דילוג לתוכן

התייעצויות בנוגע למיחזורי משכנתא

נדל"ן ומשכנתאות
475 43 15.6k 32
  • @יענקלה ההצעה שהעלית כעת מלאומי היא אותה הצעה בדיוק כפי שהעלית לפני מס' ימים
    פשוט העוגנים ירדו בעשירית האחוז.
    ועדיין, ההצעה של מרכנתיל טובה יותר.
    בהצלחה

    פוסט זה נמחק!
  • @משכנתא-בקצב-שלך
    לאומי שיפרו לנו את ההצעה האם היא משתלמת?
    מה אפשר לשפר?
    12a4a16a-ae96-4a67-93e9-5e7741083c5c-image.jpeg

    @יענקלה שיפרו לך את הקל"צ וזה מצויין
    תגיד להם שישפרו לך את התוספת במל"צ כמו במרכנתיל תוספת של 0.6
    לא בטוח שתצליח
    [אם זה יבוא ע"ח העלאת הריבית בקל"צ אז עדיף שלא]

  • ריביות מאוד אטרקטיביות

  • @יענקלה שיפרו לך את הקל"צ וזה מצויין
    תגיד להם שישפרו לך את התוספת במל"צ כמו במרכנתיל תוספת של 0.6
    לא בטוח שתצליח
    [אם זה יבוא ע"ח העלאת הריבית בקל"צ אז עדיף שלא]

    @משכנתא-בקצב-שלך
    האם כדאי לסגור עם המשכנתא הזאת-היא שווה?
    או לחכות להצעה יותר טובה בהמשך?

  • @משכנתא-בקצב-שלך
    האם כדאי לסגור עם המשכנתא הזאת-היא שווה?
    או לחכות להצעה יותר טובה בהמשך?

    @יענקלה לפי מצב הריביות כיום זו הצעה מושלמת
    אני ממליץ להתקדם אלא א"כ נראה לך שהבנקאי יזרום להוריד עוד קצת
    אבל בגדול כרגע זה מצויין!

  • ביקשתי בקשה להוספה למשכנתא סכום עבור "הלוואה לכל מטרה"
    ציינתי שיש לי כבר הלוואה בנקאית ע"ס 100K בריבית P+1 ל7 שנים. ואני רוצה לקבל הצעה טובה יותר.
    וזה ההצעה שקיבלתי מהם:aa4c33e7-7ee2-42aa-96a9-3a913f2f47f1-image.jpeg
    לא מבין, הם עושים ממני צחוק?

  • ביקשתי בקשה להוספה למשכנתא סכום עבור "הלוואה לכל מטרה"
    ציינתי שיש לי כבר הלוואה בנקאית ע"ס 100K בריבית P+1 ל7 שנים. ואני רוצה לקבל הצעה טובה יותר.
    וזה ההצעה שקיבלתי מהם:aa4c33e7-7ee2-42aa-96a9-3a913f2f47f1-image.jpeg
    לא מבין, הם עושים ממני צחוק?

    @חיסכון-לחתונה דבר ראשון לא העלית את הסל המוצע שזה התמהיל הרלוונטי,
    בנוסף, הלוואה לכל מטרה היא בסביבות 2% יותר מהלוואה לדיור, ובנוסף תצטרך לקחת מינימום שליש במסלול קבוע.
    כדאי לשקול לקחת לשיפוצים אם זה מתאפשר שם הריביות קרובות לדיור ותוכל לקבל זול יותר מפריים +1

  • @חיסכון-לחתונה דבר ראשון לא העלית את הסל המוצע שזה התמהיל הרלוונטי,
    בנוסף, הלוואה לכל מטרה היא בסביבות 2% יותר מהלוואה לדיור, ובנוסף תצטרך לקחת מינימום שליש במסלול קבוע.
    כדאי לשקול לקחת לשיפוצים אם זה מתאפשר שם הריביות קרובות לדיור ותוכל לקבל זול יותר מפריים +1

    @משכנתא-בקצב-שלך
    אחרי שכבר ביקשתי עבור "הלוואה לכל מטרה" אני יכול לבקש עכשיו עבור שיפוצים?
    אני אמור להוכיח שזה עבור שיפוצים או רק להצהיר?
    (מצורף הסל המוצע)
    190d221c-359c-434f-a3ef-a90daf53180b-image.jpeg

  • @משכנתא-בקצב-שלך
    אחרי שכבר ביקשתי עבור "הלוואה לכל מטרה" אני יכול לבקש עכשיו עבור שיפוצים?
    אני אמור להוכיח שזה עבור שיפוצים או רק להצהיר?
    (מצורף הסל המוצע)
    190d221c-359c-434f-a3ef-a90daf53180b-image.jpeg

    @חיסכון-לחתונה אכן ריביות על הפנים

    @חיסכון-לחתונה said:

    אחרי שכבר ביקשתי עבור "הלוואה לכל מטרה" אני יכול לבקש עכשיו עבור שיפוצים?

    אם אתה ללא יועץ, פשוט תגיד שלא ידעת שניתן להוציא לשיפוץ לכן ביקשת ככה, וכעת התברר לך..

    @חיסכון-לחתונה said:

    אני אמור להוכיח שזה עבור שיפוצים או רק להצהיר?

    להצהיר ולהביא הצעת מחיר מקבלן... כמובן בכפוף לשמאות

    בסכום נמוך כזה ע"פ רוב תקבל בפעימה אחת ללא צורך בהצגת קבלות וכד'

  • הבעיה שכבר אמרתי שזה בשביל לסגור הלוואה בנקאית אחרת.
    אם אני יבקש 90 אלף ויגיד שזה עבור החלפת ריצוף ומטבח וכדו' זה התקבל ללא הצעת מחיר ושמאי?

  • אשמח לחוות דעת האם מדובר בריביות טובות?
    09ad4814-27ca-493e-9c21-2fe763ed1763-image.jpeg
    תודה רבה

  • במסלול הקל"צ זו ריבית טובה עד מצויינת, ובמסלולי המל"צ זו ריבית סבירה. בסך הכללי זו משכנתא טובה שמעידה על פרופיל לווה גבוה, או סתם על יועץ משכנתאות טוב.

  • אשמח לחוות דעת האם מדובר בריביות טובות?
    09ad4814-27ca-493e-9c21-2fe763ed1763-image.jpeg
    תודה רבה

    @יאיר-אלדרק
    שתי דברים
    א' ישנו אשכול ייעודי לשאלות בנוגע למשכנתאות, מנהלי הפורום לא רוצים שיפתחו אשכולות נפרדים לכל שאלה.
    ב' לא ניתן להגיב על שאלה כזו כללית, צריך לדעת קצת יותר נתונים על התיק, אחוזי מימון, יחס החזר, ממה מורכב ההכנסות, נתוני אשראי וכד'
    בהצלחה

  • @יאיר-אלדרק
    שתי דברים
    א' ישנו אשכול ייעודי לשאלות בנוגע למשכנתאות, מנהלי הפורום לא רוצים שיפתחו אשכולות נפרדים לכל שאלה.
    ב' לא ניתן להגיב על שאלה כזו כללית, צריך לדעת קצת יותר נתונים על התיק, אחוזי מימון, יחס החזר, ממה מורכב ההכנסות, נתוני אשראי וכד'
    בהצלחה

    היכן ניתן לשאול?
    הנתונים שלי הם
    מימון של 75 אחוז
    דירוג אשראי מעולה
    הכנסות: מלגה של כולל, עבודה בחברת ביטוח 6500 ועצמאי עם ממוצע הכנסות של 7500
    המשכנתא ל20 שנה

  • היכן ניתן לשאול?
    הנתונים שלי הם
    מימון של 75 אחוז
    דירוג אשראי מעולה
    הכנסות: מלגה של כולל, עבודה בחברת ביטוח 6500 ועצמאי עם ממוצע הכנסות של 7500
    המשכנתא ל20 שנה

    @יאיר-אלדרק said:

    היכן ניתן לשאול?

    ישנו אשכול ייעודי התייעצויות בנוגע למיחזורי משכנתא
    https://forum.benakel.org/post/19932

  • אשמח לחוות דעת
    הנתונים שלי הם
    מימון של 75 אחוז
    דירוג אשראי מעולה
    הכנסות: מלגה של כולל, עבודה בחברת ביטוח 6500 ועצמאי עם ממוצע הכנסות של 7500
    המשכנתא ל20 שנה
    8ad06d53-5d54-44fe-ba66-6bde0763044e-image.jpeg

  • אשמח לחוות דעת
    הנתונים שלי הם
    מימון של 75 אחוז
    דירוג אשראי מעולה
    הכנסות: מלגה של כולל, עבודה בחברת ביטוח 6500 ועצמאי עם ממוצע הכנסות של 7500
    המשכנתא ל20 שנה
    8ad06d53-5d54-44fe-ba66-6bde0763044e-image.jpeg

    @יאיר-אלדרק
    אם אתם עם יועץ וביררתם עליו קודם, תסמכו עליו.

    אם אתם מוגבלים למזרחי מבחינת סוג ההכנסה [כפי שזה נראה] אז למזרחי הקל"צ מצויין, המל"צ ניתן לבדוק שיפור.
    בנוסף, כדאי למזער את הקל"צ לשליש ולא יותר

  • הבעיה שכבר אמרתי שזה בשביל לסגור הלוואה בנקאית אחרת.
    אם אני יבקש 90 אלף ויגיד שזה עבור החלפת ריצוף ומטבח וכדו' זה התקבל ללא הצעת מחיר ושמאי?

    חיסכון-לחתונה
    אשמח לשמוע אם יש למשהו תשובה.
    ועוד שאלה אני מקבל מהשווער וההורים כל חודש 3200 ש"ח (בשביל המשכנתא) זה נכנס קבוע באותו תאריך כבר מעל ל4 שנים.
    יש איזה דרך לגרום לבנק לקבל את זה כהכנסה?

  • הבעיה שכבר אמרתי שזה בשביל לסגור הלוואה בנקאית אחרת.
    אם אני יבקש 90 אלף ויגיד שזה עבור החלפת ריצוף ומטבח וכדו' זה התקבל ללא הצעת מחיר ושמאי?

    @חיסכון-לחתונה said:

    אם אני יבקש 90 אלף ויגיד שזה עבור החלפת ריצוף ומטבח וכדו' זה התקבל ללא הצעת מחיר ושמאי?

    משכנתא לשיפוץ אף פעם לא תצא ללא הצע"מ ושמאות

    @חיסכון-לחתונה said:

    עוד שאלה אני מקבל מהשווער וההורים כל חודש 3200 ש"ח (בשביל המשכנתא) זה נכנס קבוע באותו תאריך כבר מעל ל4 שנים.
    יש איזה דרך לגרום לבנק לקבל את זה כהכנסה?

    תלוי באילו בנקים

  • @חיסכון-לחתונה said:

    אם אני יבקש 90 אלף ויגיד שזה עבור החלפת ריצוף ומטבח וכדו' זה התקבל ללא הצעת מחיר ושמאי?

    משכנתא לשיפוץ אף פעם לא תצא ללא הצע"מ ושמאות

    @חיסכון-לחתונה said:

    עוד שאלה אני מקבל מהשווער וההורים כל חודש 3200 ש"ח (בשביל המשכנתא) זה נכנס קבוע באותו תאריך כבר מעל ל4 שנים.
    יש איזה דרך לגרום לבנק לקבל את זה כהכנסה?

    תלוי באילו בנקים

    @משכנתא-בקצב-שלך

    עוד שאלה אני מקבל מהשווער וההורים כל חודש 3200 ש"ח (בשביל המשכנתא) זה נכנס קבוע באותו תאריך כבר מעל ל4 שנים.
    יש איזה דרך לגרום לבנק לקבל את זה כהכנסה?

    תלוי באילו בנקים

    איזה יקבלו את זה? אשמח לדעת למי לפנות

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    8 פוסטים
    291 צפיות
    מ
    @הוא-ולא-אחר אני יודע כי 2 בנקים עבדו לי. אמרתי לכאורה כי לא ניסיתי עם זירו (לאומי נתקע באיזה שלב בפתיחת חשבון אבל עובד בחשבון קיים) וכמו שכתבתי צ'קים אי אפשר להפקיד.
  • 0 הצבעות
    8 פוסטים
    339 צפיות
    ה
    @מרים-הורביץ-נכסים ממש כך, חוץ מכאב הראש הכרוך בזה להתעסק עם זה.
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    134 צפיות
    חיסכון לחתונהח
    מצורף שני סקירות בנושא מהיום האחרון. וזה כמובן ללא חשבון של נפילת המשטר באירן שיכול להרים את השוק והשקל לגובה שלא נראה... https://www.funder.co.il/article/193697 https://www.funder.co.il/article/193701
  • 0 הצבעות
    30 פוסטים
    2k צפיות
    chavy7032C
    בהמשך למה שלמדנו עד עכשיו דיברנו על ריבית פריים, ריבית קבועה וריבית משתנה, והבנו שבמסלולים המשתנים יש שני מרכיבים מרכזיים: עוגן – המנגנון שעל פיו הריבית משתנה מרווח – התוספת שהבנק מוסיף מעל העוגן עד כאן הכול ברור ️ אבל עכשיו מגיע שלב חשוב אחד קדימה בלמידה שלנו יש הוראה של בנק ישראל שקובעת משהו קריטי: העוגן לא יכול להיות בשליטת הבנק. כלומר – הבנק לא מחליט איך העוגן נקבע, והוא גם לא יכול "לשחק" איתו. העוגן חייב להיות מבוסס על גורם: חיצוני אובייקטיבי שלא תלוי בבנק לשון ההוראה – נב"ת 451, סעיף 16א.(א): "הבסיס לקביעת שיעור הריבית בהלוואה, במועד שינויו, יהיה אובייקטיבי חיצוני (היינו, שלתאגיד לא תהיה השפעה ישירה בקביעתו), כגון: שיעור הריבית הממוצעת כהגדרתה בצו הבנקאות (עמלות פירעון מוקדם), התשס"ב-2002, ריבית פריים או עקום האפס שמפרסם בנק ישראל." אז מה כן נשאר למשא ומתן? המרווח זה החלק היחיד שבו הבנק כן קובע — ועליו בדיוק אתם יכולים להשפיע. ולכן, כשאתם מקבלים הצעת משכנתא: אל תסתכלו רק על הריבית הכוללת. תפרקו אותה: מה העוגן מה המרווח כי מי שמבין את ההבדל — מתחיל לשלוט במשכנתא שלו, ולא להפך ️
  • 0 הצבעות
    31 פוסטים
    1k צפיות
    ה
    @אבי-ר. כתב בלפני חתימה על משכנתא, רוצה להתייעץ: אם המשכנתא היא לתקופה ארוכה כך שאז המצב הוא שסך הקרן לא יורדת כלל המשמעות של זה היא א. שהריבית ממשיכה להיות על הסכום הגבוה. אתה צודק בחילוק בין תקופה קצרה לארוכה! זו הייתה טעות שלי. אני כתבתי: כתב בלפני חתימה על משכנתא, רוצה להתייעץ: כן אני מבין שיש הבדל בין אם גובה הסכום ביחס לתקופה הוא באופן כזה שאתה משלם יותר קרן ממה שהאינפלציה מעלה אותה. שאז היא הולכת ונגמרת. כי זו באמת הסיבה הישירה להבדל, אבל בעקיפין אתה צודק שזה תלוי בקצרה וארוכה (פשוט חשבתי שיתכן ארוכה שהקרן כן פוחתת וקצרה שלא וכנראה שזה לא נכון), בקיצור שנינו אמרנו את אותו הדבר כל אחד בסגנונו.