דילוג לתוכן

בשעה טובה לרווחת זו״צ מחוסרי הדיור, התרסקות מחירי הדירות כבר כאן!!!

נדל"ן ומשכנתאות
244 46 9.8k 37

נושאים מוצעים


  • 4 הצבעות
    19 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @שלום-ברנר said: @ניק100 לא הבנתי, זה יועיל אז בבקשה תפעיל את חברי הכנסת לפעול בעניין למה הכל צריך ליפול עלי @ניק100 said: @שלום-ברנר מה שהכי יועיל שהציבור ידרוש את זה מנציגי הציבור! שישווקו את החלק השני במהירות לצביון חרדי ואז זה יפתח את כל השכונה. בהחלט צריל לערב את כל הפוליטיקאם שצעקו על ממשלת בנט ולפיד שלוקחים מהחרדים את השכונה ולבסוף זה כן תואם לציבור החרדי והנה כרגע בממשלת ימין וכו' השכונה הדרומית לא משווקת כרגע בגלל התנגדות ראש העיר (שהעלו אותו כדי שיקדם ועושה להיפך...)
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    833 צפיות
    פ
    לא נכנסתי לעומק הפרטים אבל מבדיקה ראשונית זה לא גרוייסע מציאה. הקרקע נרכשה שם במחיר מאוד יקר ביחס למקום, וזה עוד לפני עלויות פיתוח, וגם כיום יש שם אפשרות לרכוש דירות במחיר זולים, אולי בגלל שהציבור הליטאי לא מגיע לשם, ולכן לא נראה שזה שווה את הסיכון. גם @איצ-ה-דז-אלובסקי אמר באחד ההודעות שהוא הולך לדבר על קבוצות רכישה.
  • 1 הצבעות
    41 פוסטים
    2k צפיות
    מרים-הורביץ נכסיםמ
    אני מסיכמה מאוד שיש אי וודאות. יש סיכויים לתרחישים ל 2 הכיוונים וייתכן שאכן תהיה עלייה בפריפריה וירידה במרכז מה שלמעשה אומר כך: מדרבן את הזוגות הצעירים להיכנס לרכישה של קורת גג בלי לדחות, ואת המשקיעים להיכנס רק להשקעות חכמות שלא תלויות בעליית מחיר. מהשטח אני כבר רואה עלייה סמויה בפריפריה שמתבטאת המקומות מסוימים בעליית מחיר, ובמקומות אחרים בצמצום בהיצע הגדול שהיה בתקופה האחרונה.
  • הרצאה מאת ועד הדיור.

    נדל"ן ומשכנתאות
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    241 צפיות
    אבישי ויינגולדא
    @שמואל כתב בהרצאה מאת ועד הדיור.: היום יום ב' בערב (י' אדר), התקיימה הרצאת זום וכן דרך הטלפון של ועד הדיור, בנושא 'פריפריה לאן' , אשמח מאד אם מישהו שיש לו תיעוד או סיכום אם אפשר לשתף, בתודה. גם אני אשמח מאוד לקבל בבקשה קישור לכך. @עו-ד-נתן-רוזנבלט
  • 3 הצבעות
    4 פוסטים
    371 צפיות
    מ
    @רואה-את-הנולד אין לי בעיה שאנשים יפטפטו... רק כפי שהבנתי, מטרת הארגון הוא שאנשים יתחילו לעשות דברים למעיישה בכדי לשפר את עתידם הכלכלי בס"ד. אם אנחנו נמשיך בדיבורים - במה הכי כדאי להשקיע, ומה הציבור עושה, איזה חסידויות נותנות לקהילה שלהם הלוואות בלידת התינוק וכו' וכו', ולא נתקדם בעצמינו לעשות מעשים... הרי שבבוא עת דודים - לא יועיל לנו לומר לשדכן שיש לנו 15 שנה של דיבורים על מדד ה-S&P...