בו. האפשרויות הן רבות ומגוונות...
    אך חשוב ללמוד אותם לעומק ולדעת שלא עושים שטויות.
    וכמובן כל אחד צריך להכיר את מקומו, ולהבין האם הוא המוכר בחנות הפיסטוקים, או בעל העסק, או המשקיע...

  • ישנם כמה מעלות בשוק הנדל"ן של ארה"ב:

    • רף כניסה נמוך.
    • אפשרויות מימון מגוונות (לפעמים המוכר יקח את הכסף בתשלומים...)
    • 5 מיליון עסקאות בשנה, ומתוכם כמה עצלנים שימכרו 20-30% תחת מחיר שוק.
    • טפסים ובירוקרטיה הרבה יותר פשוט.
    • הממשל מעודד השקעות, ולא תוקע מיסים בכל רכישה...

    מה שחשוב מאוד לדעת - שבנושא ההשקעות בארה"ב ישנם 2 סוגי משקיעים:
    א. משקיע פאסיבי - מקבל ליווי צמוד עד לרכישה בטוחה של נכס טוב, שמכניס נטו של 8% בשנה ויותר.
    ב. הרבה אנשים פותחים עסק נדלנ"י בארה"ב ומוצאים את הנישה שלהם לגדול בו. האפשרויות הן רבות ומגוונות...
    אך חשוב ללמוד אותם לעומק ולדעת שלא עושים שטויות.
    וכמובן כל אחד צריך להכיר את מקומו, ולהבין האם הוא המוכר בחנות הפיסטוקים, או בעל העסק, או המשקיע...

    @משה-חיים
    אני לא מתמצא בעניני נדל"ן לא בארץ ובודאי לא בחו"ל, אבל חשבת על עניני המס בארה"ב?
    לדוגמא, מס עיזבון שקיים בארה"ב ולא קיים בארץ, מחייב כל עזבון של נכס שנמצא בארה"ב ושייך לאדם שאינו אזרח אמריקאי במס של 35% על כל דולר מעל ל60,000$.

  • @משה-חיים
    אני לא מתמצא בעניני נדל"ן לא בארץ ובודאי לא בחו"ל, אבל חשבת על עניני המס בארה"ב?
    לדוגמא, מס עיזבון שקיים בארה"ב ולא קיים בארץ, מחייב כל עזבון של נכס שנמצא בארה"ב ושייך לאדם שאינו אזרח אמריקאי במס של 35% על כל דולר מעל ל60,000$.

    @סייעתא-דשמיא ישנם מספר דרכים להיפטר מזה. אחוז המקרים שהמס הנ"ל נגבה בפועל הוא נמוך מאוד.
    ועכ"פ כמובן שכדאי להתייעץ עם רו"ח אמריקאי כדי לצמצם את הסיכון ע"י הגדרת הבעלות בנוסח מסוים.

  • מונטיפיורימ מונטיפיורי העביר נושא זה מ- ב-
  • מונטיפיורימ מונטיפיורי העביר נושא זה מ-נדלן להשקעה ב-

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    100 צפיות
    מרים-הורביץ נכסיםמ
    @שואף-ליותר באופן כללי בהחלט הנקודה הזו חשובה מאוד, אחד הדברים הראשונים שאני מבררת עם אנשים זה את הנקודה הזו- האם הם מרוצים מדירת המגורים שלהם ואם לא לכמה זמן. היו לי לקוחות שאחרי הרבה עבודה הגענו למסקנה שגם אם יחשבו על מעבר זה לא יהיה לפני עוד 8 שנים בערך ואז נכנסנו להשקעה. תלוי בגיל הילדים שכפי שאמרו לך יש כל מיני דרכים ועוד נקודות שצריך לבדוק באופן אישי. אתם מוזמנים לקרוא עלי כאן (בעז''ה עוד ארשום על זה בפוסט נפרד)
  • 5 הצבעות
    54 פוסטים
    2k צפיות
    ב
    @סמארט-הון כתב במחירי הנדל"ן יזנקו אחרי המלחמה?: יש תחזיות לכאן ולכאן [כמובן שזה אומדן גס מאוד ולפני כל עסקה של השקעה מומלץ להתייעץ עם יועץ נדל''ן ללא אינטרסים שמכיר את השוק באותה עיר] אני חושב שזה אחד הבעיות של המשקיע הפשוט ואני מאלו הוא לא מכיר יועץ נדל"ן טוב ללא אינטרסים הוא לא מכיר יועץ משכנתא טוב ואותו דבר בשוק ההון הוא מכיר יועץ השקעות טוב ללא אינטרסים וכן בביטוחים וכו' ובמיוחד עם הטבע החשדני שלנו נ.ב אולי היה אפשר להעלות המלצות של משתמשים שבדקו ועבדו מול יועץ וראו את היושר וההגינות
  • הריבית בארה״ב ירדה ב-0.25%

    נדל"ן ומשכנתאות ריבית ארצות הברית
    3
    3 הצבעות
    3 פוסטים
    183 צפיות
    איש קישא
    @רואה-את-הנולד הוא אפילו פיטר את נגיד הבנק הקודם אחרי שלא הוריד את הריבית כי הוא "לא מקצועי"
  • השקעה בנדל"ן בעת הזו, נכון או לא?

    נדל"ן ומשכנתאות
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    499 צפיות
    מ
    https://magdilim.co.il/140520251232-2/
  • 3 הצבעות
    2 פוסטים
    198 צפיות
    טריידרט
    ידוע שמדדי הלמ"ס מעוותים, וצ"ע על בעלי תואר שני ושלישי שאינם יודעים חשבון, אבל תכל'ס, גם אם עקרונית חל ירידה במחירי הדירות החדשות עקב הטבות מימון, בפועל זה מחזיק את המחירים הריאלים בשוק ברמה הקודמת ואף מעלה אותם, (כמו שצויין בכתבה, ואכן גיס שלי לדוגמה רכש דירה במימון 10/90 לפני היתר בנייה במחיר גבוה יותר מדירה מוכנה יד2) כך שעם ירידת הריבית, ייבוא פועלים זרים, עליית שכר המינימיום, ושיקום שוק העבודה אחרי המלחמה, המחירים רק יעלו מכאן והלאה. ואכן, הקולר נמצא בעיקר בהלמ"ס, אך כמדומני שגם אם מדד הלמ"ס היה מורה על ירידת מחיר הידורת, הציבור מודד מחירים בריאלי, כלומר שגם אם הציבור היה מודע שהטבות מימון פירושו הורדה של 5%, הם לא היו רואים או חשים בהעלאת מחיר הדירה ב5% וביטול הטבות מימון עלייה של 10% שלא מקובל עליו. כך שהלמ"ס אכן אשם הלחצת אנשים לרכוש דירה כאן ועכשיו, אבל בעיקר בנק ישראל אשמה המאפשרת הלוואות קבלן ומימון 10/90 הזויים. כן נלענ"ד.