דילוג לתוכן

דרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    109 צפיות
    צ
    @חיים-כהן said: אשתי עובדת במשרה מלאה וכבר מנצלת את כל נקודות הזיכוי שלה, כך שאין לה אפשרות לקזז באמצעותן מס על רווחי הון. לעומת זאת, לי יש לא מעט נקודות זיכוי (2.25 נקודות בסיס + נקודות עבור ילדים). אני רוצה להדגיש שעבור מס רווחי הון אפשר להשתמש רק בנקודות זיכוי בסיסיות. כפי שציין @השומר
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    138 צפיות
    ה
    תבדוק את גובה הריבית ואחוז המינוף נראה לי שגמל להשקעה יותר טוב מחשבון מסחר אבל צריך לשקלל את הדמי ניהול שיותר גבוהים בגמל, בכל אופן בגמל אם השוק יורד לא עושים מכירה בחסר אוטומטית בשביל לעמוד על איזון ההשקעה הלוואה מקסימום יודיעו לך שצריך להוסיף ולמיטב ידיעתי אף פעם לא היה צריך באמת להוסיף. אני לא יועץ אבל כאסטרטגיה לחתונות ילדים אני ממליץ על גמל להשקעה בגלל מגוון סיבות.
  • 18 הצבעות
    79 פוסטים
    4k צפיות
    ק
    @יהודה-לה וואו! איזה שיפור משמעותי. רציתי לומר תודה רבה על הקו! אני משתמש בו הרבה מאוד! אשמח שיהיה אופצייה להכנסת הפרטים דרך המחשב, או לחלופין API לגוגל פיננס למשל.
  • 2 הצבעות
    1 פוסטים
    195 צפיות
    רחל עומסיר
    שוק ההון הישראלי מזנק - אבל מה זה אומר על ההשקעות שלנו? הבורסה לא ראתה שבוע כזה הרבה זמן: מדד ת"א 35 זינק בצורה חדה השקל ממשיך להתחזק מול המטבעות הזרים וכל זה - בצל המערכה המורכבת מול איראן התוצאה? רבים שואלים האם צריך לשנות מסלול השקעה? אולי לנצל את העליות? והתשובה שלי : דווקא עכשיו חשוב להישאר יציבים. שוק ההון בנוי מתנודות. המשקיע החכם - הוא משקיע פסיבי, זה שנשאר נאמן לאסטרטגיה שבנה מראש: מסלול המתאים לגיל לרמת הסיכון למטרות שלך שוק ההון תמיד עולה ויורד. מי שמנסה לתזמן אותו – מפסיד. מי שנצמד לאסטרטגיה – מרוויח לאורך זמן. התגובה לעליות בשוק, ממש כמו לירידות - לא צריכה להיות אימפולסיבית אלא בתבונה והתמדה. אם יש לכם אסטרטגיה - תנו לה לעבוד. אם אתם לא בטוחים שהיא מתאימה - זה הזמן לבדוק. לסיכום הזמן להשקיע- זה כשיש לך תוכנית. לא כשיש כותרת בעיתון. [image: 1750759712744-12327d71-f8cd-4281-ab28-0f49ae950f6a-image.png] הכותבת הינה יועצת פנסיונית מורשית ומתכננת פרישה [image: 1750759765690-%D7%97%D7%AA%D7%99%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C-resized.png]
  • 7 הצבעות
    12 פוסטים
    1k צפיות
    איציק התותחא
    @shimon כתב בדיונים על מאמר - "גמחי"ם או שוק ההון?": יש אברכים שטוענים שהטענה "שממילא יצטרכו לשלם את הסכום הזה לפרעון ההלוואה ולכן שיתחילו לשלם את זה בלידת הילד" לא כ"כ נכונה בהשקפה רוחנית שהקב"ה זן ומפרנס לכ"א כפי צורכו בזמן הנצרך א. יש עניין מאוד גדול לא להגיע לידי מתנת בשר ודם, בימנו שחתונה עולה הרבה כסף זה לא סוד, ובכדי לחתן בכבוד צריך להתכונן לזה כשהילד נולד, ולא להגיע לשלב של החתונה "בהפתעה גמורה" ולשבור את הראש מהיכן להביא כסף ב. הזמן הכי טוב להתחיל להניח כסף בצד זה בגיל צעיר, ולא אחרי שיש משפחה עם ילדים שאז מאוד קשה להתרגל להניח כסף בצד