דילוג לתוכן

התייעצויות בנוגע למיחזורי משכנתא

נדל"ן ומשכנתאות
469 42 15.4k 31
  • @אבי-ר. כך גם ידוע לי
    40% זה רק כשיש זכאות ולאחר 4 שנים

    @משכנתא-בקצב-שלך
    מעניין שלשנינו ידוע אותו דבר...😉

  • @משכנתא-בקצב-שלך
    מעניין שלשנינו ידוע אותו דבר...😉

    @אבי-ר.
    @משכנתא-בקצב-שלך

    צודקים.
    למען הסר ספק וטעות, אדייק יותר.

    לבעלי משכנתא רגילה, ללא רכיב זכאות במשכנתא,
    המדרגות הם :
    עד 3 שנים 0%
    3-5 20%
    5+ 30%

    ולבעלי הלוואות משלימות לזכאות,
    המדרגות הם:
    שנה-2 10%
    2-3 20%
    3-4 30%
    4+ 40%

    שבוע טוב.

  • רציתי לשאול
    יש לי משכנתא בפועלים ואני רוצה על חלק מהמסלולים לקצר בשנים
    עד לאיזה סכום תוספת על התשלום הקודם אני לא יצטרך להוכיח הכנסות
    האם זה משהו מסודר או לפי המצב רוח שלהם
    וכן האם זה מחושב לפי מה אני משלם עכשיו או מה שאישרו לי בזמנו (שמאז הפריים ירד והוריד לי את ההחזר החודשי)
    תודה רבה

  • @משכנתא-בקצב-שלך said:

    @חיסכון-לחתונה said:

    הוא יכול לקבל יותר טוב מזה?

    ריבית יפה.
    מול הצעה מתחרה לפעמים ניתן לשפר עוד טיפה.

    אמרו לו שהוא יכול גם לקבל במקום P-0.9
    האם זה לא שווה? ככל הנראה תהיה הורדת ריבית בעוד 3 שבועות ואז כבר יהיה לו 4.35 (במקום 4.3 במשתנה) אז לא עדיף ללכת על הפריים בגלל הערכות שלכאו' בשנתיים הקרובות יהיו עוד הורדות?

    @חיסכון-לחתונה איך הוא הגיע ל P-0.9 כיום? ועוד במזרחי?
    מצויין ממש

  • רציתי לשאול
    יש לי משכנתא בפועלים ואני רוצה על חלק מהמסלולים לקצר בשנים
    עד לאיזה סכום תוספת על התשלום הקודם אני לא יצטרך להוכיח הכנסות
    האם זה משהו מסודר או לפי המצב רוח שלהם
    וכן האם זה מחושב לפי מה אני משלם עכשיו או מה שאישרו לי בזמנו (שמאז הפריים ירד והוריד לי את ההחזר החודשי)
    תודה רבה

    @יוני-יוני

    עד 500 ש"ח מכלל התשלום העכשווי.
    נוהל.

  • תודה רבה
    רציתי עוד לשאול
    האם שווה לי למחזר עכשיו את הקבוע שכתוב לי בדוח יתרות שעמלת פירעון מוקדם היא כ1700 ש"ח
    או לחכות 5 חודשים שאז יעברו 3 שנים ואני אמור לקבל ע"ז 20% הנחה או שעד אז הפער בעמלה יהיה יותר?
    תודה רבה

  • תודה רבה
    רציתי עוד לשאול
    האם שווה לי למחזר עכשיו את הקבוע שכתוב לי בדוח יתרות שעמלת פירעון מוקדם היא כ1700 ש"ח
    או לחכות 5 חודשים שאז יעברו 3 שנים ואני אמור לקבל ע"ז 20% הנחה או שעד אז הפער בעמלה יהיה יותר?
    תודה רבה

    @יוני-יוני אין לזה צפי מדוייק כי לא יודעים מה תהיה הריבית הממוצעת שעל פיה נקבע העמלות היוון
    אך כרגע לפי מצב השוק העמלות היוון יגדלו משמעותית ומומלץ למחזר כעת כשהעמלות עדיין יחסית מזעריות.
    בהצלחה

  • רציתי לשאול
    יש לי משכנתא בפועלים ואני רוצה על חלק מהמסלולים לקצר בשנים
    עד לאיזה סכום תוספת על התשלום הקודם אני לא יצטרך להוכיח הכנסות
    האם זה משהו מסודר או לפי המצב רוח שלהם
    וכן האם זה מחושב לפי מה אני משלם עכשיו או מה שאישרו לי בזמנו (שמאז הפריים ירד והוריד לי את ההחזר החודשי)
    תודה רבה

    @יוני-יוני המדיניות של הבנקים שבהם לא נדרשת בדיקת הכנסות,
    מזרחי - עד 5% עלייה בהחזר
    פועלים- עד 500 ש"ח עלייה
    לאומי - 5% או 500 ש"ח הנמוך מביניהם
    דיסקונט מרכנתיל ובנלאומי - עד 100 ש"ח
    ירושלים - כל עלייה נדרש הכנסות
    זה המדיניות הכללית, כמובן שעלול להשתנות לפי טיב לקוח ושיקולי הבנק

  • יש לי מסלול משתנה צמוד שמתעדכן כל שנתיים וחצי, ב10.26 אמור להתעדכן לי העליה בהצמדה על הקרן.
    שתי שאלות, 1. האם מחזור עכשיו ימנע ממני לגמרי את התשלום על ההצמדה על הקרן.
    2. האם אמור להיות לי עמלה על המיחזור.
    תודה רבה לעוזרים

  • יש לי מסלול משתנה צמוד שמתעדכן כל שנתיים וחצי, ב10.26 אמור להתעדכן לי העליה בהצמדה על הקרן.
    שתי שאלות, 1. האם מחזור עכשיו ימנע ממני לגמרי את התשלום על ההצמדה על הקרן.
    2. האם אמור להיות לי עמלה על המיחזור.
    תודה רבה לעוזרים

    @עומד-בשער said:

    1. האם מחזור עכשיו ימנע ממני לגמרי את התשלום על ההצמדה על הקרן.

    ההצמדה לעולם לא תימנע כל עוד אינכם עוברים למסלול שאינו צמוד, מה שכן תרוויחו ממיחזור קודם תחנת השינוי הוא שלא תהיה קפיצה בריבית, אך זה לא קשור לעצם ההצמדה.

    @עומד-בשער said:

    1. האם אמור להיות לי עמלה על המיחזור.

    אם תעלו דוח יתרות נוכל לענות לכם

  • @עומד-בשער said:

    1. האם מחזור עכשיו ימנע ממני לגמרי את התשלום על ההצמדה על הקרן.

    ההצמדה לעולם לא תימנע כל עוד אינכם עוברים למסלול שאינו צמוד, מה שכן תרוויחו ממיחזור קודם תחנת השינוי הוא שלא תהיה קפיצה בריבית, אך זה לא קשור לעצם ההצמדה.

    @עומד-בשער said:

    1. האם אמור להיות לי עמלה על המיחזור.

    אם תעלו דוח יתרות נוכל לענות לכם

    @משכנתא-בקצב-שלך תודה רבה.
    לא הבנתי את התשובה, אני רוצה לעבור למל"צ, השאלה אם ההצמדה על הקרן מתעדכנת כל הזמן או בכל תחנה, ואם כן האם אני ירוויח את עליית הקרן אם אמחזר קודם התחנה.
    יתרות משכנתא.pdf

  • @משכנתא-בקצב-שלך תודה רבה.
    לא הבנתי את התשובה, אני רוצה לעבור למל"צ, השאלה אם ההצמדה על הקרן מתעדכנת כל הזמן או בכל תחנה, ואם כן האם אני ירוויח את עליית הקרן אם אמחזר קודם התחנה.
    יתרות משכנתא.pdf

    @עומד-בשער ההצמדה על הקרן מתעדכנת בכל חודש ב-15 לחודש לפי פרסום מדד המחירים לצרכן, ולכן את הנזק שלכם מההצמדה כבר הפסדתם מומלץ כמה שיותר מהר לברוח מזה!!
    ריבית גבוהה וצמודה למדד=נזק גדול.
    [כדי לשבר את האוזן במסלול הצמוד, לקחתם מהבנק לפני 5 שנים 260 אלף וכיום אתם חייבים לבנק 275 אלף...]
    ממליץ לך להתקשר כבר עכשיו למזרחי לבקש למחזר למל"צ כל שנתיים, כך תוכל גם להרוויח קצת מירידת העוגנים שיהיו בעוד יומיים.
    בהצלחה

  • @דוד-כהן האות H זה בעצם כינוי לעוגן וה-3.2 זה התוספת מעל העוגן.
    במועד לקיחת המשכנתא העוגן היתה בשפל ומתחת ל-0 ואם הנומינלי שזה בעצם הריבית שאתה משלם כיום היא 1.3 זה אומר שהעוגן היתה -1.9%

    @משכנתא-בקצב-שלך כמה מקובל לקבל היום במצב של שחזור הפריים ושחזור האגח? כלומר לאיזה ריבית לשאוף בתהליך המיקוח?

  • @משכנתא-בקצב-שלך כמה מקובל לקבל היום במצב של שחזור הפריים ושחזור האגח? כלומר לאיזה ריבית לשאוף בתהליך המיקוח?

    @דוד-כהן
    תלוי בנקים
    תלוי תיק
    תלוי לקוח
    ועוד
    אין לזה משהו קבוע

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    79 צפיות
    chavy7032C
    בגלל סיבה מיוחדת… משהו גדול עומד להגיע באשכול הזה הלמד מה זה ריביות? ממה זה בנוי ? איך משלמים בפועל את הריביות? אז אני מתחיל נושא חדש — ועושה סדר בדברים שכולם משלמים עליהם הרבה כסף, אבל לא תמיד מבינים עד הסוף. אז מה זה בעצם ריבית? ריבית היא עלות האשראי — כלומר, המחיר שאתה משלם על זה שהבנק נותן לך כסף. אבל כדי להבין את זה באמת — צריך להסתכל על זה בצורה עמוקה יותר: כשאתה לוקח כסף מהבנק, זה לא “כסף חינם”. אתה בעצם משתמש בכסף שלא שייך לך — והבנק מאפשר לך להחזיק אותו לאורך זמן. כל יום שהכסף הזה אצלך: אתה ממשיך להשתמש בו — ועל השימוש הזה יש עלות. אפשר לחשוב על זה כמו סוג של “שכירות על כסף”: אתה לא קונה את הכסף אתה רק מחזיק ומשתמש בו ועל כל יום כזה אתה משלם הבנק, מבחינתו, נתן לך משאב — כסף — והריבית היא התשלום שהוא מקבל על זה שהמשאב הזה נמצא אצלך ולא אצלו. וזה בדיוק הנקודה שרוב האנשים מפספסים: הריבית לא “מחכה לסוף החודש” ולא באמת “מתחלקת לחודשים” בצורה קבועה. היא נוצרת כל הזמן — כל יום שאתה עדיין חייב כסף, אתה משלם עליו עוד קצת. כלומר: כל יום שאתה מחזיק את הכסף — יש לזה מחיר כל יום שעובר — מצטברת עוד עלות קטנה וכל עוד החוב קיים — העלות ממשיכה להיבנות וכשאתה מתחיל להחזיר: אתה מחזיק פחות כסף של הבנק ולכן גם “שכר הדירה” שאתה משלם עליו קטן בסוף, ריבית היא לא רק מספר או אחוז — היא ביטוי לזמן. כמה זמן הכסף של הבנק נמצא אצלך — וכמה אתה משלם על כל יום כזה. וזו בדיוק המשמעות האמיתית של “עלות האשראי” — המחיר של להחזיק כסף שלא שייך לך, לאורך זמן. בקרוב הולך להיות בשורות .... יהיה מעניין....
  • כל כמה זמן כדאי לבדוק מחזור משכנתא?

    נדל"ן ומשכנתאות
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    181 צפיות
    ש
    @משכנתא-בקצב-שלך תודה רבה!
  • 1 הצבעות
    6 פוסטים
    254 צפיות
    אבי ר.א
    באופן כללי אתה צודק בדבריך. @BRISKER כתב במשכנתא מסובסדת ממשרד הבינוי והשיכון – הטבה אמיתית או אשליה יקרה?: בשנים האחרונות המדד בישראל עלה סביב 3%–4% בשנה (ובשנים מסוימות אף יותר). לא מסתכלים בזה לפי השנים האחרונות שספציפית היה בהם קורונה ומלחמה, אלא לאורך השנים שהממוצע הוא מתחת ל2% אינפלציה בשנה, וכך גם הציפיות לשנים הקרובות. (אם לא יקרה עוד משהו לא צפוי) @BRISKER כתב במשכנתא מסובסדת ממשרד הבינוי והשיכון – הטבה אמיתית או אשליה יקרה?: כיום ניתן לקחת מסלולים לא צמודים בריבית קבועה של כ־5.5%–5.7%: כמו שכבר תיקנו אותך. ולמעשה כמו שכתב @משכנתא-בקצב-שלך ההמלצה בד"כ היא לקחת מזה סכום נמוך, כך שאין השפעה רצינית מהאינפלציה, ויש מקרים שכן כדאי לשקול לקחת מזה סכומים גדולים יותר.
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    268 צפיות
    נחמן רוזנבלוםנ
    @כותב-רק-מה-שיודע כתב בקורס יעוץ משכנתאות במחיר של יעוץ בודד, שווה?: @פייבל-אשרינו עיקר המעלה של יועץ הוא הקשרים וההסכמים שהוא משיג עם הבנקאים. את עיקר הידע של היועצים אפשר לקנות על רגל אחת אבל זה לא יעזור להשיג ריביות זולות כמו שהם משיגים וכמו שכתב @בית-שמש . ובכל מקרה מיחזור פנימי בד"כ עולה פחות מ5 לפעמים גם היועץ שהוציא לך את המשכנתא יכול לעשות לך מיחזור באזור ה2000. זה בדיוק הנקודה שגרמה לחבר שלי לא לקחת בעצמו את המשכנתא.
  • 2 הצבעות
    280 פוסטים
    13k צפיות
    ל
    @משהמשה said: מי שמתעניין יכול לפנות אלי למייל ‫A054840548@gmail.com‬ הוא לא מגיב במייל הזה?