דילוג לתוכן

דרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    9 פוסטים
    175 צפיות
    מ
    משה-צבי said: ולקבל ריבית והצמדה ללא מס. מצד שני אם תהיינה עליות מעל 4% + אינפלציה ההפסד הוא על אחוז העליה מעבר לסך זה, תיקון חשוב מאוד לא רק את החזר המס ניתן לקבל "רק" בתום שנת המס, אלא גם הריבית וההצמדה מחושבים החל מתום שנת המס ולכן יש לשקול זאת גם. אני רוצה לעשות סיכום קצר, 1.ככל שהתיק גדול יותר (סך התיק) והרווח הריאלי של התיק לא עולה בהרבה על הרווח שהמס המחויב על רווח זה הוא בשיעור שיזוכה בנקודות הזיכוי הבסיסיות הפנויות לו לדעתי ושוב "לדעתי" כדאי לו לשקול פעולת מכירה וקניה מחדש כבר כעת. 2.ככל שהתיק קטן יותר או שהרווח גבוה בהרבה יורד הכדאיות של מהלך זה במיוחד אם גם וגם גם תיק קטן וגם רווח גדול. בכ"א כדאי לשקול הלוואה עצמית (מהכיס כמו ש @השומר נוהג ) או לקחת הלוואה חיצונית.
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    138 צפיות
    ה
    תבדוק את גובה הריבית ואחוז המינוף נראה לי שגמל להשקעה יותר טוב מחשבון מסחר אבל צריך לשקלל את הדמי ניהול שיותר גבוהים בגמל, בכל אופן בגמל אם השוק יורד לא עושים מכירה בחסר אוטומטית בשביל לעמוד על איזון ההשקעה הלוואה מקסימום יודיעו לך שצריך להוסיף ולמיטב ידיעתי אף פעם לא היה צריך באמת להוסיף. אני לא יועץ אבל כאסטרטגיה לחתונות ילדים אני ממליץ על גמל להשקעה בגלל מגוון סיבות.
  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    943 צפיות
    צופה ומביטצ
    @ניסן-עציוני אתה הדוגמה לכל הדברים שנכתבו כאן והם נכונים ברובם. אתה לא יועץ(שמילותיו קודש רק כי כך גזרה חוכמתו), ואין לך כלי אחד בודד, ולא קרה פעם אחת שלא הבהרת לכולם שבמסחר עצמאי אתה מרוויח ואתה מרוויח ומשלם על זה יקר בללוות ולתמוך ולהדריך גם לאחר הפתיחה. וגם אתה מגיע עם מגוון דברים שבחלקם אתה מרוויח ובחלקם לא ומכווין להיכן שנראה לך תואם יותר. האם אתה חושב שכולם עושים כמוך? אתה מכיר עוד מישהו שפותח מסחר עצמאי ודוחף המונים לקופות גמל שלא קשורות אליו? האם כל מי שפותח מסחר עצמאי ממשיך ללוות ויודע לעצור מעשים טיפשיים? התחברתי לרוב הכתוב כאן וראוי לומר שניסן עציוני הוא לא הדוגמה הוא יוצא מן הכלל, ו..לא, איני מרוויח כלום ממנו.
  • 2 הצבעות
    5 פוסטים
    689 צפיות
    ה
    @אור-שמח ברור ששווה לך לקחת מהם את ההלוואה של ה - 20 אלף ולהשקיע אותו. והחסכון של ה - 1000 תעשה בפריעת ההלוואה. כי מנסיון אתם. אתה תוכל עוד בערך 5 שנים כבר לקחת 80 אלף מתוך הסכום כהלוואה. וגם אותו עוד 5 שנים להשקיע וכנגד לשלם להם 800 ש"ח בערך - ששוב זה יהיה החיסכון החודשי שלך. ובהשקעה אתה מקבל ריבית דריבית לבנתיים
  • 5 הצבעות
    59 פוסטים
    5k צפיות
    צ
    @אבי-ה-נערה תסתכל שם בלשונית החזקות שם כתוב באיזה דברים זה מושקע, גם Sַַ&P500, גם נאסד"ק 100, גם ת"א 90, ת"א 125, אופציות על ת"א 35.