דילוג לתוכן

בעלי משכנתא? יכולים לחסוך בהוצאות!!

כלכלת המשפחה
503 40 31.5k 35

נושאים מוצעים


  • 4 הצבעות
    12 פוסטים
    258 צפיות
    י
    בהרבה מקרים לקוחות שדברו על ריביות זולות, מתברר לבסוף שהבנק בקושי אישר להם משכנתא ולכן הריביות יקרות, ברור שהמחויבות של יועץ להביא את הריביות הטובות , אבל צריך להכיר את כל התמונה, ויועץ בעל מקצוע יודע להתאים משכנתא לכל לקוח, לפי יכולתו לפעמים רואים דו"ח יתרות של לקוח עם ריביות גרועות או פריסה של הרבה שנים , ושואלים אותו, תגיד מי היועץ שעשה לך את המשכנתא, וזו שאלה טיפשית כי אולי לא יכלו לאשר לו רק בריביות האלו כי היחס החזר שלו היה גבוה וכו', ואולי הלקוח לא יכל לעמוד בהחזרים כשלקח את המשכנתא, לכן א"א להכליל וכל ענין לגופו , וכל משכנתא זו סוגיא בפני עצמה, וכמו שכבר כתבו לעיל, שריביות זה חלק מהמכלול קחו דוגמה, אברך שזכה במחיר למשתכן , רוצה משכנתא , ולא כ"כ מעניין אותו הריביות כי רוצה את העיסקה, כמובן שצריך להביא לו את המקסימום, אבל הנידון הוא לא הריביות
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    165 צפיות
    אבי ר.א
    @אברהם-פרידמן שאלת השאלות. כמובן שלכל אחד יהיה בזה תשובה לפי דרכו וסגנונו וכך גם כל אחד יעשה לפי אישיותו. אני חושב שדבר ראשון זה לכתוב כל הוצאה והכנסה בין אם על מחשב בקובץ אקסל (שמחשב לבד) או על מחברת (יותר פרקטי) (יש לשים לב שתהיה מחברת גדולה עם מספר שורות מתאים) ובסוף כל חודש לחשב הוצאות = הכנסות. טיפ: לא צריך שזה יהיה דווקא לפי 1 לחודש עד 30 לחודש, אלא תלוי כל אחד לפי זמן המשכורת העיקרית שלו, (לדוגמה אם המשכורת נכנסת ב10 ניתן לעשות כל חודש מ10 עד ה9 הבא וכך תוכל לחשב במהלך החודש כמה יש לך עוד בשביל המשך החודש. דבר שני לעשות טבלה מסודרת (כנ"ל או באקסל או במחברת) של הוצאות והכנסות קבועות לפי תאריך בחודש, כך דבר ראשון תדע כמה בכלל יש לך אופציה בחודש קלאסי להוצאות משתנות, וכך גם בקלות יותר תוכל לצפות במצבך להמשך החודש, (לא תמיד זוכרים את כל ההוצאות הקבועות כמו חינוך תקשורת קופ"ח וכד' וע"י פתיחה קלה של המחברת או האקסל תוכל לראות הכל בברור) ובאופן כללי אני (ולא רק...) ממליץ להשתמש כמה שיותר במזומן, כך אתה הרבה יותר מודע לכמה יש לך וכמה אתה מוציא.
  • 0 הצבעות
    16 פוסטים
    552 צפיות
    אבי ר.א
    @שמיל-שמיל אני חושב שעדין ההבדל ברור.
  • 1 הצבעות
    4 פוסטים
    277 צפיות
    רואה את הנולדר
    תמיד חשבתי שהבנק עצמו מרוויח שהפריים גבוה וסה"כ הבנק לאומי החליט להרוויח קצת פחות לפי מה שאתה אומר @ניסן-עציוני זה נראה שטעיתי במשהו.
  • 2 הצבעות
    3 פוסטים
    219 צפיות
    ד
    @ניסן-עציוני לא חשבתי שאנשים עושים בשנים האחרונות תוכניות בבזק. יש גם שינוי בפלפונים לטובה או לרעה?