דילוג לתוכן

בשעה טובה לרווחת זו״צ מחוסרי הדיור, התרסקות מחירי הדירות כבר כאן!!!

נדל"ן ומשכנתאות
244 46 9.8k 37

נושאים מוצעים


  • 4 הצבעות
    37 פוסטים
    1k צפיות
    ג
    @בניהו-לוי said: @מרים-הורביץ-נכסים said: פתיחת ההגרלה שהייתה אמורה להיפתח היום נדחית כיון שההחלטה תעלה לדיון במועצה ב 26/04. ההגרלה נפתחה לאיפה כדאי להירשם? [image: 1779800987164-86fdbbfb-c877-4fd7-be31-04d3e2d464b3-image.jpeg] יש באתר הנ"ל שגיאות במחיר הדירה מומלץ להשתמש עם האתר https://hagralot-dira.vercel.app/
  • 2 הצבעות
    13 פוסטים
    451 צפיות
    מרים-הורביץ נכסיםמ
    @המוצלח באמת זה מה שאני חושבת- שבהחלט יש כאן הזדמנויות יפות. למשל הדירה בקרית גת (שנמכרה אגב, יש עוד, אבל אני מדברת על אחת ספציפית) היתה אפילו מושכרת לאדם חרדי שזו מעלה חשובה מאוד להרבה אנשים ומשמעותית. אם אתם רציניים ומעוניינים בפרטים של המתווך אפשר באישי. פעם אחרת כדאי לתייג
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    833 צפיות
    פ
    לא נכנסתי לעומק הפרטים אבל מבדיקה ראשונית זה לא גרוייסע מציאה. הקרקע נרכשה שם במחיר מאוד יקר ביחס למקום, וזה עוד לפני עלויות פיתוח, וגם כיום יש שם אפשרות לרכוש דירות במחיר זולים, אולי בגלל שהציבור הליטאי לא מגיע לשם, ולכן לא נראה שזה שווה את הסיכון. גם @איצ-ה-דז-אלובסקי אמר באחד ההודעות שהוא הולך לדבר על קבוצות רכישה.
  • 1 הצבעות
    41 פוסטים
    2k צפיות
    מרים-הורביץ נכסיםמ
    אני מסיכמה מאוד שיש אי וודאות. יש סיכויים לתרחישים ל 2 הכיוונים וייתכן שאכן תהיה עלייה בפריפריה וירידה במרכז מה שלמעשה אומר כך: מדרבן את הזוגות הצעירים להיכנס לרכישה של קורת גג בלי לדחות, ואת המשקיעים להיכנס רק להשקעות חכמות שלא תלויות בעליית מחיר. מהשטח אני כבר רואה עלייה סמויה בפריפריה שמתבטאת המקומות מסוימים בעליית מחיר, ובמקומות אחרים בצמצום בהיצע הגדול שהיה בתקופה האחרונה.
  • 3 הצבעות
    4 פוסטים
    371 צפיות
    מ
    @רואה-את-הנולד אין לי בעיה שאנשים יפטפטו... רק כפי שהבנתי, מטרת הארגון הוא שאנשים יתחילו לעשות דברים למעיישה בכדי לשפר את עתידם הכלכלי בס"ד. אם אנחנו נמשיך בדיבורים - במה הכי כדאי להשקיע, ומה הציבור עושה, איזה חסידויות נותנות לקהילה שלהם הלוואות בלידת התינוק וכו' וכו', ולא נתקדם בעצמינו לעשות מעשים... הרי שבבוא עת דודים - לא יועיל לנו לומר לשדכן שיש לנו 15 שנה של דיבורים על מדד ה-S&P...