דילוג לתוכן

דרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    9 פוסטים
    176 צפיות
    מ
    משה-צבי said: ולקבל ריבית והצמדה ללא מס. מצד שני אם תהיינה עליות מעל 4% + אינפלציה ההפסד הוא על אחוז העליה מעבר לסך זה, תיקון חשוב מאוד לא רק את החזר המס ניתן לקבל "רק" בתום שנת המס, אלא גם הריבית וההצמדה מחושבים החל מתום שנת המס ולכן יש לשקול זאת גם. אני רוצה לעשות סיכום קצר, 1.ככל שהתיק גדול יותר (סך התיק) והרווח הריאלי של התיק לא עולה בהרבה על הרווח שהמס המחויב על רווח זה הוא בשיעור שיזוכה בנקודות הזיכוי הבסיסיות הפנויות לו לדעתי ושוב "לדעתי" כדאי לו לשקול פעולת מכירה וקניה מחדש כבר כעת. 2.ככל שהתיק קטן יותר או שהרווח גבוה בהרבה יורד הכדאיות של מהלך זה במיוחד אם גם וגם גם תיק קטן וגם רווח גדול. בכ"א כדאי לשקול הלוואה עצמית (מהכיס כמו ש @השומר נוהג ) או לקחת הלוואה חיצונית.
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    209 צפיות
    צ
    @יאיר-אלדרק אין כ"כ הבדל בין הקרנות, תעיין בקובץ המצ"ב ותבחר לך קרן. הדרכה לקניית קרן כספית בבנק הפועלים.pdf
  • 1 הצבעות
    2 פוסטים
    542 צפיות
    הקול השפויה
    יש על זה אשכול פעיל: https://forum.benakel.org/topic/786/דרמה-הגמ-ח-המרכזי-הולך-לשלב-בתוכנית-הפקדות-בשוק-ההון/56
  • 0 הצבעות
    9 פוסטים
    2k צפיות
    קל זכותק
    @רואה-את-הנולד כתב בכתבה בכלכליסט על הגמח המרכזי: • המזמין של הדוחות הוא ישראל קרויזר, שמצהיר על כוונותיו להילחם בחרדים ולזעזע את מבנה החברה החרדית, וכבר החל לפעול נגד החינוך החרדי. למען הסר ספק ומכיוון שכבר ראיתי כמה שטעו בזה חשוב לי להבהיר שאין לאותו קרויזר כל קשר אלי הוא אחד דתל"י ששם לעצמו מטרה להילחם במגזר החרדי אין לי מושג מיהו ולא ידוע לי על קרבת משפחה כל שהיא איתו
  • 7 הצבעות
    12 פוסטים
    1k צפיות
    איציק התותחא
    @shimon כתב בדיונים על מאמר - "גמחי"ם או שוק ההון?": יש אברכים שטוענים שהטענה "שממילא יצטרכו לשלם את הסכום הזה לפרעון ההלוואה ולכן שיתחילו לשלם את זה בלידת הילד" לא כ"כ נכונה בהשקפה רוחנית שהקב"ה זן ומפרנס לכ"א כפי צורכו בזמן הנצרך א. יש עניין מאוד גדול לא להגיע לידי מתנת בשר ודם, בימנו שחתונה עולה הרבה כסף זה לא סוד, ובכדי לחתן בכבוד צריך להתכונן לזה כשהילד נולד, ולא להגיע לשלב של החתונה "בהפתעה גמורה" ולשבור את הראש מהיכן להביא כסף ב. הזמן הכי טוב להתחיל להניח כסף בצד זה בגיל צעיר, ולא אחרי שיש משפחה עם ילדים שאז מאוד קשה להתרגל להניח כסף בצד