דילוג לתוכן

טראמפ הטיל שורה של מכסים - מה זה אומר לוול סטריט?

שוק ההון והשקעות
24 10 979 11

נושאים מוצעים


  • 5 הצבעות
    9 פוסטים
    339 צפיות
    ד
    ברור שהוא עוזר מאוד . האם אתה יכול לשאול את גיפיטי : האם להשקיע בחברת אלביט ולהסתמך עליו ? ממש לא , אם זה היה ככה כולם היו עושים את זה . השקעה מבוססת על מציאת ערך מוסף שהשוק או הציבור עדיין לא הבינו , וזה אפשרי רק אם יש לך משהו שאין לאחרים . אתה כן יכול ליצור פרומט חזק ולהביא את הצאט לביצועים טובים ולהוציא ממנו מידע הרבה יותר איכותי ועל סמך זה להשקיע .
  • 9 הצבעות
    11 פוסטים
    589 צפיות
    ד
    https://forum.benakel.org/topic/1198/כסף-חוזר-לכיס-איך-רפורמת-המס-של-2026-תגדיל-לכם-את-הנטו
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    356 צפיות
    צ
    @אנונימי2 א"א להמליץ לך בפורום על כזה דבר, אבל בהחלט הגישה נכונה שחברות AI הם העתיד [יותר נכון הווה, והעתיד זה בכלל אנרגיה]. מצד שני תמיד יש את החשש שרק כמה חברות מסויימות יצליחו לכבוש את השוק, וכל השאר... אם אתה עושה את זה כחלק מהפיזור שלך, אבל א"א להמליץ לך על איזה סכום וכמה אחוזים מהתיק. השאלה היא האם אתה מבין את הסיכונים, או שברור לך שרק AI ואין לך שום צד אחר בכלל. כי AI זה לא שום קוד להצלחה ועליית ערך המנייה.
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    293 צפיות
    ס
    @רואה-את-הנולד שעות המסחר בבורסה בארה"ב שלב המסחר המוקדם PRE MARKET 11:00 – 16:30 שלב המסחר הרגיל / הרציף – 16:30 – 23:00 שלב המסחר המאוחר AFTER MARKET – 23:00 – 03:00 PRE – MARKET – שלב המסחר המקדים שלב זה מתחיל כבר בשעות הלילה המאוחרות בארה”ב (שעות הצהריים המוקדמות בישראל) ומאפשר להכניס הוראות, ולבצע עסקאות עוד לפני פתיחת המסחר הרגיל. REGULAR TRADE HOURS – שלב המסחר הרגיל/הרציף זהו שלב המסחר בו מרוכז הרוב הגדול של נפח המסחר. שלב זה מתנהל בשעות 23:00- 16:30 שעון ישראל. AFTER MARKET – שלב המסחר המאוחר שלב זה מאפשר מסחר בשוק האמריקאי עד לשעת הלילה המאוחרות (שעון ישראל) ומתנהל באותו אופן כמו השלב המקדים. שלב הטרום מסחר והמסחר המאוחר מוגבלים ביחס לשעות המסחר הרגיל, בנפח המסחר, במכשירים הפיננסים בהם ניתן לסחור ובסיכויים למפגש קונה-מוכר כדי לייצר עסקה. הוראות ניתן להעביר דרך ברוקר שמנתב את ההוראות דרך עושי שוק או דרך ECN – רשתות מסחר ממחושבות המאפשרות מפגש בין קונים למוכרים מחוץ לבורסות הרשמיות. בשלבי המסחר המוקדם/מאוחר ההוראות מנותבות רק דרך ECN. הבהרות חשובות: **השעות הן לפי שעון ישראל **שעות הפעילות של מערכות המסחר בפועל, בשלבי המסחר המוקדם והמאוחר עשויות להיות שונות ממה שצוין, יש להתעדכן מול דסק מסחר חו"ל. **במעברי שעון חורף וקיץ קיים הפרש של כשבועיים בין ישראל וארה"ב, לפיכך, בתקופה זו שעות תחילה וסיום של המסחר לפי שעון ישראל משתנה לשעה אחת אחורה.
  • מה זה אפקט 'ריבית דריבית'

    הועבר שוק ההון והשקעות מאמר מאתר בנקל
    3
    5 הצבעות
    3 פוסטים
    503 צפיות
    ש
    @אבי-ה-נערה חשוב להדגיש גם את המשפט המפורסם: ''תשואות קודמות אינן הבטחת תשואה לתקופה הבאה''.