דילוג לתוכן

מחיר למשתכן מתי ההגרלה הבאה?

נדל"ן ומשכנתאות
21 11 1.4k 9

נושאים מוצעים


  • 2 הצבעות
    23 פוסטים
    530 צפיות
    ר
    @השומר said: @רבנאי-יתרעם-גאון הממשלה עוד לא נפלה ולא יודע עם זה יעלה את מחירי הדירות זה יעלה את האינפלציה כמו בכל פעם שכסף מוזרם בלי שעבדו עליו. זה גם יעלה קצת את המחירים, ובטווח הארוך זה יגרום לאנשים פחות לפחד מעליית הריבית ומלקיחת משכנתאות לא מציאותיות, (ברור שמי שלוקח משכנתא שהוא לא יודע איך הוא ישלם עוד חמש שנים מוסיף לסל התירוצים שלו שהממשלה לא תיתן לו ליפול וזה בעיה של כולם, (בנוסף למה שהיה עד עכשיו ש יעלו את המשכורת, וה' יעזור, ובכלל חייבים לקפוץ למים))
  • מה אומרים על עמנואל החרדית ?

    נדל"ן ומשכנתאות עמנואל דיור
    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    753 צפיות
    איציק התותחא
    @אנונימי2 כתב במה אומרים על עמנואל החרדית ?: כמה זמן לוקח לך ? בבוקר כ 1:25 באוטבס כמובן (יש נת"צ ואין צורך לחפש חניה בבני ברק) חזור בין 40 דקות לשעה ב 12 בלילה עם רכב בין 35 דקות ל40 דקות
  • מכירה לצורך מחיר למשתכן

    הועבר נדל"ן ומשכנתאות מחיר למשתכן
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    469 צפיות
    מ
    @סתם-אדם כתב במכירה לצורך מחיר למשתכן: @מנסה-להבין על פי דברי עו"ד נתן רוזנבלט מי שנרשם למקומות הפחות נוצצים שזה אומר ערים שאינם חרדיות, שגם בהם יש רווח של כחצי מליון, מבחינה סטטיסטית בסוף יזכה לצערי מטעים את הציבור, להלן האחוזים בהגרלה האחרונה במקומות עם האחוזים הגבוהים ביותר כמובן חוץ מאום אל פאחם ונצרת הנתונים הם מתוך אתר שמשכלל את האחוזים: נוף הגליל-1.6, אשקלון-0.98, דימונה-0.94, אופקים-0.73, וכן הלאה. בשאר המקומות האחוזים נמוכים בהרבה. ישמע חכם ויוסיף לקח ואל ישגו הציבור באשליות שווא. מי שרוצה בכל אופן יכול למלא פיס.
  • מחיר למשתכן-העברת זכאות

    הועבר נדל"ן ומשכנתאות מחיר למשתכן
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    322 צפיות
    אבישי ויינגולדא
    @סתם-אדם כתב במחיר למשתכן-העברת זכאות: עיקר כוונתי לשאול האם אני יכול לבחור דירה ע"י יפוי כח ואם יש עוד דברים שיכולים לתקוע אותי בהמשך אם באמת אתה הוא בעל הנכס והכסף מגיע ממך יש לזה השלכות מאוד לא פשוטות בהמשך ונחשב לרמת סיכון לא קטנה שלא מומלצת ע'י הרבה יועצים כלכליים. מעבר לכך שזה גם לא חוקי, כמובן.
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    401 צפיות
    ד
    @אביב זה נראה כרגע שהכי שווה אום אל פחם