התייעצויות בנוגע למיחזורי משכנתא
-
רציתי לשאול
יש לי משכנתא בפועלים ואני רוצה על חלק מהמסלולים לקצר בשנים
עד לאיזה סכום תוספת על התשלום הקודם אני לא יצטרך להוכיח הכנסות
האם זה משהו מסודר או לפי המצב רוח שלהם
וכן האם זה מחושב לפי מה אני משלם עכשיו או מה שאישרו לי בזמנו (שמאז הפריים ירד והוריד לי את ההחזר החודשי)
תודה רבה -
הוא יכול לקבל יותר טוב מזה?
ריבית יפה.
מול הצעה מתחרה לפעמים ניתן לשפר עוד טיפה.אמרו לו שהוא יכול גם לקבל במקום P-0.9
האם זה לא שווה? ככל הנראה תהיה הורדת ריבית בעוד 3 שבועות ואז כבר יהיה לו 4.35 (במקום 4.3 במשתנה) אז לא עדיף ללכת על הפריים בגלל הערכות שלכאו' בשנתיים הקרובות יהיו עוד הורדות?@חיסכון-לחתונה איך הוא הגיע ל P-0.9 כיום? ועוד במזרחי?
מצויין ממש -
רציתי לשאול
יש לי משכנתא בפועלים ואני רוצה על חלק מהמסלולים לקצר בשנים
עד לאיזה סכום תוספת על התשלום הקודם אני לא יצטרך להוכיח הכנסות
האם זה משהו מסודר או לפי המצב רוח שלהם
וכן האם זה מחושב לפי מה אני משלם עכשיו או מה שאישרו לי בזמנו (שמאז הפריים ירד והוריד לי את ההחזר החודשי)
תודה רבהעד 500 ש"ח מכלל התשלום העכשווי.
נוהל. -
תודה רבה
רציתי עוד לשאול
האם שווה לי למחזר עכשיו את הקבוע שכתוב לי בדוח יתרות שעמלת פירעון מוקדם היא כ1700 ש"ח
או לחכות 5 חודשים שאז יעברו 3 שנים ואני אמור לקבל ע"ז 20% הנחה או שעד אז הפער בעמלה יהיה יותר?
תודה רבה@יוני-יוני אין לזה צפי מדוייק כי לא יודעים מה תהיה הריבית הממוצעת שעל פיה נקבע העמלות היוון
אך כרגע לפי מצב השוק העמלות היוון יגדלו משמעותית ומומלץ למחזר כעת כשהעמלות עדיין יחסית מזעריות.
בהצלחה -
רציתי לשאול
יש לי משכנתא בפועלים ואני רוצה על חלק מהמסלולים לקצר בשנים
עד לאיזה סכום תוספת על התשלום הקודם אני לא יצטרך להוכיח הכנסות
האם זה משהו מסודר או לפי המצב רוח שלהם
וכן האם זה מחושב לפי מה אני משלם עכשיו או מה שאישרו לי בזמנו (שמאז הפריים ירד והוריד לי את ההחזר החודשי)
תודה רבה@יוני-יוני המדיניות של הבנקים שבהם לא נדרשת בדיקת הכנסות,
מזרחי - עד 5% עלייה בהחזר
פועלים- עד 500 ש"ח עלייה
לאומי - 5% או 500 ש"ח הנמוך מביניהם
דיסקונט מרכנתיל ובנלאומי - עד 100 ש"ח
ירושלים - כל עלייה נדרש הכנסות
זה המדיניות הכללית, כמובן שעלול להשתנות לפי טיב לקוח ושיקולי הבנק -
יש לי מסלול משתנה צמוד שמתעדכן כל שנתיים וחצי, ב10.26 אמור להתעדכן לי העליה בהצמדה על הקרן.
שתי שאלות, 1. האם מחזור עכשיו ימנע ממני לגמרי את התשלום על ההצמדה על הקרן.
2. האם אמור להיות לי עמלה על המיחזור.
תודה רבה לעוזרים- האם מחזור עכשיו ימנע ממני לגמרי את התשלום על ההצמדה על הקרן.
ההצמדה לעולם לא תימנע כל עוד אינכם עוברים למסלול שאינו צמוד, מה שכן תרוויחו ממיחזור קודם תחנת השינוי הוא שלא תהיה קפיצה בריבית, אך זה לא קשור לעצם ההצמדה.
- האם אמור להיות לי עמלה על המיחזור.
אם תעלו דוח יתרות נוכל לענות לכם
-
- האם מחזור עכשיו ימנע ממני לגמרי את התשלום על ההצמדה על הקרן.
ההצמדה לעולם לא תימנע כל עוד אינכם עוברים למסלול שאינו צמוד, מה שכן תרוויחו ממיחזור קודם תחנת השינוי הוא שלא תהיה קפיצה בריבית, אך זה לא קשור לעצם ההצמדה.
- האם אמור להיות לי עמלה על המיחזור.
אם תעלו דוח יתרות נוכל לענות לכם
@משכנתא-בקצב-שלך תודה רבה.
לא הבנתי את התשובה, אני רוצה לעבור למל"צ, השאלה אם ההצמדה על הקרן מתעדכנת כל הזמן או בכל תחנה, ואם כן האם אני ירוויח את עליית הקרן אם אמחזר קודם התחנה.
יתרות משכנתא.pdf -
@משכנתא-בקצב-שלך תודה רבה.
לא הבנתי את התשובה, אני רוצה לעבור למל"צ, השאלה אם ההצמדה על הקרן מתעדכנת כל הזמן או בכל תחנה, ואם כן האם אני ירוויח את עליית הקרן אם אמחזר קודם התחנה.
יתרות משכנתא.pdf@עומד-בשער ההצמדה על הקרן מתעדכנת בכל חודש ב-15 לחודש לפי פרסום מדד המחירים לצרכן, ולכן את הנזק שלכם מההצמדה כבר הפסדתם מומלץ כמה שיותר מהר לברוח מזה!!
ריבית גבוהה וצמודה למדד=נזק גדול.
[כדי לשבר את האוזן במסלול הצמוד, לקחתם מהבנק לפני 5 שנים 260 אלף וכיום אתם חייבים לבנק 275 אלף...]
ממליץ לך להתקשר כבר עכשיו למזרחי לבקש למחזר למל"צ כל שנתיים, כך תוכל גם להרוויח קצת מירידת העוגנים שיהיו בעוד יומיים.
בהצלחה -
@דוד-כהן האות H זה בעצם כינוי לעוגן וה-3.2 זה התוספת מעל העוגן.
במועד לקיחת המשכנתא העוגן היתה בשפל ומתחת ל-0 ואם הנומינלי שזה בעצם הריבית שאתה משלם כיום היא 1.3 זה אומר שהעוגן היתה -1.9%@משכנתא-בקצב-שלך כמה מקובל לקבל היום במצב של שחזור הפריים ושחזור האגח? כלומר לאיזה ריבית לשאוף בתהליך המיקוח?
-
@משכנתא-בקצב-שלך כמה מקובל לקבל היום במצב של שחזור הפריים ושחזור האגח? כלומר לאיזה ריבית לשאוף בתהליך המיקוח?
@דוד-כהן
תלוי בנקים
תלוי תיק
תלוי לקוח
ועוד
אין לזה משהו קבוע
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
הרשמה התחברות